


Parašyta 2010 birželio 30 - 22:09
Parašyta 2010 birželio 30 - 22:12
tai gal kas nors su vakumu,stovedamas pabandyk paspaudineti stabdziu pedalasveiki kolegos, kuriu nauja tema, nors sia tema jau pasakyta be galo daug, taciau yra sioks toks klausimelis. kai apsukos neklauso, zinau kad kaltas sis laisvos eigos voztuvas(daviklis), taciau susiduriau su tokia problema,kai masina stovi vietoje, daviklis apsukas laiko 800 - 900 intervale, taciau tik pradedi su masina vaziuot, ir nuo kalniuko imetus laisva begi kad masina riedetu, apsukos stovi ties 1200 - 1400 intervale iki tol, kol nesustoji prie sankryzos pilnai, tik masina pradeda stoveti vietoje, vel apsukos nukrinta iki 800 - 900, tai norejau paklausti ar cia taip pat kaltas tas voztuvas, kad masinai stovint vietoje viskas gerai, o riedant masinai ant laisvo begio apsukos pakyla nezmoniskai? laukiu protingo paaiskinimo
![]()
ta davikli jau valiau ne karta su karbiuratoriu valikliu, taciau problema neisisprende, tad dar vienas klausimas, ar verta ta davikli pirkti naudota?jei verta, kaip ji atskirti kad jis geras ? nes juk kiekvienas pries parduodamas gali ji nuvalyti kad jis atrodytu kaip naujaso naujas pas mus siauliuose virs 300 kainuoja, tai nezinau ar bandyti laime pirkti deveta, kad nebutu po to jog skupus moka du kartus
Parašyta 2010 birželio 30 - 22:16
MASINA NE NAUJA nenorek kad tas varikliukas dirbtu amzinai, jei masina rieda pakankamu greiciu ant laisvo ir apsukos didesnes, tai reiktu paziuret oro pasiurbimus - papursk to cleaner'io arba eterio aplink oro filtra, gazo sklende, isiurbimo kolektoriu - jei pagaus tai gazuosis tik nevisad pavyksta taip rast, taip pat gerai butu issivalyti pacia gazo sklende ir paziuret kiek ji mV rodo ant laisvu ;)sveiki kolegos, kuriu nauja tema, nors sia tema jau pasakyta be galo daug, taciau yra sioks toks klausimelis. kai apsukos neklauso, zinau kad kaltas sis laisvos eigos voztuvas(daviklis), taciau susiduriau su tokia problema,kai masina stovi vietoje, daviklis apsukas laiko 800 - 900 intervale, taciau tik pradedi su masina vaziuot, ir nuo kalniuko imetus laisva begi kad masina riedetu, apsukos stovi ties 1200 - 1400 intervale iki tol, kol nesustoji prie sankryzos pilnai, tik masina pradeda stoveti vietoje, vel apsukos nukrinta iki 800 - 900, tai norejau paklausti ar cia taip pat kaltas tas voztuvas, kad masinai stovint vietoje viskas gerai, o riedant masinai ant laisvo begio apsukos pakyla nezmoniskai? laukiu protingo paaiskinimo
![]()
ta davikli jau valiau ne karta su karbiuratoriu valikliu, taciau problema neisisprende, tad dar vienas klausimas, ar verta ta davikli pirkti naudota?jei verta, kaip ji atskirti kad jis geras ? nes juk kiekvienas pries parduodamas gali ji nuvalyti kad jis atrodytu kaip naujaso naujas pas mus siauliuose virs 300 kainuoja, tai nezinau ar bandyti laime pirkti deveta, kad nebutu po to jog skupus moka du kartus
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2010 birželio 30 - 22:17
Parašyta 2010 birželio 30 - 22:20
Parašyta 2012 lapkričio 11 - 23:16
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0