abu šitie kompresoriai turi viduje, slėgio reguliavimo vožtuvą, kadangi maniškio 406
AC kompresorius (SD7V16) staiga perstojo kočiot normalų slėgį vos iki 8bar ir žinoma nešaldo klima,
tai pamaniau gal tas reguliatorius parėjo, paėmiau iš sudaužyto mažesnio (SD6V12) kompresoriaus
išėmiau reguliatorių ir įsukau į saviškį kompresorių, rezultate jei anksčiau su 700gr šaldiklio duodavo apie
14bar, tai su šitu duoda apie 12bar. Šaldo normaliai. Gal kas nors turėjot reikalų su tais reguliatoriais?
Kuo jie skiriasi vienas nuo kito, kolkas neradau tikslių duomenų apie tai. Kataloge matosi trys variantai, išoriškai identiški, matyt skiriasi tik slėgio reguliavimo savybės.
![Posted Image](http://images.bite.lt/banga/files/content/201005/4be9897f6d0a7.jpg)
kaip pvz: SD7V16 viduje vožtuvo ženklinimas C1530, o SD6V12 - LC2507.
Lenkijoj nauji po 75lt. Gal yra kur nors lietuvoj jų pirkt.
Kalbant apie kompresorius informatyviau: konkrečiai šitie SD7V16 ir SD6V12.
![Posted Image](http://images.bite.lt/banga/files/content/201005/4be99f263a266.jpg)
![Posted Image](http://images.bite.lt/banga/files/content/201005/4be99f5cd5fce.jpg)
Pasižymi tuo kad slėgį reguliuoja patys viduje, palaikydami pastovų slėgį plačiame apsukų ruože, o tai reiškia, kad nereikia laikas nuo laiko atjunginėt kompresoriaus movą kad stabdyt kompresorių ir numetinėt slėgį. Kaip supratau pagrindiniai jų gedimai, tai sudilęs skriemulio guolis, neveikia mova arba užstrigęs slėgio reguliatorius. Beje reguliatorių galima pakeist nenuimant viso kompresoriaus, o tik galinę jo dalį. Žodžiu darbo valandėlei...O avariniu atveju galima išvis lupt lauk tą reguliatorių ir įsukt paprastą riebų varžtą
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Savartynuose už tokius kompresorius prašo apie 200lt.
Šį pranešimą redagavo x|RAY: 2010 gegužės 12 - 17:44