Edited by rimbas, 2010 April 14 - 18:03.
purkstukai
#1
Posted 2010 April 14 - 18:03
#2
Posted 2010 April 14 - 21:47
#3
Posted 2010 April 15 - 01:04
Edited by mindish, 2010 April 15 - 01:11.
#4
Posted 2010 April 16 - 18:49
#5
Posted 2010 April 16 - 23:40
#6
Posted 2010 April 16 - 23:52
lidos pliantas dizel servizas pre maximosdekui uz info jei kas ka dar zinot sakykit
#7 Svečias_Justelis_*
Posted 2010 July 04 - 15:59
#8 Svečias_zilwissss_*
Posted 2010 July 23 - 10:06
#9
Posted 2010 October 22 - 17:42
#10
Posted 2010 October 22 - 21:10
po vieno purkstuko remonto pora savaiciu grybavo sanaudu parodymai,dabar viskas okĮtariu, kad kompiuteris grybauja, arba kažkuris daviklis. Kokie jūsų įtarimai?
#11
Posted 2010 October 27 - 18:25
"Grybaudavo" tai kaip - sąnaudos padidėjo/ sumažėjo? Kas galėjo sąlygoti ar įtakoti sugrįžimą į vietą po kelių savaičių? Kol kas pas mane dar vis tas pats, net ir "lengvai" bėgėjantis iš vietos, momentinės sąnaudos sukyla virš 10 l, o jau su "tapke" paspaudus net ir iki 20 l rodo. Idomiausia, kad po bėgėjimo į laisvą pavarą įjungus momentinės sąnaudos ne taip greitai krenta. Žodžiu, iki tol tokių kuriozų nebūdavo.po vieno purkstuko remonto pora savaiciu grybavo sanaudu parodymai,dabar viskas ok
O gal tai yra tikrai būdinga po purkštukų remonto?
#12
Posted 2010 October 28 - 08:38
laisvai gali rodyt ir 30... Jei su entuziazmu, dar biški įkalnė... Mašina sunki..."lengvai" bėgėjantis iš vietos, momentinės sąnaudos sukyla virš 10 l, o jau su "tapke" paspaudus net ir iki 20 l rodo.
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#13
Posted 2010 October 28 - 15:20
Pas mane keite vieno purkstuko tarpine, nes seilejosi. Prie to pacio pasikrapste prie EGR (ar ERG - kaip tas brudas vadinas?..) - rado "nusimovusia" slangute, tai ja uzmove. Ir pasirode tie patys simptomai kaip ir kolegai: pradejo kuro sanaudas zenkliai didesnes rodyti. Riedant laisvu ilgai trunka kol grizta i zmoniskus skaicius, lengvai greitejant 10 litru, labiau paspaudus - visi 20, uzmynus tapke maciau ir 30 litru. Vidurkis virs 10, kai tuo pat rezimu pries tai budavo iki 7 litru. Beje, bako rodykle irgi krenta kaip paselus."Grybaudavo" tai kaip - sąnaudos padidėjo/ sumažėjo? Kas galėjo sąlygoti ar įtakoti sugrįžimą į vietą po kelių savaičių? Kol kas pas mane dar vis tas pats, net ir "lengvai" bėgėjantis iš vietos, momentinės sąnaudos sukyla virš 10 l, o jau su "tapke" paspaudus net ir iki 20 l rodo. Idomiausia, kad po bėgėjimo į laisvą pavarą įjungus momentinės sąnaudos ne taip greitai krenta. Žodžiu, iki tol tokių kuriozų nebūdavo.
O gal tai yra tikrai būdinga po purkštukų remonto?
As sita dalyka su EGR susiejau ir siom dienom zadu uzsukt pas ta pati meistriuka, kad atgal numautu ta pacia slangele, tikiuos sanaudos sumazes. Jei ne - tai labai idomu. Kiba purkstukai susikalibruoja per laika ar kokie cia sposai?
Edited by Bildas, 2010 October 28 - 15:22.
#14
Posted 2010 October 30 - 12:43
Atjungus EGR, kuro sanaudos grizo i norma, taigi ne purkstukasPas mane keite vieno purkstuko tarpine, nes seilejosi. Prie to pacio pasikrapste prie EGR (ar ERG - kaip tas brudas vadinas?..) - rado "nusimovusia" slangute, tai ja uzmove. Ir pasirode tie patys simptomai kaip ir kolegai: pradejo kuro sanaudas zenkliai didesnes rodyti. Riedant laisvu ilgai trunka kol grizta i zmoniskus skaicius, lengvai greitejant 10 litru, labiau paspaudus - visi 20, uzmynus tapke maciau ir 30 litru. Vidurkis virs 10, kai tuo pat rezimu pries tai budavo iki 7 litru. Beje, bako rodykle irgi krenta kaip paselus.
As sita dalyka su EGR susiejau ir siom dienom zadu uzsukt pas ta pati meistriuka, kad atgal numautu ta pacia slangele, tikiuos sanaudos sumazes. Jei ne - tai labai idomu. Kiba purkstukai susikalibruoja per laika ar kokie cia sposai?
#15
Posted 2010 October 30 - 15:00
Įdomu paeksperimentuoti - o atjungti EGR tai tik žarnelę, ateinančią nuo elektrinio vožtuvo numauti, ar sudėtingiau?Atjungus EGR, kuro sanaudos grizo i norma, taigi ne purkstukas
#16
Posted 2010 October 30 - 15:11
#17
Posted 2010 October 31 - 13:21
"Idomiai" sprendi gedimu problemas ner ka ir pridurti...Atjungus EGR, kuro sanaudos grizo i norma, taigi ne purkstukasPas mane keite vieno purkstuko tarpine, nes seilejosi. Prie to pacio pasikrapste prie EGR (ar ERG - kaip tas brudas vadinas?..) - rado "nusimovusia" slangute, tai ja uzmove. Ir pasirode tie patys simptomai kaip ir kolegai: pradejo kuro sanaudas zenkliai didesnes rodyti. Riedant laisvu ilgai trunka kol grizta i zmoniskus skaicius, lengvai greitejant 10 litru, labiau paspaudus - visi 20, uzmynus tapke maciau ir 30 litru. Vidurkis virs 10, kai tuo pat rezimu pries tai budavo iki 7 litru. Beje, bako rodykle irgi krenta kaip paselus.
As sita dalyka su EGR susiejau ir siom dienom zadu uzsukt pas ta pati meistriuka, kad atgal numautu ta pacia slangele, tikiuos sanaudos sumazes. Jei ne - tai labai idomu. Kiba purkstukai susikalibruoja per laika ar kokie cia sposai?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#18
Posted 2010 October 31 - 13:26
POMPE-DUSE senienu purkstukai nauji po ~60lt parduodami,hdi-nui ~300eur/uz vnt ir daugiau...atitinkamai ir restauravimo kaina....man patikrino 4vnt uz 10lt siauliuose yra garaziukas:) visu 4 restauravimas truputi daugiau nei 200lt sake
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#19
Posted 2010 November 02 - 09:20
Kaip mokam, taip ir sprendziam - svarbu vaziuojam"Idomiai" sprendi gedimu problemas ner ka ir pridurti...
#20
Posted 2010 November 02 - 13:24
Kurioj vietoj, nes ir kyla mintis pasitikrinti. O tu isemes nuveziai, ar patys issieme?man patikrino 4vnt uz 10lt siauliuose yra garaziukas:) visu 4 restauravimas truputi daugiau nei 200lt sake
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users