vaziuojant trukcioja
#1
Parašyta 2010 birželio 23 - 00:06
#2
Parašyta 2010 birželio 23 - 00:08
neparasai kelintu metu autokalba apie 407 2l dyzeli automata
vaziuojant tolygiai buna kad trukcioja ir tas labai jauciasi masinoje, arba kai spaudi gaza kyla netolygiai bet pasisokinedamos apsukos, gal kam buvo ir kas gali buti, laukiu jusu minciu ir pamintymu
#3
Parašyta 2010 birželio 23 - 00:10
#4
Parašyta 2010 birželio 23 - 01:27
sunku burti per interneta ,diagnostika pirmoi eilei,o po to galesim cia padiskutuoti2004 100kw dyzelis 2ltr automatas
#5
Parašyta 2010 birželio 23 - 18:28
#6 Svečias_meškiai_*
Parašyta 2010 birželio 23 - 20:27
#7
Parašyta 2010 birželio 24 - 19:34
#8 Svečias_meškiai_*
Parašyta 2010 birželio 27 - 09:08
#9
Parašyta 2010 birželio 27 - 16:08
#10 Svečias_dell407_*
Parašyta 2010 birželio 27 - 17:03
o pas tave dar yra FAP?kalba apie 407 2l dyzeli automata
vaziuojant tolygiai buna kad trukcioja ir tas labai jauciasi masinoje, arba kai spaudi gaza kyla netolygiai bet pasisokinedamos apsukos, gal kam buvo ir kas gali buti, laukiu jusu minciu ir pamintymu
mano atveju irgi buvo trukciuojimas, tai problema buvo butent del uzsikisusio FAP'o
#11
Parašyta 2010 birželio 27 - 21:25
#12
Parašyta 2010 birželio 27 - 21:39
kur darot diagnostika ? cia ira forumetis nik (Senas) is kauno . siulecau kreptis pas jijo fap' yra bet diagnostika nerodo kad jis uzsikises:) atrodo kad yra apsineses apie 30 procentu
#13 Svečias_akon_*
Parašyta 2010 birželio 27 - 22:42
#14
Parašyta 2010 birželio 27 - 23:16
pabandyk nuo 1 numeriu pazimetos detales numauti vakumine zarnele,ir pabandyk vaziuoti http://www.auto-part...H01DaFivCZv8TQ=nu man kad laikai gaza pastioviai ir trukcioja, o gali but kAD SISTEMOJ BISKI ORO YRA IR DELTO TRUKCIOJA>?
#15
Parašyta 2010 birželio 28 - 11:29
Pas tave problema jau aiški 95 % - TPS miršta. O trečias vizitas reikalingas tik tiem 5 %, kad visiškai būtų įsitikinta osciloskopo pagalba. Tad laukiu. Kaip jau ir sakiau - už trečią vizita (kaip ir už antrą) - pinigų neimsiu.Panasi problema ir pas mane, toks pats motoras. 2.0L 100Kw. Trukciojimas is leto akseleruojant tarp 1000 ir 2000 aps. Geriausiai jauciasi vaziuojant i kalniuka . Buvau pas Sena jau du kartus, tikrosios priezasties dar nepavyko rasti. Laukiu treciojo vizito. Peugeot centre sako EGR kaltas, nes parametrai taip rodo (kokie neaisku) ir patirtis sako, kad tai yra siu motoru liga.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#16 Svečias_bynas_*
Parašyta 2010 birželio 28 - 12:40
#17
Parašyta 2010 birželio 28 - 14:36
del apsuku sokinejimo, auksto kuro siurblio slegio sensorius, gali buti kaltas,del trukciojimo taip pat ,bet man kai trukciojo tai kuro bake sietelis ant siurbliuko buvo uzkistas,prie to pacio ir kuro filtra pakeiciau,ir viskas susitvarke,,,o geriausia pasidaryti diagnostikaSveiki,turiu ir problemele su trukčiojimu.Yra taip- masina vaziuoja normaliai kol variklis sušyla iki 90 laipsniu temperaturos,tada įsijungia maximaliu pajegumu ventiliatoriai ir masina pradeda nezymiai trukciot,stovint ant laivu apsukos pradeda šokinėti tarp 600-700 ir masina trukcioja .Tiesa taip buna ne visada,visa savaigali atvazinejau be tokiu problemu.Klausimas ar cia ventiliatoriu darbas gali turet itakos trukciojimui?masina peugeot 407 1,6hdi 2004m.aciu uz info
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 28 - 14:37
#18 Svečias_bonsas_*
Parašyta 2010 birželio 30 - 22:28
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0