Radau va tokį straipsniuką:
Katalizatoriaus plovimas
Ką manot apie šį būdą? Ar kas nors LT tuo apskritai užsiimtų?
Edited by Calvin, 2010 June 19 - 11:55.
Posted 2010 June 19 - 11:54
Edited by Calvin, 2010 June 19 - 11:55.
Posted 2010 June 19 - 12:43
Posted 2010 June 19 - 15:05
visiskai teisingai,arba buna isdega,uzsilydo kad net oras nenori praeiti,ir tai tik pas benzinines buna tokie katalizatoriai tik i supirktuves,arba i perdirbimaJei jau barška, vadinas subyrėjo gabalais. Perskaityk atidžiau savo duotą nuorodą...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Posted 2010 June 19 - 15:11
antipolution fault problema panasu kad ir bus susijusi su katalizu..pas tamstos 307 stovi du liamda zondai kurie seka bukle Taigi,yra du keliai arba pjauti lauk ir statyti emuliatoriu,arba atstatyti,pirkti nauja,deveta katalizatoriu Jei pasirinktum pirma varijanta(emuliatorius+pasalinimas katalyzo),gali kreiptis,darau tokius dalykusPanašių temų būta, tačiau kalbėta pagrinde apie katalizatoriaus šalinimą, o sprendimų esant dviems liamdoms (prieš ir po katalizatoriaus) nelabai rasta. Maniškio 307 2.0(benzinas) katalizatorius barška akseleruojant važiavimo metu (stovint vietoje -ne) jau daugiau nei metus laiko. Nors su traukos problemomis bei "antipolution fault" susidurti netenka visgi baiminuos galimų tų barškėjimo pasekmių..
Radau va tokį straipsniuką:
Katalizatoriaus plovimas
Ką manot apie šį būdą? Ar kas nors LT tuo apskritai užsiimtų?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Posted 2010 June 19 - 18:11
Edited by Calvin, 2010 June 19 - 18:16.
Posted 2010 June 25 - 12:53
Trauka gali ir atrodyti normali,taciau antrasis liamda sensorius jau matuoja parametrus,kurie arti kritines ribos...tada check engine lempute buna ir nedega,klaidos vaikstineja is pastoviu i laikinasias,arba is vis nesignalizuojaTamsta irgi neatidus skaitovas - gi rašau, kad NEMETA antipolution fault ir trauka lyg ir normali, bet va garsas toks kartais lyg kokio GAZ'iko eina iš katalyzo, plius baiminuos kaip kažkur buvo rašyta, kad atkilusios dulkes katalyzo gali pakliūt į cilindrus ir juo išbraižyt. Mašina kaip ne kaip kai nubėgus 180K. Pjaučiau lauk, įvirinčiau rezonatorių, bet bijau kad antroji liamda ir švystels tą akiai nemielą užrašą.
Žodžiu būtų įdomu ar yra normalus koks duslintuvų centras, kuris atsakingai galėtų įvertinti katalizatoriaus būklę ir tada rekomenduotu pjauti, restauruoti ar kokią alternatyvą. Nes dabar vos ne kiekvienas garažinis siūlys - Žinoma pjauk, bet po to jei išlys bėdos,pats kaltas gerbiamasai
P.S. O pats atliekate darbus savo garaže ar dirbate kokiam servise? Ar išpjovus katalizatorių nereikėtų dar ir rezonatoriaus įvirint ar tą patį bakelį paliekate? Kiek darbus įvertintumėt - katalyzo pjovimas+emuliatorius?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Posted 2010 August 04 - 16:53
Posted 2010 August 18 - 11:45
ale ir sugalvok tu man taip... iš katalizatoriaus per kelnes ir vožtuvus prieš išmetamųjų dujų srovę, ... Sakyčiau užsispyrusios dulkės... Nuo tokių jau tik su šautuvu gintis.plius baiminuos kaip kažkur buvo rašyta, kad atkilusios dulkes katalyzo gali pakliūt į cilindrus ir juo išbraižyt.
Edited by RivoLt, 2010 August 18 - 11:46.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users