Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Sport filtras.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 32

#21 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 gegužės 10 - 20:41

Turejau ant nissan 200sx sportini green originalioje filtro dezeje.Jokio skirtumo nepajutau.Isimeciau K&N konusini filtrą, padidėjo labiau garsas ir trauka.Nuemus oro filtra ir palikus isiurbima be filtro garsas tas pats. Su P406 idejus sportini oro filtra konusini apexi nieko naudingo pajutau.Garsas padidejo.Trauka gal net sumazejo.Kadangi filtras gaudavo karsto oro variklis daugiau kaisdavo.Tai labai akrualu stovint kamsciuose.Nuspresta is liuto nesitycioti ir paliktas originalus oro filtras.Taip pat pastebejau, kad net apexi oro filtrai itraukia siek tiek dulkiu, tai ka kalbeti apie kitus, ko nepasakysi apie originalu oro filtra :good:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#22 Svečias_poower20_*

Svečias_poower20_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gegužės 10 - 21:11

kiekvieno normalaus mechaniko paklauskit apie sportinius oro filtrus........ As jau tuom domejausi. norint jy isideti reikia gerai apgalvoti ar ilgai noresi ta auto tureti,nes tam ir yra daromi org. filtrai,kad valytu svariai ora, jai tau reikia jegos yra tam kuriamos masinos su dideliais kw. dar jai perki sportini filtra tai bent pirk brangu ,bet ne kinietiska. dar jy nupirkus reikia pirkti specialu skysti,kad jy plauti pravaziavus tam tikra kilometru kieki. ar tu manai,kad tau suteiks tiek malonumo tas sport filtras???????? :doh: :P ar yra pritarianciu? :ax:
  • 0

#23 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Parašyta 2010 gegužės 10 - 21:38

kiekvieno normalaus mechaniko paklauskit apie sportinius oro filtrus........
As jau tuom domejausi.
norint jy isideti reikia gerai apgalvoti ar ilgai noresi ta auto tureti,nes tam ir yra daromi org. filtrai,kad valytu svariai ora,
jai tau reikia jegos yra tam kuriamos masinos su dideliais kw.
dar jai perki sportini filtra tai bent pirk brangu ,bet ne kinietiska.
dar jy nupirkus reikia pirkti specialu skysti,kad jy plauti pravaziavus tam tikra kilometru kieki.
ar tu manai,kad tau suteiks tiek malonumo tas sport filtras???????? :doh: :P
ar yra pritarianciu? :ax:

pritariu, kad reikia pirkt tik normalu filtra. patarciau pirkt uzdara, kad gautu maziau karsto oro. Skystis ieina i komplekta prie filtro.
+ jei kalbama apie 406 ten butinai reikia keist visa oro paemima, nes jau labai daug temu apie hidrosmugius.
Oro paemimas negali but zemiau nei 50cm nuo zemes.
jei zadi tik filtra keist, tai manau neapsimoka nei pinigu ismetinet...
  • 0

#24 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Parašyta 2010 gegužės 11 - 18:47

a kuo jo filtravimas prastesnis, nei kokio fiam'o, ar dar kokio filtron'o...?
kai lauke kaba, ir drata skylutes valo, sutinku... bet jei dezhej, be jokiu mechaniniu veiksniu? kuo jis blogesnis?

o kodel tavo manymu jo pralaidumas didesnis ? gi jie gerokai retesni uz standartinius, vadinas daugiau visokio sh patenka ten kur jo patekt neturetu...
  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka

#25 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 gegužės 11 - 22:33

Juokinga tema.... Geriau uz tuos pinigus varikliui sveikesniu tepalu ilieti, tada gal garsas pagrazes. A cia kazkaip man nesiderina kasdienis, ekonomiskas automobilis su dujomis ir kokis tai tiuningas ne nuo reikiamo galo. :dntknw:
  • 0
kažkaip.....

#26 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 gegužės 12 - 05:13

a kuo jo filtravimas prastesnis, nei kokio fiam'o, ar dar kokio filtron'o...?
kai lauke kaba, ir drata skylutes valo, sutinku... bet jei dezhej, be jokiu mechaniniu veiksniu? kuo jis blogesnis?

o kodel tavo manymu jo pralaidumas didesnis ? gi jie gerokai retesni uz standartinius, vadinas daugiau visokio sh patenka ten kur jo patekt neturetu...

na sunku su jumis ginchytis, ir be to tingiu... jei manote, kad filtro pralaidumas priklauso tik nuo filtruojanchios medzhiagos 'kiaurumo....' :wh:

Šį pranešimą redagavo Alba: 2010 gegužės 12 - 05:16

  • 0

#27 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 gegužės 13 - 17:31

Tai kad jauciu dar viso to "nesvarumo" traukimo beda buna ir del vairuotoju apsileidimo, plaut juk dazniau reikia ir viskas ten gerai bus. Ir gal baigsit apie tas traukas sneket cia nuo filtro :D Yra tokiu kur ta hemaroju i slanga isiurbimo isideda ir jiem trauka dideja. . . praktika sako - psichologija LABAI smarkiai veikia.
  • 0

#28 Svečias_lenovo206_*

Svečias_lenovo206_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 13 - 00:48

Turejau ant nissan 200sx sportini green originalioje filtro dezeje.Jokio skirtumo nepajutau.Isimeciau K&N konusini filtrą, padidėjo labiau garsas ir trauka.Nuemus oro filtra ir palikus isiurbima be filtro garsas tas pats.

Su P406 idejus sportini oro filtra konusini apexi nieko naudingo pajutau.Garsas padidejo.Trauka gal net sumazejo.Kadangi filtras gaudavo karsto oro variklis daugiau kaisdavo.Tai labai akrualu stovint kamsciuose.Nuspresta is liuto nesitycioti ir paliktas originalus oro filtras.Taip pat pastebejau, kad net apexi oro filtrai itraukia siek tiek dulkiu, tai ka kalbeti apie kitus, ko nepasakysi apie originalu oro filtra :good:

Pritariu , konusinis filtras del gaunamo karsto oro arklius atima, o ne prideda. Isbandyta. Be to jei tenka vaziuoti zvyrkeliais, tai filtras ilgai netarnaus , o jo prieziuria gan brangi.
Maksimaliai isnaudoti "sportini" filtra pavyksta labai retais atvejais.
Patariu apziureti oro paemimo slanga (berods ji tesiasi iki kairio sparno) Manoji buvo savo atgyvenusi, ja pasikeitus varklis tarsi atgijo ^_^
  • 0

#29 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 15 - 17:50

Turejau ant nissan 200sx sportini green originalioje filtro dezeje.Jokio skirtumo nepajutau.Isimeciau K&N konusini filtrą, padidėjo labiau garsas ir trauka.Nuemus oro filtra ir palikus isiurbima be filtro garsas tas pats.

Su P406 idejus sportini oro filtra konusini apexi nieko naudingo pajutau.Garsas padidejo.Trauka gal net sumazejo.Kadangi filtras gaudavo karsto oro variklis daugiau kaisdavo.Tai labai akrualu stovint kamsciuose.Nuspresta is liuto nesitycioti ir paliktas originalus oro filtras.Taip pat pastebejau, kad net apexi oro filtrai itraukia siek tiek dulkiu, tai ka kalbeti apie kitus, ko nepasakysi apie originalu oro filtra :good:

Pritariu , konusinis filtras del gaunamo karsto oro arklius atima, o ne prideda. Isbandyta. Be to jei tenka vaziuoti zvyrkeliais, tai filtras ilgai netarnaus , o jo prieziuria gan brangi.
Maksimaliai isnaudoti "sportini" filtra pavyksta labai retais atvejais.
Patariu apziureti oro paemimo slanga (berods ji tesiasi iki kairio sparno) Manoji buvo savo atgyvenusi, ja pasikeitus varklis tarsi atgijo ^_^

ka tu cia sneki,brangi sport oro filtro prieziura, ploviklis ir tepalas kainuoja apie £10 ,as jau 3 kartus ploviau/tepiau,ir dar liko kokiem 3-4 kartam,per kuria vieta cia brangu,
daug kas sako kad sitas filtras vienas is geriausiu ,masina pasidare kazkiek gyvesne,grazus garsas,o ko daugiau noreti :D
mano ex coupe
Posted Image
  • 0

#30 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 liepos 15 - 18:46

O kur ta isiurbimo shlanga nuvedei?Domina foto.Taip pat ir kiti pasipasakokit kur nuvedat, nes pats neapsisprendziu kur geriau...
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#31 Svečias_lenovo206_*

Svečias_lenovo206_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 15 - 19:48

Kaina turejau omenyje is viso. Pvz uz sportinio filtro kaina 206 pugui iseina 4 standartiniai. Oro paemimo slanga geriausia deti , ten kur gautu daugiausia salto oro , bet pvz negautu vandens...
  • 0

#32 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 15 - 20:45

O kur ta isiurbimo shlanga nuvedei?Domina foto.Taip pat ir kiti pasipasakokit kur nuvedat, nes pats neapsisprendziu kur geriau...

gofras nuvesta kaip ir standartinis iki pat apcios,as nevazinejau per balas tai man nebuvo baisus hidrosmugis ,va pas 2.0 ar 1.8 iseina isvesti salia radiajatoriaus,nes jis mazesnis nei pas 3.0 ir po desine puse nemazai vietos,tik dabar neatsimenu ar reikejo ten kazak nupjauti kad islystu gofras,bet buvau prasivedes pas savo sedana,gamyklini gofra atjungiau ,persukau ir isvedziau salia radijatoriaus,
  • 0

#33 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 liepos 15 - 22:23

gofras nuvesta kaip ir standartinis iki pat apcios,as nevazinejau per balas tai man nebuvo baisus hidrosmugis ,va pas 2.0 ar 1.8 iseina isvesti salia radiajatoriaus,nes jis mazesnis nei pas 3.0 ir po desine puse nemazai vietos,tik dabar neatsimenu ar reikejo ten kazak nupjauti kad islystu gofras,bet buvau prasivedes pas savo sedana,gamyklini gofra atjungiau ,persukau ir isvedziau salia radijatoriaus,

As ir dabar taip galvoju prasivesti.Idomu kaip ziema su tokiu oro paemimu iseitu vaziuoti ar reiktu perjungti i originalu oro paemima ^_^
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0