Peršokti prie turinio


Nuotrauka

laisvos eigos voztuvas,daviklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 robiniuz

robiniuz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16V + LPG

Parašyta 2010 birželio 30 - 22:09

sveiki kolegos, kuriu nauja tema, nors sia tema jau pasakyta be galo daug, taciau yra sioks toks klausimelis. kai apsukos neklauso, zinau kad kaltas sis laisvos eigos voztuvas(daviklis), taciau susiduriau su tokia problema,kai masina stovi vietoje, daviklis apsukas laiko 800 - 900 intervale, taciau tik pradedi su masina vaziuot, ir nuo kalniuko imetus laisva begi kad masina riedetu, apsukos stovi ties 1200 - 1400 intervale iki tol, kol nesustoji prie sankryzos pilnai, tik masina pradeda stoveti vietoje, vel apsukos nukrinta iki 800 - 900, tai norejau paklausti ar cia taip pat kaltas tas voztuvas, kad masinai stovint vietoje viskas gerai, o riedant masinai ant laisvo begio apsukos pakyla nezmoniskai? laukiu protingo paaiskinimo :) ta davikli jau valiau ne karta su karbiuratoriu valikliu, taciau problema neisisprende, tad dar vienas klausimas, ar verta ta davikli pirkti naudota?jei verta, kaip ji atskirti kad jis geras ? nes juk kiekvienas pries parduodamas gali ji nuvalyti kad jis atrodytu kaip naujas :) o naujas pas mus siauliuose virs 300 kainuoja, tai nezinau ar bandyti laime pirkti deveta, kad nebutu po to jog skupus moka du kartus :D
  • 0

#2 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.333
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 30 - 22:12

sveiki kolegos, kuriu nauja tema, nors sia tema jau pasakyta be galo daug, taciau yra sioks toks klausimelis. kai apsukos neklauso, zinau kad kaltas sis laisvos eigos voztuvas(daviklis), taciau susiduriau su tokia problema,kai masina stovi vietoje, daviklis apsukas laiko 800 - 900 intervale, taciau tik pradedi su masina vaziuot, ir nuo kalniuko imetus laisva begi kad masina riedetu, apsukos stovi ties 1200 - 1400 intervale iki tol, kol nesustoji prie sankryzos pilnai, tik masina pradeda stoveti vietoje, vel apsukos nukrinta iki 800 - 900, tai norejau paklausti ar cia taip pat kaltas tas voztuvas, kad masinai stovint vietoje viskas gerai, o riedant masinai ant laisvo begio apsukos pakyla nezmoniskai? laukiu protingo paaiskinimo :)
ta davikli jau valiau ne karta su karbiuratoriu valikliu, taciau problema neisisprende, tad dar vienas klausimas, ar verta ta davikli pirkti naudota?jei verta, kaip ji atskirti kad jis geras ? nes juk kiekvienas pries parduodamas gali ji nuvalyti kad jis atrodytu kaip naujas :) o naujas pas mus siauliuose virs 300 kainuoja, tai nezinau ar bandyti laime pirkti deveta, kad nebutu po to jog skupus moka du kartus :D

tai gal kas nors su vakumu,stovedamas pabandyk paspaudineti stabdziu pedala :pug:
  • 0

#3 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2010 birželio 30 - 22:16

sveiki kolegos, kuriu nauja tema, nors sia tema jau pasakyta be galo daug, taciau yra sioks toks klausimelis. kai apsukos neklauso, zinau kad kaltas sis laisvos eigos voztuvas(daviklis), taciau susiduriau su tokia problema,kai masina stovi vietoje, daviklis apsukas laiko 800 - 900 intervale, taciau tik pradedi su masina vaziuot, ir nuo kalniuko imetus laisva begi kad masina riedetu, apsukos stovi ties 1200 - 1400 intervale iki tol, kol nesustoji prie sankryzos pilnai, tik masina pradeda stoveti vietoje, vel apsukos nukrinta iki 800 - 900, tai norejau paklausti ar cia taip pat kaltas tas voztuvas, kad masinai stovint vietoje viskas gerai, o riedant masinai ant laisvo begio apsukos pakyla nezmoniskai? laukiu protingo paaiskinimo :)
ta davikli jau valiau ne karta su karbiuratoriu valikliu, taciau problema neisisprende, tad dar vienas klausimas, ar verta ta davikli pirkti naudota?jei verta, kaip ji atskirti kad jis geras ? nes juk kiekvienas pries parduodamas gali ji nuvalyti kad jis atrodytu kaip naujas :) o naujas pas mus siauliuose virs 300 kainuoja, tai nezinau ar bandyti laime pirkti deveta, kad nebutu po to jog skupus moka du kartus :D

MASINA NE NAUJA nenorek kad tas varikliukas dirbtu amzinai, jei masina rieda pakankamu greiciu ant laisvo ir apsukos didesnes, tai reiktu paziuret oro pasiurbimus - papursk to cleaner'io arba eterio aplink oro filtra, gazo sklende, isiurbimo kolektoriu - jei pagaus tai gazuosis tik nevisad pavyksta taip rast, taip pat gerai butu issivalyti pacia gazo sklende ir paziuret kiek ji mV rodo ant laisvu ;)

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2010 birželio 30 - 22:17

  • 0

#4 robiniuz

robiniuz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16V + LPG

Parašyta 2010 birželio 30 - 22:20

hm, su gazo sklende reiks pabandyt, matot kolegos man uztenka tik isimest pirma begi, ciut gaza paspaust kad masina riedetu kad ir 10km/h ir imest laisva pavara, iskart apsukos stovi tarkim ties 1200, o kai iki galo sustabdai, tada nukrenta per pora sekundziu iki 800 - 900. o pries tai kolega sake pabandyt paspaudinet stabdzio pedala, jau bandziau,kai masina pilnai stovi uzkurta vietoje, galima spaudyti stabdziu pedala arba jo net neliesti, apsukos buna normalios, jos paslija tik masinai riedant laisvoje eigoje.
  • 0

#5 Erniuxas

Erniuxas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 105
  • Automobilis:607 2.2HDi

Parašyta 2012 lapkričio 11 - 23:16

Prikelsiu sena tema, iskilo tokia pati problema P607 2.2hdi 03m., masinai vos riedant apsuku rodykle sokineja tarp 900-1100 stovint viskas tvarkoj. tai nepriklauso ar spaudi stabdi ar nespaudi, viskas ivyksta tik nuo judejimo. nusipirkau specialu balioneli palengvinanti uzvedima. juo papurskus i oro paemimo vieta variklis uzsigazuoja, purskiant visur kitur pagal oro paemimo trakta nieko nevyksta (net ir uzkelus apsukas kad vakumas padidetu niekur netraukia pasalinio oro). Gal kartais kolega issiprendei problema?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0