2.2 HDI, prie savaite nustojo veikti kondicionerius. Iskart paziurejau ar sukasi ventiliatoriu prekyje - nesisuka. Savaime nepasiledzia ir kond. siurblys.
Taigi, patikrinu kad iki pacio ventiliatoriaus variklio ateina matinimas, bei suveikia rele, kai ijungi kondicioneri, per kuri paduodamas maitinimas ventiliatoriui.
Patikrinu itampa.
1 ir 2 gauna 12-14V, ta pagi gauna ir 3,4 kontaktai. 5 kontaktas ant pacios fiskes yra tuscias.
Meistra isardo varikli, jis atrodos sveikas, angliukai geri, niekur nesimato nieko blogo, bet ta plokste salia, ten pagal el.shema randosi kazkokia elektronika kur valdo greiti. Nu ok, gal jinai sudege. Ismetu varikli, surandu shrote kita. Idedu, kondicionerius is kart isijungia, po 1-2 sekundes, isijungia ir ventialiatorius. Valio. Vazineju diena, gal dvi ir vel nesisuka.
Sutapimas ar netinkanti radau?
Pagal elcats.ru 2.2 hdi priklauso 450W ventiliatorius. I 2.0Hdi kur eina su tokiu paciu greiciu moduliu yra 350 ir 450W bei kodai skiriasi. Ar tai gali itakuoti?
Bandysiu iesktoti dar viena donora, bet jau nuo 2.2HDI, o cia shiek tiek problema, i kita miesta vaziuoti etc. Aisku bijau, kad jei problema ne su varikliu, o kazkur kitur, tai bus vel tas pas.
Nuveziau antra varikli pas el. varikliu meistrus, isarde, sako buvo viena angliukas uzstriges, bet pats variklis geras, o vat plokste salia nz. Jinai uzlieta su klijais kazkokiais.
beje, kaip cia siule, bandziau atjungti fiske nr 11, bet labai sunkiai prieiti, nesigavo ((sita
be to, jeigu vistiek ateina maitinimas i visus kontaktus, tai komanda pasileisti manau tikrai yra.
Edited by Vadia, 2010 June 24 - 17:40.