Sport filtras.
#21
Parašyta 2010 gegužės 10 - 20:41
#22 Svečias_poower20_*
Parašyta 2010 gegužės 10 - 21:11
#23
Parašyta 2010 gegužės 10 - 21:38
pritariu, kad reikia pirkt tik normalu filtra. patarciau pirkt uzdara, kad gautu maziau karsto oro. Skystis ieina i komplekta prie filtro.kiekvieno normalaus mechaniko paklauskit apie sportinius oro filtrus........
As jau tuom domejausi.
norint jy isideti reikia gerai apgalvoti ar ilgai noresi ta auto tureti,nes tam ir yra daromi org. filtrai,kad valytu svariai ora,
jai tau reikia jegos yra tam kuriamos masinos su dideliais kw.
dar jai perki sportini filtra tai bent pirk brangu ,bet ne kinietiska.
dar jy nupirkus reikia pirkti specialu skysti,kad jy plauti pravaziavus tam tikra kilometru kieki.
ar tu manai,kad tau suteiks tiek malonumo tas sport filtras????????
ar yra pritarianciu?
+ jei kalbama apie 406 ten butinai reikia keist visa oro paemima, nes jau labai daug temu apie hidrosmugius.
Oro paemimas negali but zemiau nei 50cm nuo zemes.
jei zadi tik filtra keist, tai manau neapsimoka nei pinigu ismetinet...
#24
Parašyta 2010 gegužės 11 - 18:47
o kodel tavo manymu jo pralaidumas didesnis ? gi jie gerokai retesni uz standartinius, vadinas daugiau visokio sh patenka ten kur jo patekt neturetu...a kuo jo filtravimas prastesnis, nei kokio fiam'o, ar dar kokio filtron'o...?
kai lauke kaba, ir drata skylutes valo, sutinku... bet jei dezhej, be jokiu mechaniniu veiksniu? kuo jis blogesnis?
#25
Parašyta 2010 gegužės 11 - 22:33
#26
Parašyta 2010 gegužės 12 - 05:13
na sunku su jumis ginchytis, ir be to tingiu... jei manote, kad filtro pralaidumas priklauso tik nuo filtruojanchios medzhiagos 'kiaurumo....'o kodel tavo manymu jo pralaidumas didesnis ? gi jie gerokai retesni uz standartinius, vadinas daugiau visokio sh patenka ten kur jo patekt neturetu...a kuo jo filtravimas prastesnis, nei kokio fiam'o, ar dar kokio filtron'o...?
kai lauke kaba, ir drata skylutes valo, sutinku... bet jei dezhej, be jokiu mechaniniu veiksniu? kuo jis blogesnis?
Šį pranešimą redagavo Alba: 2010 gegužės 12 - 05:16
#27
Parašyta 2010 gegužės 13 - 17:31
#28 Svečias_lenovo206_*
Parašyta 2010 liepos 13 - 00:48
Pritariu , konusinis filtras del gaunamo karsto oro arklius atima, o ne prideda. Isbandyta. Be to jei tenka vaziuoti zvyrkeliais, tai filtras ilgai netarnaus , o jo prieziuria gan brangi.Turejau ant nissan 200sx sportini green originalioje filtro dezeje.Jokio skirtumo nepajutau.Isimeciau K&N konusini filtrą, padidėjo labiau garsas ir trauka.Nuemus oro filtra ir palikus isiurbima be filtro garsas tas pats.
Su P406 idejus sportini oro filtra konusini apexi nieko naudingo pajutau.Garsas padidejo.Trauka gal net sumazejo.Kadangi filtras gaudavo karsto oro variklis daugiau kaisdavo.Tai labai akrualu stovint kamsciuose.Nuspresta is liuto nesitycioti ir paliktas originalus oro filtras.Taip pat pastebejau, kad net apexi oro filtrai itraukia siek tiek dulkiu, tai ka kalbeti apie kitus, ko nepasakysi apie originalu oro filtra
Maksimaliai isnaudoti "sportini" filtra pavyksta labai retais atvejais.
Patariu apziureti oro paemimo slanga (berods ji tesiasi iki kairio sparno) Manoji buvo savo atgyvenusi, ja pasikeitus varklis tarsi atgijo
#29 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2010 liepos 15 - 17:50
ka tu cia sneki,brangi sport oro filtro prieziura, ploviklis ir tepalas kainuoja apie £10 ,as jau 3 kartus ploviau/tepiau,ir dar liko kokiem 3-4 kartam,per kuria vieta cia brangu,Pritariu , konusinis filtras del gaunamo karsto oro arklius atima, o ne prideda. Isbandyta. Be to jei tenka vaziuoti zvyrkeliais, tai filtras ilgai netarnaus , o jo prieziuria gan brangi.Turejau ant nissan 200sx sportini green originalioje filtro dezeje.Jokio skirtumo nepajutau.Isimeciau K&N konusini filtrą, padidėjo labiau garsas ir trauka.Nuemus oro filtra ir palikus isiurbima be filtro garsas tas pats.
Su P406 idejus sportini oro filtra konusini apexi nieko naudingo pajutau.Garsas padidejo.Trauka gal net sumazejo.Kadangi filtras gaudavo karsto oro variklis daugiau kaisdavo.Tai labai akrualu stovint kamsciuose.Nuspresta is liuto nesitycioti ir paliktas originalus oro filtras.Taip pat pastebejau, kad net apexi oro filtrai itraukia siek tiek dulkiu, tai ka kalbeti apie kitus, ko nepasakysi apie originalu oro filtra
Maksimaliai isnaudoti "sportini" filtra pavyksta labai retais atvejais.
Patariu apziureti oro paemimo slanga (berods ji tesiasi iki kairio sparno) Manoji buvo savo atgyvenusi, ja pasikeitus varklis tarsi atgijo
daug kas sako kad sitas filtras vienas is geriausiu ,masina pasidare kazkiek gyvesne,grazus garsas,o ko daugiau noreti
mano ex coupe
#30
Parašyta 2010 liepos 15 - 18:46
#31 Svečias_lenovo206_*
Parašyta 2010 liepos 15 - 19:48
#32 Svečias_kazinak_*
Parašyta 2010 liepos 15 - 20:45
gofras nuvesta kaip ir standartinis iki pat apcios,as nevazinejau per balas tai man nebuvo baisus hidrosmugis ,va pas 2.0 ar 1.8 iseina isvesti salia radiajatoriaus,nes jis mazesnis nei pas 3.0 ir po desine puse nemazai vietos,tik dabar neatsimenu ar reikejo ten kazak nupjauti kad islystu gofras,bet buvau prasivedes pas savo sedana,gamyklini gofra atjungiau ,persukau ir isvedziau salia radijatoriaus,O kur ta isiurbimo shlanga nuvedei?Domina foto.Taip pat ir kiti pasipasakokit kur nuvedat, nes pats neapsisprendziu kur geriau...
#33
Parašyta 2010 liepos 15 - 22:23
As ir dabar taip galvoju prasivesti.Idomu kaip ziema su tokiu oro paemimu iseitu vaziuoti ar reiktu perjungti i originalu oro paemimagofras nuvesta kaip ir standartinis iki pat apcios,as nevazinejau per balas tai man nebuvo baisus hidrosmugis ,va pas 2.0 ar 1.8 iseina isvesti salia radiajatoriaus,nes jis mazesnis nei pas 3.0 ir po desine puse nemazai vietos,tik dabar neatsimenu ar reikejo ten kazak nupjauti kad islystu gofras,bet buvau prasivedes pas savo sedana,gamyklini gofra atjungiau ,persukau ir isvedziau salia radijatoriaus,
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0