Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Katalizatoriaus išplovimas(nepjovimas-nepainiokit)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 Calvin

Calvin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 210
  • Vieta:KLP
  • Automobilis:P307 2.0 100kW

Parašyta 2010 birželio 19 - 11:54

Panašių temų būta, tačiau kalbėta pagrinde apie katalizatoriaus šalinimą, o sprendimų esant dviems liamdoms (prieš ir po katalizatoriaus) nelabai rasta. Maniškio 307 2.0(benzinas) katalizatorius barška akseleruojant važiavimo metu (stovint vietoje -ne) jau daugiau nei metus laiko. Nors su traukos problemomis bei "antipolution fault" susidurti netenka visgi baiminuos galimų tų barškėjimo pasekmių.. :blink:

Radau va tokį straipsniuką:
Katalizatoriaus plovimas

Ką manot apie šį būdą? Ar kas nors LT tuo apskritai užsiimtų?

Šį pranešimą redagavo Calvin: 2010 birželio 19 - 11:55

  • 0

#2 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2010 birželio 19 - 12:43

Jei jau barška, vadinas subyrėjo gabalais. Perskaityk atidžiau savo duotą nuorodą... :hmm:
  • 0
... labai piktas diedas...

#3 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 19 - 15:05

Jei jau barška, vadinas subyrėjo gabalais. Perskaityk atidžiau savo duotą nuorodą... :hmm:

:good: visiskai teisingai,arba buna isdega,uzsilydo kad net oras nenori praeiti,ir tai tik pas benzinines buna :) tokie katalizatoriai tik i supirktuves,arba i perdirbima
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 19 - 15:11

Panašių temų būta, tačiau kalbėta pagrinde apie katalizatoriaus šalinimą, o sprendimų esant dviems liamdoms (prieš ir po katalizatoriaus) nelabai rasta. Maniškio 307 2.0(benzinas) katalizatorius barška akseleruojant važiavimo metu (stovint vietoje -ne) jau daugiau nei metus laiko. Nors su traukos problemomis bei "antipolution fault" susidurti netenka visgi baiminuos galimų tų barškėjimo pasekmių.. :blink:

Radau va tokį straipsniuką:
Katalizatoriaus plovimas

Ką manot apie šį būdą? Ar kas nors LT tuo apskritai užsiimtų?

antipolution fault problema panasu kad ir bus susijusi su katalizu..pas tamstos 307 stovi du liamda zondai kurie seka bukle ;] Taigi,yra du keliai arba pjauti lauk ir statyti emuliatoriu,arba atstatyti,pirkti nauja,deveta katalizatoriu :) Jei pasirinktum pirma varijanta(emuliatorius+pasalinimas katalyzo),gali kreiptis,darau tokius dalykus ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 Calvin

Calvin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 210
  • Vieta:KLP
  • Automobilis:P307 2.0 100kW

Parašyta 2010 birželio 19 - 18:11

Tamsta irgi neatidus skaitovas - gi rašau, kad NEMETA antipolution fault ir trauka lyg ir normali, bet va garsas toks kartais lyg kokio GAZ'iko eina iš katalyzo, plius baiminuos kaip kažkur buvo rašyta, kad atkilusios dulkes katalyzo gali pakliūt į cilindrus ir juo išbraižyt. Mašina kaip ne kaip kai nubėgus 180K. Pjaučiau lauk, įvirinčiau rezonatorių, bet bijau kad antroji liamda ir švystels tą akiai nemielą užrašą. Žodžiu būtų įdomu ar yra normalus koks duslintuvų centras, kuris atsakingai galėtų įvertinti katalizatoriaus būklę ir tada rekomenduotu pjauti, restauruoti ar kokią alternatyvą. Nes dabar vos ne kiekvienas garažinis siūlys - Žinoma pjauk, bet po to jei išlys bėdos,pats kaltas gerbiamasai :doh: P.S. O pats atliekate darbus savo garaže ar dirbate kokiam servise? Ar išpjovus katalizatorių nereikėtų dar ir rezonatoriaus įvirint ar tą patį bakelį paliekate? Kiek darbus įvertintumėt - katalyzo pjovimas+emuliatorius?

Šį pranešimą redagavo Calvin: 2010 birželio 19 - 18:16

  • 0

#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 25 - 12:53

Tamsta irgi neatidus skaitovas - gi rašau, kad NEMETA antipolution fault ir trauka lyg ir normali, bet va garsas toks kartais lyg kokio GAZ'iko eina iš katalyzo, plius baiminuos kaip kažkur buvo rašyta, kad atkilusios dulkes katalyzo gali pakliūt į cilindrus ir juo išbraižyt. Mašina kaip ne kaip kai nubėgus 180K. Pjaučiau lauk, įvirinčiau rezonatorių, bet bijau kad antroji liamda ir švystels tą akiai nemielą užrašą.

Žodžiu būtų įdomu ar yra normalus koks duslintuvų centras, kuris atsakingai galėtų įvertinti katalizatoriaus būklę ir tada rekomenduotu pjauti, restauruoti ar kokią alternatyvą. Nes dabar vos ne kiekvienas garažinis siūlys - Žinoma pjauk, bet po to jei išlys bėdos,pats kaltas gerbiamasai :doh:

P.S. O pats atliekate darbus savo garaže ar dirbate kokiam servise? Ar išpjovus katalizatorių nereikėtų dar ir rezonatoriaus įvirint ar tą patį bakelį paliekate? Kiek darbus įvertintumėt - katalyzo pjovimas+emuliatorius?

Trauka gali ir atrodyti normali,taciau antrasis liamda sensorius jau matuoja parametrus,kurie arti kritines ribos...tada check engine lempute buna ir nedega,klaidos vaikstineja is pastoviu i laikinasias,arba is vis nesignalizuoja ;]
jei jau barska,tai kazin kas bus like is senojo katalizo :hmm:
Visa kita info i pm belskis,atsakysiu i dominancius klausimus ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 Calvin

Calvin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 210
  • Vieta:KLP
  • Automobilis:P307 2.0 100kW

Parašyta 2010 rugpjūčio 04 - 16:53

Žmogau, parašiau į PM, atsakymo nesulaukiu.. :dntknw:
  • 0

#8 Svečias_RivoLt_*

Svečias_RivoLt_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 rugpjūčio 18 - 11:45

plius baiminuos kaip kažkur buvo rašyta, kad atkilusios dulkes katalyzo gali pakliūt į cilindrus ir juo išbraižyt.

ale ir sugalvok tu man taip... iš katalizatoriaus per kelnes ir vožtuvus prieš išmetamųjų dujų srovę, ... Sakyčiau užsispyrusios dulkės... Nuo tokių jau tik su šautuvu gintis.

Šį pranešimą redagavo RivoLt: 2010 rugpjūčio 18 - 11:46

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0