
Netraukia..
#61
Posted 2010 May 22 - 14:22
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#62
Posted 2010 June 10 - 18:32
#63
Svečias_meškiai_*
Posted 2010 June 10 - 19:17
#64
Posted 2010 June 11 - 14:47
#65
Posted 2010 June 12 - 13:46
#66
Posted 2010 June 12 - 16:27
man ir taip buvo.nuo akumo atjungus ir palikius atsjungta viskas susitvarke.sekancia diena po 'remonto':
uyzsikuriu auto.. siektiek pavaziuoju ir matau kad laisvu apsuku nelaiko, ir gazo staigiai nepriima..
atsidarau kapota, nuimu klemas (nuresetinu pc) ir atjungiu lev fyske, veliau vel prijungiu viska, - susitvarke.. tik nezinau kas padejo.. ir nezinau kodel taip ivyko :/ ir ar dar pasikartos
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#67
Posted 2010 June 12 - 16:29
Edited by Alusgeras, 2010 June 12 - 16:29.
#68
Svečias_meškiai_*
Posted 2010 June 13 - 19:28
#69
Posted 2010 June 14 - 12:06
Edited by Alusgeras, 2010 June 14 - 12:06.
#70
Posted 2010 June 14 - 13:00
#71
Posted 2010 June 14 - 13:22
Edited by Alusgeras, 2010 June 14 - 13:43.
#72
Posted 2010 June 14 - 20:16
seniau neviena kart dariau, nerado jokiu problemu... net nerode kad oro srauto matuokle nepilnai funkcionuoja - nes buvo apsinesusi tepaliuku (matyt koks lasas is alsuoklio pateko)
jei ryt isryto vel normaliai dedirbs, teks vel imti sklende lauk.. gal kazka blogai padariau.
edit: einu akuma atjungsiu, bandysiu per nakti 'resetint' pc..




#73
Posted 2010 June 14 - 21:28
Edited by Alusgeras, 2010 June 14 - 21:28.
#74
Posted 2010 June 15 - 07:35
manau cia ne oro srauto matoklis o oro temperaturinis daviklis . pas tavia turi buti toks http://i45.tinypic.com/2ed7hiw.jpgna ne tokia, bet kaip stovi ta oro sklende, - nuemus 'gumine' slanga matosi apacioj toks prietaiselis su kazkokiu islindusiu 'burbuliuku'(kuris buvo apsineses) kiek zinau srauto matuoklej kazkas panasaus stovi.
Edited by romanas29, 2010 June 15 - 07:45.
#75
Posted 2010 June 15 - 11:07
#76
Posted 2010 June 15 - 14:02
#77
Posted 2010 June 15 - 20:18
MAP ir MAF (oro srauto matuokle) du skirtingi dalykai, MAP - matuoja slegi isiurbimo kolektoriuj, kuris kinta pagal variklio apkrova - butent sitie jutikliai dazniausiai montuojamitaip ten oro srauto matuokle MAP sensorius, kazkur dar metosi nuo 1,8

TO Alusgeras: jei vis abejoji jutikliu parodymais, tai reikia butinai pasiekt netraukima ir tuo metu su kompu ziuret parodymus kiekvieno is ju, patikrint rimtai su oscilografu smagracio ar veleneliu apsuku jutiklius. Kompas paskutinej vietoj kaltinamas.
Edited by jawasaki, 2010 June 15 - 20:19.
#78
Posted 2010 June 23 - 02:41
dabar po biski bandau kitas problemas isspresti, tai nekursiu naujo temos
o problema yra tokia.
ryte arba po ilgo stovejimo uzkurus auto - apie ~20-30sekundziu nepriima normaliai gazo(uzspaudus siektiek pridusta).. - apsukos sokineja nuo ~ ~1200-1500rpm.. (manau kaip salta turetu laikytis apie 1400 - stabiliai taip?)
po tu ~30sekundziu priima gaza.. sokinejimas pasidaro nezymus (apie ~50rpm + - ) (bet girdisi kad motoras nedirba tolygiai)
pats galvoju kad vakumas?
per nakti prieina oro.. o paskui uzkurus kuri laiko darosi vakumas (o esamas oras ir daro si dalyka)..
ar tai realu?
siaip atsidarius kapota nesigirdi kad kur trauktu ora, sakau gal kur nezymiai... :/ , padavus gazo - girdisi tik prie pat isiurbimo osiantis oras.. (kazkur tarp sklendes ir isiurbimo kolektoriaus - bet manau tai ok.. visgi 'ora' traukia per ten..(kolektorius) todel ir girdisi)
beto ar sunku pasikeisti isiurbimo kolektoriaus tarpine? ir kiek mazdaug ji gali kainuoti?
dar galvoju kaip turesiu laiko pasikeisti visas vakumo slangeles.. (bet dar reikes tiksliai susizinoti kurios...) ar LABAI sudetingas darbas? mh.. kiek zinau i sklende eina viena vakumo slangele.. - bet ardant ja(skelnde) niekaip nesugebejau jos numauti..(o plest nenorejau) - beto kokia 'slanga' tinka siam dalykui? manau bet kokios neuzmausiu..
ir gal kas gali tiksliai suzymeti kur yra vakumas???

Edited by Alusgeras, 2010 June 23 - 02:51.
#79
Posted 2010 June 23 - 22:00
kur tu cia is savo 20 temukaip minejau, - su trauka viskas ok jau..
dabar po biski bandau kitas problemas isspresti, tai nekursiu naujo temos
o problema yra tokia.
ryte arba po ilgo stovejimo uzkurus auto - apie ~20-30sekundziu nepriima normaliai gazo(uzspaudus siektiek pridusta).. - apsukos sokineja nuo ~ ~1200-1500rpm.. (manau kaip salta turetu laikytis apie 1400 - stabiliai taip?)
po tu ~30sekundziu priima gaza.. sokinejimas pasidaro nezymus (apie ~50rpm + - ) (bet girdisi kad motoras nedirba tolygiai)
pats galvoju kad vakumas?
per nakti prieina oro.. o paskui uzkurus kuri laiko darosi vakumas (o esamas oras ir daro si dalyka)..
ar tai realu?
siaip atsidarius kapota nesigirdi kad kur trauktu ora, sakau gal kur nezymiai... :/ , padavus gazo - girdisi tik prie pat isiurbimo osiantis oras.. (kazkur tarp sklendes ir isiurbimo kolektoriaus - bet manau tai ok.. visgi 'ora' traukia per ten..(kolektorius) todel ir girdisi)
beto ar sunku pasikeisti isiurbimo kolektoriaus tarpine? ir kiek mazdaug ji gali kainuoti?
dar galvoju kaip turesiu laiko pasikeisti visas vakumo slangeles.. (bet dar reikes tiksliai susizinoti kurios...) ar LABAI sudetingas darbas? mh.. kiek zinau i sklende eina viena vakumo slangele.. - bet ardant ja(skelnde) niekaip nesugebejau jos numauti..(o plest nenorejau) - beto kokia 'slanga' tinka siam dalykui? manau bet kokios neuzmausiu..
ir gal kas gali tiksliai suzymeti kur yra vakumas???


#80
Posted 2010 June 23 - 22:02
Edited by Alusgeras, 2010 June 23 - 22:03.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users