Eksperimentas sugriautas Kuro sanaudos kompiuterio ekrane vistiek nesikeičiaĮdomu paeksperimentuoti - o atjungti EGR tai tik žarnelę, ateinančią nuo elektrinio vožtuvo numauti, ar sudėtingiau?
purkstukai
#21
Parašyta 2010 lapkričio 02 - 18:44
#22
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 19:16
neilgai vaziusi taip nieks neremontuoja,check-enginie lempute garantuota,bei su laiku pasekmes po atjungto EGRKaip mokam, taip ir sprendziam - svarbu vaziuojam
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#23
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 19:44
neekspermentuok,vistiek natjungsi ,,isiziebs ,,antipolition,,ir jai dar yra FAP tai jis uzsikisĮdomu paeksperimentuoti - o atjungti EGR tai tik žarnelę, ateinančią nuo elektrinio vožtuvo numauti, ar sudėtingiau?
#24
Parašyta 2010 lapkričio 08 - 09:59
Kokios tos pasekmes?neilgai vaziusi taip nieks neremontuoja,check-enginie lempute garantuota,bei su laiku pasekmes po atjungto EGR
Bent jau as esu pralekes 25K km, kiek iki manes vaziuota atjungtu EGR nesuzinosi. Check engine nesu mates, kompas irgi klaidu nemeta. Tik kartais, jei pravaziuoji minimum 200 km tik mieste ismeta "Unblock Diesel Filter", padaro regeneracija ir jei vel neuzsibuni mieste - tokio pranesimo nepamatai.
Ar gali buti, kad del uzglusinto EGR FAP filtrui tenka daugiau suodziu nei priklauso? Nes as jau pamazu buvau bemastantis lupt FAP lauk..
Šį pranešimą redagavo Bildas: 2010 lapkričio 08 - 10:00
#25
Parašyta 2010 lapkričio 08 - 17:19
butent jai yra dar fap tai rasiau kad uzsikis jai uzlusinsi,,,ir kaip nemeta klaidos hmmKokios tos pasekmes?
Bent jau as esu pralekes 25K km, kiek iki manes vaziuota atjungtu EGR nesuzinosi. Check engine nesu mates, kompas irgi klaidu nemeta. Tik kartais, jei pravaziuoji minimum 200 km tik mieste ismeta "Unblock Diesel Filter", padaro regeneracija ir jei vel neuzsibuni mieste - tokio pranesimo nepamatai.
Ar gali buti, kad del uzglusinto EGR FAP filtrui tenka daugiau suodziu nei priklauso? Nes as jau pamazu buvau bemastantis lupt FAP lauk..
#26
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 08:54
#27
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 15:37
cia normaliai tikrina.tik eik tiesiai pas dyzelistus,neik pas meistra kur kasoj sedi.jei moki tartis- susitarsi,gali ir nuimtus nuvezti bus dar pigiau.gal kas zinot kur vilniuje patikrint purkstukus hdi. aisku kad patikima patikra butu ir kainos nesikandziotu
#28
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 15:57
o norejau paklausti,,ar labai sunkiai tuos purkstukus isimti ,ar ten nesulauzisiu ko beimdamas,gal dar reikia kokias tarpines po jom naujas pakeisti,,aciucia normaliai tikrina.tik eik tiesiai pas dyzelistus,neik pas meistra kur kasoj sedi.jei moki tartis- susitarsi,gali ir nuimtus nuvezti bus dar pigiau.
#29
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 16:16
reikalingas šešiakampis raktas(šistigranikas)kokybiškas su prailgintuvu.nuimam plastmase,atjungiam elektrine dali,atjungiam abratkes,atsukam trubeles su 17nr. prilaikome su 13 nr.tada atsukam su šešiakampiu forsunkiu varztus,ištraukiam forsunkes(dirbti reikia kai variklis karštas-lengviau ištrauksi forsunkes),arba montiruotes pagalba.surenkant,reiktu pakeisti varines tarpines(4x 2lt.)surinkimas:istatome forsunkes ,prikabinam varztus,tada priverziam kuro padavima,ir priverziam forsunkias ir sujungiam kas likoo norejau paklausti,,ar labai sunkiai tuos purkstukus isimti ,ar ten nesulauzisiu ko beimdamas,gal dar reikia kokias tarpines po jom naujas pakeisti,,aciu
Šį pranešimą redagavo kenis222: 2010 lapkričio 30 - 16:17
#30
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 16:22
aciu labai o kaip manai apie mano aprasima ,,nu sendien dariau eksperimenta,bandziau kurti nepakaitines zvakiu ir truputi ant gazo pedalo paspaudes,,na uzsivede geriau,,,bet dar pabandziau uzvestam varykliui nuo purkstuku fiskes pamaustiti,,,labai idomu kodel numovus nuo 4 purkstuko varyklis pradeda virpeti ,tas pats ir nuo 3 purkstuko ,o jau nuo 2 ar 1 numovus varyklis uzgesta,,tai kaip cia iseina 1 ir 2 purkstukai dirba gerai o 4 ir3 taip iseina kad maziau dirba,,tai gal todel taip sunkiau vedasi,,,kaip kolegos manotreikalingas šešiakampis raktas(šistigranikas)kokybiškas su prailgintuvu.nuimam plastmase,atjungiam elektrine dali,atjungiam abratkes,atsukam trubeles su 17nr. prilaikome su 13 nr.tada atsukam su šešiakampiu forsunkiu varztus,ištraukiam forsunkes(dirbti reikia kai variklis karštas-lengviau ištrauksi forsunkes),arba montiruotes pagalba.surenkant,reiktu pakeisti varines tarpines(4x 2lt.)surinkimas:istatome forsunkes ,prikabinam varztus,tada priverziam kuro padavima,ir priverziam forsunkias ir sujungiam kas liko
#31 Svečias_Genna_*
Parašyta 2011 birželio 09 - 13:53
#32
Parašyta 2011 spalio 05 - 08:22
#33
Parašyta 2011 spalio 05 - 09:17
Šį pranešimą redagavo kokonas: 2011 spalio 05 - 09:20
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#34
Parašyta 2011 spalio 06 - 15:29
#35
Parašyta 2011 spalio 08 - 14:06
#36
Parašyta 2011 spalio 08 - 15:00
#37
Parašyta 2011 spalio 08 - 15:34
#38
Parašyta 2011 spalio 08 - 15:45
#39
Parašyta 2011 spalio 09 - 12:12
#40
Parašyta 2011 spalio 09 - 13:33
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0