autopilotas i 406
#21
Parašyta 2010 balandžio 08 - 13:45
Apvalios tai tokios:
Dar sitas reikalas vadinasi COM2000, ejo i Peugeot 406 nuo 2001-uju metu. Multiplex provodke. Va sitam tikrai nieko daug nereikia autopilotui. O pas tave - ne muxas. Ir gazas - su troseliu. Taip kad vien varlyciu neuzteks, o rankena aplamai nebus kur pajungti.
#22
Parašyta 2010 balandžio 08 - 19:39
Absoliutus schudo malimas, paiskink zmonem kodel negalima pastatyt su tokiom rankenelem kaip pas sniener? Pvz. mano ardytas 406 2000 metu galo buvo su autopilotu ir tokiom rankenelem?Cha-cha-cha... tai kur gi cia APVALIOS ???
Apvalios tai tokios:
Dar sitas reikalas vadinasi COM2000, ejo i Peugeot 406 nuo 2001-uju metu. Multiplex provodke. Va sitam tikrai nieko daug nereikia autopilotui. O pas tave - ne muxas. Ir gazas - su troseliu. Taip kad vien varlyciu neuzteks, o rankena aplamai nebus kur pajungti.
Dar karta sakau atsiardykit prie vairo plastmases, arba kaireje puseje tokia juoda plastmase ir pasiziurekit ar yra gamykliskai atvestos fyskes ar ne .
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#23
Parašyta 2010 balandžio 08 - 19:49
Piloto rankeneles fiske pas mane buvo po ta plastmase kuri dengia saugikliu bloka ties kronsteinu kur jos virsutine dalis tvirtinasi (balta, gal 4 ar 6 kontaktu kazkur nepamenu tiksliai)Absoliutus schudo malimas, paiskink zmonem kodel negalima pastatyt su tokiom rankenelem kaip pas sniener? Pvz. mano ardytas 406 2000 metu galo buvo su autopilotu ir tokiom rankenelem?Cha-cha-cha... tai kur gi cia APVALIOS ???
Apvalios tai tokios:
Dar sitas reikalas vadinasi COM2000, ejo i Peugeot 406 nuo 2001-uju metu. Multiplex provodke. Va sitam tikrai nieko daug nereikia autopilotui. O pas tave - ne muxas. Ir gazas - su troseliu. Taip kad vien varlyciu neuzteks, o rankena aplamai nebus kur pajungti.
Dar karta sakau atsiardykit prie vairo plastmases, arba kaireje puseje tokia juoda plastmase ir pasiziurekit ar yra gamykliskai atvestos fyskes ar ne .
#24
Parašyta 2010 balandžio 09 - 07:12
Sakyciau - cia ateina troselis nuo pedalo, nors nesu tikras O pas muxus prie pedalo jau stovi potencas, tai troso nera ( nors irgi nzn, nemaciau, tesiog bandau isivaizduoti ). Tai jeigu yra taip kaip manau, tai be varikliuko neapsieiti, nes CC valdomas ne vien kompo pagalba bet ir mechaniskai.
Seip reikia paklausti x|RAY - gal jis zino kaip yra istikruju.
#25
Parašyta 2010 balandžio 09 - 07:12
#26
Parašyta 2010 balandžio 09 - 07:19
jo pas mane gazas taip paciai valdomas.Blyn, lai bando, man koks skirtumas ??? Tesiog norejau kad zmogus pirma issiaiskintu, kaip yra istikruju. Jei uztenka tik galiniu jungikliu ant pedalu ir rankenos - VALIO ! As tada ir pats darysiu. Bet tegul pirma paziuri - kaip gazas valdomas. Pas mane tai va taip, kaip raudona rodykle parodyta:
Sakyciau - cia ateina troselis nuo pedalo, nors nesu tikras O pas muxus prie pedalo jau stovi potencas, tai troso nera ( nors irgi nzn, nemaciau, tesiog bandau isivaizduoti ). Tai jeigu yra taip kaip manau, tai be varikliuko neapsieiti, nes CC valdomas ne vien kompo pagalba bet ir mechaniskai.
Seip reikia paklausti x|RAY - gal jis zino kaip yra istikruju.
#27
Parašyta 2010 balandžio 09 - 07:46
http://forum.aves.su...1ab228aff4e8ca3
Ta pati ir atsake. Jeigi multipleksas - jokiu problemu. Rankena, galiniai jungikliai ir kompo programavimas. Jeigu ne ir gazas mechaninis - kazkokia vakuumine kriause prie droselio, dar kazkoks blokelis prie kairiojo lonzerono ir dar visokiu smulkmenu. Bet 3.14salynes labai daug butu, nzn ar verta. Paprasciau paieskoti universalu CC ir istatyti.
#28
Parašyta 2010 balandžio 09 - 08:27
HDI turi droseline sklende?Va, radau - pries metus rusu forume klausiau as apie ta pati.
http://forum.aves.su...1ab228aff4e8ca3
Ta pati ir atsake. Jeigi multipleksas - jokiu problemu. Rankena, galiniai jungikliai ir kompo programavimas. Jeigu ne ir gazas mechaninis - kazkokia vakuumine kriause prie droselio, dar kazkoks blokelis prie kairiojo lonzerono ir dar visokiu smulkmenu. Bet 3.14salynes labai daug butu, nzn ar verta. Paprasciau paieskoti universalu CC ir istatyti.
Tai kad pedalas tampo trosą, o trosas potenciometrą, tai čia skaitosi mechaninis gazas?
#29
Parašyta 2010 balandžio 09 - 08:28
#30
Parašyta 2010 balandžio 09 - 08:46
As gi pasakiau kad nezinau. Faktas kaip blynas - nuo gazo pedalo eina trosas Kaip padaryta nuo 2001-u metu - nemaciau. Jeigu taip pat - tada nematau daugiau problemu.HDI turi droseline sklende?Va, radau - pries metus rusu forume klausiau as apie ta pati.
http://forum.aves.su...1ab228aff4e8ca3
Ta pati ir atsake. Jeigi multipleksas - jokiu problemu. Rankena, galiniai jungikliai ir kompo programavimas. Jeigu ne ir gazas mechaninis - kazkokia vakuumine kriause prie droselio, dar kazkoks blokelis prie kairiojo lonzerono ir dar visokiu smulkmenu. Bet 3.14salynes labai daug butu, nzn ar verta. Paprasciau paieskoti universalu CC ir istatyti.
Tai kad pedalas tampo trosą, o trosas potenciometrą, tai čia skaitosi mechaninis gazas?
#31
Parašyta 2010 balandžio 09 - 09:56
1. The main components of the system are the electronic control unit (ECU), the vacuum pump, the solenoid valve, the actuator and the cable. The system is controlled by the switch on the steering column, and there are also switches on the brake and (where necessary) clutch pedal.
Haynes service and repair manual. Peugeot 406 Mar 1999 to 2002, Petrol & Diesel
Nu ir ka ??? Dar bus klausymu ?
#32
Parašyta 2010 balandžio 09 - 12:07
taip, bus. pats rasei, kad nuo 2001 eina multipleksas, o sitas manualas apima ir 2002 gamintus modelius.Cruise control system components
1. The main components of the system are the electronic control unit (ECU), the vacuum pump, the solenoid valve, the actuator and the cable. The system is controlled by the switch on the steering column, and there are also switches on the brake and (where necessary) clutch pedal.
Haynes service and repair manual. Peugeot 406 Mar 1999 to 2002, Petrol & Diesel
Nu ir ka ??? Dar bus klausymu ?
galima daryti isvada, jog nuo multiplekso buvimo/nebuvimo nepriklauso?
yra kas su kruiz-kontrol'a turinciu 2.2 benzinu vazineja ir nepatingetu po kapotu nuotrauka padaryti?
ryt bandysiu lyshnu fyshkiu prie pedalu ieskot...
#33
Parašyta 2010 balandžio 09 - 12:10
Nu nelabai įsivaizduoju iš kur visa tai, bet bent jau 806 net ir su 2,1TD mataru CC susideda be jokių kriaušių, obuolių ir dar ten belen ko. Vienintelis skirtumas toks, kad auto, kurios dar be multiplekso, tenka daugiau laidų pridėt, t.y. įgrūdus CC rankeną, jeigu nėra atvestos fiškės, tenka pačiam tuos kelis laidus susikombinuot. Tai čia kalba eina apie dyzelinius. Beje, visi HDI matarai turi tik elektroninius gazo daviklius (potenciometrus), tuos pačius potencus jau turi ir 2,1TD nuo 95 metų ir su jais žaidimas lygiai toks pat paprastas.Nu ir ka ??? Dar bus klausymu ?
Benzininiams visiškai teisingai, ten reikalingas visas jumi išvardintas daržas vien todėl, kad gazo sklendė yra mechaninė ir ją tiesiogiai tampo trosas.
Tai čia tiek info, kad nemaišyt piršto su b...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#34
Parašyta 2010 balandžio 09 - 12:29
#35
Parašyta 2010 balandžio 09 - 12:48
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#36
Parašyta 2010 balandžio 09 - 13:19
#37
Parašyta 2010 balandžio 09 - 13:36
Darka ,Nu blemba galėčiau kam nors tą navarotą įkišt, tik kad darbų krūva ir eilutė biškį.
uzsiimk kada mano pezium, kiek mazdaug kainuoti gali?
Šį pranešimą redagavo sniener: 2010 balandžio 09 - 13:37
#38
Parašyta 2010 balandžio 09 - 13:39
#39
Parašyta 2010 balandžio 09 - 13:44
#40
Parašyta 2010 balandžio 09 - 19:02
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0