Diržas
#1
Posted 2010 August 05 - 21:40
#2
Posted 2010 August 05 - 22:41
#3
Posted 2010 August 05 - 22:50
Yra sulankstytų ir išmetimo .
Lauzia tik 8 isiurbimo voztuvus, ismetimo lieka sveiki. Tai as tik tuos 8 keiciau.
Apziurek pries perkant detales ar nesubraize gilziu, teoriskai imanomas stumoklio sijonelio trukimas.
Greitis didelis buvo?
Greitis buvo mažas (pajudėjimas iš vietos)...
#4
Posted 2010 August 06 - 08:07
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5
Posted 2010 August 06 - 16:00
#6
Posted 2010 August 06 - 19:47
A chren jevo znajet, lyg senesnis - XU10J4R/Z/L/L3 (pagal manualą...)...Jimmy, pas tave senesnis mataras ar naujesnis? Nes pas mane mėtosi detalėm naujesnis mataras, kuriame vandens pompa nauja kabaliojasi, gal tik pora štukų nuvažiavus
Bet tiek to. Labiausiai patarimų laukiau iki šio ryto. Dabar jau viskas užsakyta, galva atiduota pašlifuot ir surinkt vožtuvams. Visas kitas rinkimas bus mano.
Karoče, galvos tvarkymas (šlifavimas, vožtuvų pritrynimas, manžetukų keitimas, susucharinimas) + kitos detalės (diržas, guoliai, pompa, tarpinės ir t.t.) = ~štukytė kaip nieko. Jei daryčiau didumą darbo ne pats, viskas atsistotų X2...
P.S. iki šiol vis atrodė, kad diržai trūksta visiems kitiems, tik ne man...
#7
Posted 2010 August 07 - 09:52
#8 Svečias_Buga_*
Posted 2010 August 07 - 18:36
#9
Posted 2010 August 07 - 19:54
#10
Posted 2010 August 07 - 21:05
na nemanau kad vien patingejimas gali tai lempti... man pvz buvo pravaziuota 40-50k, 4 metai. tai iki rekomentuoduojamo dirzo keitimo momento truko 20-30k km arba 1-2 metu.Draugui tas pats buvo Alfa Romeo,patingejo pasikeisti dirza-pasekme 1600lt
#11 Svečias_belgas_*
Posted 2010 August 07 - 21:14
o kiek buvai pravaziaves?Yra sulankstytų ir išmetimo .
Lauzia tik 8 isiurbimo voztuvus, ismetimo lieka sveiki. Tai as tik tuos 8 keiciau.
Apziurek pries perkant detales ar nesubraize gilziu, teoriskai imanomas stumoklio sijonelio trukimas.
Greitis didelis buvo?
Greitis buvo mažas (pajudėjimas iš vietos)...
#12
Posted 2010 August 08 - 07:53
na jai pas tave 2.0t, kaip kad tu uzsirases, tai ten voztuvai nesireguliuojaO gal kas zinot kokios firmos geriausi dirzai, nes cia man nesinori taupyti. Jauciu, kad kita savaite reiks ir man savo pugaciova varyti siai procedurai . Tik reiks issirinkti tinkamus meistrus, kad prie to pacio ir voztuvus sureguliuotu
#13 Svečias_Buga_*
Posted 2010 August 08 - 13:07
rimtai???? ar cia mane meistrai isdurineja (prancuzu servize metalo gatveje). Kaip tik jie ir sake, kad reguliujas, ar ten saibos kazkokios dedas, nelabai as nusimanauna jai pas tave 2.0t, kaip kad tu uzsirases, tai ten voztuvai nesireguliuoja
#14
Posted 2010 August 08 - 13:20
nu del 'idomumo' kokis te tavo motoro kodas? pachiam indomu pasidare... jei motoras XU10 tada shaiba yrarimtai???? ar cia mane meistrai isdurineja (prancuzu servize metalo gatveje). Kaip tik jie ir sake, kad reguliujas, ar ten saibos kazkokios dedas, nelabai as nusimanau
Edited by Alba, 2010 August 08 - 13:28.
#15 Svečias_Buga_*
Posted 2010 August 08 - 14:27
#16
Posted 2010 August 08 - 14:35
motoro numerio nereik, reik pachio motoro kodo, kokios raides ir skaichiai..o kur rasti ta numeri?? radau tik kebulo numeri. Techniniam pase "nenustatytas"
Pabandyk chia vin'a ivest. Turet parodyt visus duomenis
http://www.auto-part...at/pe/pe2.mycat
#17 Svečias_Buga_*
Posted 2010 August 08 - 14:48
#18
Posted 2010 August 08 - 14:54
tesingai supratai servisas neapgavo..ag, XU10J2TE. Tai kaip supratau, reguliuojasi saibom???
Edited by Alba, 2010 August 08 - 14:54.
#19 Svečias_Buga_*
Posted 2010 August 08 - 15:08
#20
Posted 2010 August 08 - 16:48
A ch... jį žino... Pirkau, spidas rodė 245000 km., dabar gal ~318000, ant lipuškės reikalavimas keisti 312000. Pramazinau, "sutaupiau"...Kokios firmos buvo dirzas ir kiek su juo buvai nulekes?
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users