Peršokti prie turinio


P406 2.2HDi traukos mistika


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 Svečias_Z3r0_*

Svečias_Z3r0_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 29 - 18:27

Sveiki esu naujokas jieskantis patarimo siam forume. Iskart pranesu kad pajieska naudojausi perskaiciau simtus postu. Taciau bent jau tokios problemos aprasytos neradau vis kazkas panasaus bet ne taip :) Taigis pries pora savaiciu nusipirkau si Peugeot. Problema tame, kad auto visiskai buka kol nepasieke ~2.5-2.8K rpm, tada traukia kaip zveris. Pries pora dienu pravazevau su p406c 2.2Hdi tai skirtumas kaip diena nuo nakties ant isibegejimo. Buvau nuvezes pas "spakenas" iskastruot fapa, is diagnostikos pasake, kad pasikimses purkstukas, vakar bunau nuvezes pravalyt purkstukus, sanaudos sumazejo kokiu 1.5l taciau pradine trauka nepasikeite. Idomiausia tai kad valgo auto 7l mieste (skaitau normalu) Dar radau patarimu pabandyt atjunkt oro srauto matuokle, ta padarius iskart uzsidege engine check ir warningas Antipolution fault (logiska) taciau trauka isvis prapuole ir ant auksu sukiu (kiek suprantu oro srautas cia tada neprieko). Pajungus atgal trauka ant aukstu sukiu atsistate, engine chekas pradingo po keliu uzvedimu. Sendien atsidares kapota pastebejau kad interkulerio apacioj apibege tepalo ir burbulioja truputeli, nusiemiau shlanga nuo intercoolerio iki kolektoriaus radau tepalo, kiek suprantu gali but kajuk turbinai, taciau idomiausiai kad slegis slanguose jauciasi stipriai, pagazavus ir kaip minejau ant aukstu sukiu auto begejas gerai. Taigi klausimas ar imanoma kad per nedidelia skylute intercooleri, arba del tepalo turbo sistemoje nukristu taip slegis mazuose sukiuose, kad auto kaip lavonas. Bandau tartis su spakenu, kad paimtu apziuret (paremontuot), taciau nezinau ar jis tuom uzsiema, ir kolkas neatsako. Gal forumieciai dar turetu ka patart? Vakuminio turbo valdimo vostuvo pakeitimas su egr valdimo vostuvu nedave jokiu rezultatu

Šį pranešimą redagavo Z3r0: 2010 liepos 29 - 19:23

  • 0

#2 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2010 liepos 29 - 19:10

Tai ko tu spakenui nepalikai auto, pilnai, kad suremontuotu tau auto? juk jis tokius dalykus gerai nusimano
  • 0

#3 Svečias_Z3r0_*

Svečias_Z3r0_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 29 - 19:22

Ne pats vezhiau auto, o beto traukos problema galvojau del pacio fapo
  • 0

#4 zazoo

zazoo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 48
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 coupe hdi

Parašyta 2010 liepos 30 - 07:57

Nuo pradžios - oro ir kuro filtrus keitei? :)
  • 0

#5 Svečias_Z3r0_*

Svečias_Z3r0_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 30 - 08:36

Taip filtrai, isorinis dirzelis, tepalai pakeisti (isskyrus pagrindini dirza)

Šį pranešimą redagavo Z3r0: 2010 liepos 30 - 08:36

  • 0

#6 Svečias_Gutis_406_*

Svečias_Gutis_406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 30 - 10:18

Is kur vezeisi masina? Ar tikrai gerai padare diagnostika? Galiu pasakyti tik kokie stebuklai buvo su mano masina. Kai nuvaziau pas zmogu kad pakoreguotu programa, vietoi standartiniu 66 KW mate max 54 KW. Nm ribotuvas buvo uzdetas ties 150. Turbos slegis max 0.5 bar. Tokia masina buvo gryzus is prancuzu.
  • 0

#7 Svečias_Z3r0_*

Svečias_Z3r0_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 30 - 16:21

Is kur vezeisi masina? Ar tikrai gerai padare diagnostika?
Galiu pasakyti tik kokie stebuklai buvo su mano masina.
Kai nuvaziau pas zmogu kad pakoreguotu programa, vietoi standartiniu 66 KW mate max 54 KW. Nm ribotuvas buvo uzdetas ties 150. Turbos slegis max 0.5 bar. Tokia masina buvo gryzus is prancuzu.

Auto taip pat is prancuzu, prabegus 130k (aiksu ar rida tikra kitas klausimas :) ).
Seip idomi teorija, reiks meistrui uzmest. Diagnostika dare spakenas, kiek zinau tikrai rimtas meistras, todel nemanau, kad kazkoks itarimas nebutu krites i aki.
Idomiausia, kad auto vedas lengvai, nebanguoja, netrukcioja, dirba normaliai, ant rpm >2k begejas labai gerai. Ispradziu atrode kad cia viskas taip ir turi but (nebuvau pries tai vazinejas su dyzeliais), kol neisedau i paprasta clio 66kw TD, bei i toki pat peugeot su tokiu paciu varikliu, va tada ir supratau, kad pas mane tikrai kazkas netaip.

Šį pranešimą redagavo Z3r0: 2010 liepos 30 - 16:22

  • 0

#8 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2010 rugpjūčio 05 - 08:37

pamegink pasikeist oro srauto matuokle. man buvo tas pats. skaityk foruma placiau.
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#9 mindish

mindish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 79
  • Vieta:Panevėžys - Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2hdi ; Nissan rs13

Parašyta 2010 rugpjūčio 05 - 10:40

offtopic: kas nors bandet pirkti is www.osm.lt matuokles? Kokia ju kokybe? kaina nieko visai :hmm:
  • 0

#10 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2010 rugpjūčio 06 - 06:22

offtopic: kas nors bandet pirkti is www.osm.lt matuokles? Kokia ju kokybe? kaina nieko visai :hmm:

lauzyne 80-100 lt, efektas tas pats. Leisk paklaust, kam moket 350lt uz ta pati ka gali gauti uz 3x pigiau?
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 rugpjūčio 06 - 09:22

lauzyne 80-100 lt, efektas tas pats. Leisk paklaust, kam moket 350lt uz ta pati ka gali gauti uz 3x pigiau?

viskas teisingai kam moketi brangiau efektas vienodas bus..,bet ir ten gali nusipirkti tokia pacia matuokle(neveikiancia,veikiancia nekorektiskai)juk daug nereikia,is ranku iskrito matuokle ir viskas ;] o visiskai pilnaverti funkcionavima diagnostika galima nustatyti,tik yra savu nuansu tikrinant jos darba :)

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 rugpjūčio 06 - 09:23

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 mindish

mindish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 79
  • Vieta:Panevėžys - Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2hdi ; Nissan rs13

Parašyta 2010 rugpjūčio 06 - 09:38

viskas teisingai kam moketi brangiau efektas vienodas bus..,bet ir ten gali nusipirkti tokia pacia matuokle(neveikiancia,veikiancia nekorektiskai)juk daug nereikia,is ranku iskrito matuokle ir viskas ;]  o visiskai pilnaverti funkcionavima diagnostika galima nustatyti,tik yra savu nuansu tikrinant jos darba :)

Pritariu. Tos matuokles kaip visi zinom labai daznai genda. Tai kokia tikimybe kad paemes +- tu paciu metu pezo matuokle ji bus gyva? Sumoki 100lt uz matuokle + 50lt patikrinti ar ji veikia. Jeigu veikia - valio, o jeigu ne? islaidos x2. Yra tokia patarle skupus moka du kartus :D bet mane domina ar ten esancios matuokles kokybiskos?
  • 0

#13 aantanas

aantanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 32
  • Automobilis:citroen c5 2002m. 2.2 hdi automatas

Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 14:10

sveikas jai nori , tikrai originalios matuoklės ji yra čia: oro matuoklė

Hella, VDO ar kita. Kaina tokia pati kaip ir OSM lietuviškoje + 7-10EU siuntimas per DHL. Iš šitos parduotuvės atsiunčia per savaitę.(Pats bandžiau tik kitas dalis pirkau).

Šį pranešimą redagavo aantanas: 2010 rugpjūčio 11 - 14:12

  • 0
2.2 hdi 4hp20 automatas 2002m.




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0