Edited by sukle, 2010 July 16 - 13:47.
Apsukos keistai elgiasi
Started by sukle, 2010 Jul 16 13:44
5 replies to this topic
#1
Posted 2010 July 16 - 13:44
Sveiki, norejau paklausti, gal kam teko susidurti su tokiu dalyku:
Vaziuoji su auto ir ismini sankaba noredamas perjungti begi. Tada apsukos krenta iki 500 rpm, pakyla iki 1200 rpm ir galiausiai nusistovi ties 800 rpm. Seniau budavo, kad apsukos krenta staigiau iki 1000 rpm ir tada siek tiek leciau nusileidzia iki 800 rpm. Kas, manau, teoriskai taip ir turetu buti.
Automobilis 406, 2.2 benzinas. Kaip manot, kas cia galetu buti??? Kompiuterine diagnostika daryta, visi parametrai OK. Pilnos diagnostikos kol kas nedarau.
#2
Posted 2010 July 16 - 16:20
O gal kartais vazineji su ijungta kondyske? Gal toji apkrauna varikli ir taip itakoja apsukas?
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#3
Posted 2010 July 19 - 08:54
Nemanau, kad tai turi kazka bendro su A/C, nes kondiske pas mane veikia su Auto rezimu visalaik siltuoju metu laiku.
#4
Posted 2010 July 20 - 09:17
Pabandziau be A/C, tai tas pats efektas kartojasi, tik apsukos krenta maziau, ne iki 500 rpm, bet iki 700 rpm. Kazkaip seniau tokio dalyko nepastebedavau. Gal kas turi dar kokiu ideju?
#5
Posted 2012 March 09 - 15:46
Sveiki, dalyviai smile.gif Kas gali buti per problema: spaudziant po truputi gaza, mazdaug iki 2000 aps/min masina greiteja normaliai. Jeigu nuo mazdaug 1700-1800 aps/min stipriau mini pedala, masina tik gazuoja, bet greitejimo nebuna, apsukos kyla greitai, turba dirba, bet ji negreiteja. Kame reples? Ar tai gali itakoti nusproges daviklis ant pavaru dezes?
406 2002 2.0 Hdi
#6
Posted 2012 March 09 - 16:59
Nera informacijos.Jeigu ne automatas tai sankabai galas.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users