kazkas su vairu
#1 Svečias_rickaa_*
Posted 2010 April 15 - 17:42
#2
Posted 2010 April 15 - 18:12
#3 Svečias_rickaa_*
Posted 2010 April 15 - 18:20
#4
Posted 2010 April 15 - 20:30
#5 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 April 15 - 20:46
#6 Svečias_irmis_*
Posted 2010 April 15 - 21:08
#7 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 April 15 - 21:11
#8 Svečias_rickaa_*
Posted 2010 April 15 - 21:25
#9 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 April 15 - 22:33
#10 Svečias_rickaa_*
Posted 2010 April 16 - 09:43
#11 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 April 18 - 09:05
#12 Svečias_rickaa_*
Posted 2010 April 19 - 17:15
#13
Posted 2010 April 22 - 12:18
#14
Posted 2010 April 22 - 16:20
#15 Svečias_rickaa_*
Posted 2010 April 22 - 17:40
#16
Posted 2010 April 22 - 17:42
tikriausiai kad neo ja paciam iestiesinti eitu, arba isvis istiesint ar eitu ?
#17
Posted 2010 April 22 - 18:17
#18
Posted 2010 April 22 - 18:57
bet tada turetu cipti, kaip pjaunamas,ar te tepalo kas pripile,bet variantas galimasna man buvo tokia bedele kartais sunkiai sukinejos vairas 607 3,0l net lyg persokinejo,uzsidejau didesnius ratus visai siaubas,suki ir trukcioja siurblio slangai sokineja,pakeiciau siurbly,niekas nepasikeite ,tada vairo kolonele meistrai ziurejo vistiek nesuprato kas,,,po to keiciau tepalus peugeot servise siauliuos,meistras ilipo i masina uzvede pasuko vaira sako aha zinau turi beda, pasirodo tas skyvas kuris stovi apacioj ant variklio is alkuninio veleno ,kuris suka dirza ,jis yra lyg is dvieju daliu ,atrodo lyg metalinis visas,bet turi gumyte tokia aplink save lyg amortizacijai ji sumedeja ir tada vidurys sukasi greiciau negu visas skyvas su visais dirzais,tiesiog jis viduj prabuksuoja,nulekiau i srota paklojau 120 lt idejau bedos lyg nebuta,ir siurblys liko
#19
Posted 2010 April 22 - 19:01
#20 Svečias_rickaa_*
Posted 2010 April 22 - 19:58
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users