Diržas
#21
Posted 2010 August 08 - 20:10
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#22
Posted 2010 August 08 - 23:45
#23
Posted 2010 August 09 - 11:50
kazkaip pigei atrodohm, kad su tepalais, dirzu paskirstymo, generatoriaus, roliku filtru oro bei tapalo bei pakeitimu tilpau i 300 LT
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#24
Posted 2010 August 09 - 12:04
#25
Posted 2010 August 09 - 13:02
kad jo vardytam sarase nei vandens pompos, net itempejo,nei parazito nera...tai turejo gal i tilpt..jei pats viska dare, ir pirko pigiausius dalykus.. tai gal ir tilpo.
#26
Posted 2010 August 09 - 17:10
#27
Posted 2010 August 10 - 12:15
#28
Posted 2010 August 12 - 11:13
wien dalys tiek kainuoja jei pirksi is parduotuwes.domejaus nes paciam reik.hm, kad su tepalais, dirzu paskirstymo, generatoriaus, roliku filtru oro bei tapalo bei pakeitimu tilpau i 300 LT
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#30
Posted 2010 August 18 - 17:48
Mažu dar nuo šoko neatsigaunaNa tai Jimmy lyg zadejai papasakot kiek viskas kainavo bet taip ir neidejai samatos...
#31
Posted 2010 August 18 - 18:18
#32
Posted 2010 August 18 - 19:46
Edited by Jimmy, 2010 August 18 - 19:56.
#33
Posted 2010 August 18 - 20:13
Pagal avatarą matosiTu teisus. Įvykis išmušė iš pusiausvyros morališkai ir finansiškai...
O šiaip užuojauta
#34
Posted 2010 August 18 - 20:25
#35
Posted 2010 August 18 - 20:40
... gal visa tai galėtum suprantamiau?...hm, del ankstyvo deimo kaista greiciau variklis, labiau gal. dirzas galnito ? skiva dar paziet buna ibrestas ar nepasismauke per guma
#36
Posted 2010 August 18 - 20:54
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#37
Posted 2010 August 19 - 09:05
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#38
Posted 2010 August 19 - 09:47
#39
Posted 2010 August 19 - 11:47
Nu kad ten kitaip ir nesudėsi...Aš irgi būčiau linkęs prie minties, kad nevisai tvarkingai diržas užkrautas.
Pagal autodatą, galybę kitų nuorodų (google - visagalis) sukaiščiavau į tam skirtas vietas veleno škyvą ir velenėlius. Atleidau velenėlio škyvus (gali porą laipsnių pasisukt velenėlio atžvilgiu ant elipsinių skylių). Diržą įtempiau, škyvus priveržiau. Prasukau veleną - niekur nesiekia. Užkuriu - bl, dasiveja stūmokliai vožtuvus. Toks garsas, kaip seno dyzelio siurblio. Pagal senas varžtelių žymes ant velenėlio škyvų matosi, kad jie pasisukę į kitą pusę. Vėl atleidžiu juos, pasuku veleną (nu ten viso gal laipsnis...), suveržiu, užkuriu - viskas gerai. Jei permesčiau per dantį - visai grybas būtų.
Durna mintis (nesilazdavokit, jei nusišneku): šitas variklis be tramplioriaus, skierkai signalas eina nuo holo daviklio, katras savo ruožtu ima nuo smagračio. Kaip įmanoma užankstint? Nebent vožtuvų fazes sumaišytum, bet žvakės vistiek dirbtų pagal stūmoklio padėtį...
Dėl to pakaitimo, tai kol tolygiai važiuoji - viskas ok. Laiko ~90 C. Tik kamštyje ima viršyt 100. Kažkodėl įtariu ventiliatoriaus daviklį, nes tas pats darėsi ir iki remonto...
P.S. varau 14.30 į diagnostiką. ką suburs papasakosiu. By tik pinigai nebūt balon...
#40
Posted 2010 August 19 - 17:06
Edited by MrOgi, 2010 August 19 - 17:15.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users