Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Šoinėja apsukos bei gęsta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 rugpjūčio 04 - 21:51

Sveiki, pas mane Peugeot 605 turbo, 1995m, variklis XU10J2TE. Važiuojant ėmė trukčioti lengvai, po to krito apsukos iki visai užgeso. Užvedus, kol veikia "patsosas", dirba sklandžiai. Po to jeigu dar dirba toliau sklandžiai, tai pagazavus apsukas virs 3k po keleto sekundžių ima vėl trukčioti, apsukos krinta, iki vėl užgęsta. Kitaip sakant, jeigu nori važiuoti, tai užkūrus mini per gazą, ir spėji nuvažiuoti kokiu 700 metrų iki užgesti :) Čia su tuo atstumu kiek dar pariedi užgesęs.... Problema būna ne visuomet, tą karta nuvažiavau per dieną apie 220km iki ji išlindo, grįžau jau ant šniūro pririštas. Šiandien nevažiavau su ja (minu pedalus dar kaip kada), bet įtariu, gal gali pilnai būti, kad šiandien ir likusią savaitę važinėčiau normaliai. Kur ieškoti sliekų, kas gali būti ne taip? Įtariu koks nors temperatūros daviklis, bet nežinau kur jų ieškoti, kurie už ką atsakingi. Prašau pagalbos. Simptomai jaučiasi ir dujomis ir benzinu.
  • 0

#2 robiniuz

robiniuz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16V + LPG

Parašyta 2010 rugpjūčio 05 - 21:28

cia tau daug kas gali buti, gal geriau pabandyk diagnostika pasidaryt, manau gal tiksliau pasakys, nes tokiu bedu priezasciu gali buti be galo daug
  • 0

#3 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 rugpjūčio 09 - 08:55

O gal noretumete paspelioti, kokia detale kokius pakitimus variklio darbui sukeltu?
  • 0

#4 robiniuz

robiniuz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16V + LPG

Parašyta 2010 rugpjūčio 09 - 20:08

O gal noretumete paspelioti, kokia detale kokius pakitimus variklio darbui sukeltu?

su babina viskas gerai ? Map sensorius dar gali buti. matai cia gali kaip pradet keist viska tai pinigu kazi ar uzteks...temperaturos daviklis gal gryba pjaut bet abejoju, siaip gal itarciau map sensoriu, man panasiai buvo su dujomis, tai tai mapas vadinamas duju parejo
  • 0

#5 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 rugpjūčio 10 - 15:47

su babina viskas gerai ? Map sensorius dar gali buti. matai cia gali kaip pradet keist viska tai pinigu kazi ar uzteks...temperaturos daviklis gal gryba pjaut bet abejoju, siaip gal itarciau map sensoriu, man panasiai buvo su dujomis, tai tai mapas vadinamas duju parejo

o kurie is siu elementu gali veikti, gali neveikti? :) Pas mane 100% nezinau kurioje vietoje MAP, gal zinote pas turbinini kurioje vietoje? :) Siandien ziurejau kaip su testeriu patikrinti veikima. Uzsioziavus varikliui patikrinciau.
  • 0

#6 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 rugpjūčio 22 - 15:11

Patikslinu savo gedima, gal kas nors ka nors parasysite i tema:

  • Kai masina durniuoja, atstatyti normalu darbo rezima pavyksta tik uzmynus dugna, ir taip sukelus apsukas virs 2500. Kol apsukos uzkyla girdisi kartkartemis detonacija (logiska - gazas dugnas, o kibirksties ner).
  • Po gero pragazavimo dar kuri laika dirba tvarkingai net ir zemom apsukom (iki 2500), bet neilgam.
  • Tik uzkurus masina ji veikia gerai (kol naudojamas "patsosas"), poto ima plaukiotis apsukos
  • Salta visuomet dirba gerai
  • Tamsoje matosi svieciantis vienas zvaklaidis, ji itariu reiks pakeisti (bet manau kad ne jis kalciausias)

Buvau pajunges prie kompo (Citroen firminiame, naudojome XM marke :) ) kai variklis dirbo gerai. Apsuku plaukiojimo ta diena nepavyko isprovokuoti. Rode 2 klaidas:
1) Mixture adjustment
2) Oxygen sensor lialialia (Del to skydelyje kartais uzsidega geltona "K")

Bandau sudaryti visa eiliskuma irenginiu, kurie dalyvauja variklio darbe, kad surasciau nesklanduma. Uzsikabinti galima uz to, kad veikia (kai durniuoja) gerai tik esant aukstesnems apsukoms, bei dar gerai veikia prie mazu apsuku katik uzkurus. Kuro rusis itakos nedaro.
  • 0

#7 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 rugpjūčio 22 - 19:35

galiu papostringaut ir as, nzn kaip pas tave bet manajame 306 oxygen sens itakoja tik kuro misinio sudeti, jei tai kartojasi ir benzinu ir dujomis ieskociau bedu uzdegimo sistemoje, bet nepaminejei kokia iranga pas tave
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#8 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 rugpjūčio 23 - 10:17

Pas mane IV kartos iranga, po purkstuka stovi kiekvienam cilindrui. Pas mane manau Oxygen sensor itakoja ne ka daugiau. Pas mane Bosch uzdegimo sistema. Ka galima ziureti pas si uzdegima? Babina, laidus, zvakes (keistos pries pusantru metu), komutatoriu (kai jis neveike buvo kiti simptomai, dirbo gerai bet tik 2-u cil.), alkuninio veleno kampo daviklis, kas dar?
  • 0

#9 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 rugpjūčio 23 - 17:30

kadangi kartojasi simptomai ir dujomis ir benzinu, tai ziureciau bendrus dalykus TPS (droselines sklendes padeties daviklis), lambda zondas, babinos, zvakes, laidai, alkuninio veleno padeties daviklio fiske, jei daviklis butu blogas net nesikurtu...
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#10 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 spalio 05 - 13:17

Jeigu koks klubietis dar susidus su tokia problema, tai padesiu gal. Nes man igi kazkuris forumietis pasufleravo - tas oygen sensor kartais reiskia kur kas daugiau :) Pasikeiciau vakare neskubedamas apts ta liambda zonda ir valio - masina nebetrukcioja, murkia ramiai, pora valandu truksiancios keliones ivairiausiuose sukiu diapazonuose neapkarsta del trukciojimo - tai labai pagerino mano atostogas per kurias teko nemazai nuvaziuoti :lyzht: :)~
  • 0

#11 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 spalio 05 - 14:31

Naują dėjai ar naudotą?
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#12 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 spalio 05 - 14:36

dejau nauja, pukis parupino ngk uz nelabai brangiai, beveik i vieta pristate :-) Bw reikalinga instrukcija detales ir kt, noeko netruko.
  • 0

#13 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 spalio 05 - 14:48

dejau nauja, pukis parupino ngk uz nelabai brangiai, beveik i vieta pristate :-) Bw reikalinga instrukcija detales ir kt, noeko netruko.

Kokia kaina maždaug? Ieškau savo pežui. "Robete" sakė yra keli variantai, reikia atnešt (pagal originalo kodą neatrenka), brangiausias ~160 Lt.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#14 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 spalio 05 - 21:23

pas ji kainava 116 Lt. Realiai irgi turetu buti parenkamas pagal varza. Instrukcijoje buvo parasyta kaip ismatuoti senojo varza, ir tuomet parasyta tinka sitas ar reikia kito. Deja, imdamas savaji ji "truputeli" sulauziau, tai netikrines idejau naujaji :rolleyes: Vaziuoja gerai, matyt tiko. :) Pasitaisau del tiekejo - PLIKIS :beer:

Šį pranešimą redagavo Tyro: 2010 spalio 05 - 21:23

  • 0

#15 deadsilense

deadsilense
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 385
  • Vieta:Kaunas- samogitia
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2010 spalio 08 - 07:47

i ta pacia tema parasysiu nes masina tokia pati 605p 2.0 turbina benzas/dujos. Labai sunkiai kuriasi rytais kai pastovi per nakti. Tai nera saltuko itaka, jau prasidejo vasaros viduryje. Uzgesini ant duju ar ant benzo jokio skirtumo, ryte turi gerokai pasukti starteriu kad uzsikurtu. Pazystamam buvo duju reduktorius pavarges, ar cia gali taip buti? Bet ant benzo kurtusi visteik gerai, o ir pradedant vaziuoti nelabai nori startuot, reikia daugiau paspausti pedala kad neuzgestu (nes dusta). Ar cia gali buti zvakes, zvaklaidziai, dar kazkas paprasto ka galeciau pats pakeisti? ar jau reiketu ieskoti giliau ir diagnostika daryt?

Šį pranešimą redagavo deadsilense: 2010 spalio 08 - 07:48

  • 0
Andrius

#16 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 spalio 08 - 09:19

Sunku pasakyti truputi. Man kai buvo panasiai, kad sunkiai vesdavosi, ypac rytais, tai buvo reduktorius jau parejes, teko keisti i naujesnio modelio (Senasis prasileido slegio, todel ir purkstukas nuejes buvo, duju slegio matuoklis). Naujesnio modelio reduktorius turejo apsauga jau nuo to. Uzgesinus varikli reduktorius vistiek praleisdavo dujas jame prisikaupusias(o gal ir daugiau), jos pritekedavo i cilindrus vietoj oro, ir del to sunkiai vedesi. Tekdavo sukti tol, kol vietoj duju prisitraukdavo normalaus oro is lauko. O purkstukus patikrinti kaip maciau paprasta - uzkurus masina ir dirbant dujoms paprastomis replemis uzspausk slangute, kuri eina nuo purkstuko iki cilindro. Jeigu purkstukas dirba tuomet pasijus variklio darbo skirtumas uzspaudus. Pas mane vieno cilindro darbas nerode skirtumo uzspaudus ta slangele, ji ir keite.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0