
HHO (vandenilinis generatorius)
#1
Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 12:42
#3
Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 15:10
gal galėtum normalų linką įmest, nes toje mišrainėje reikia labai ilgai kast kol rasi ko nori?..www.elektronika.lt yra gan daug apkalbeta siuo reikalu.
#4
Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 16:08
© J. Erlickas
#5
Parašyta 2010 rugpjūčio 28 - 05:57
Šį pranešimą redagavo Kulinaras: 2010 rugpjūčio 28 - 06:00
#6
Parašyta 2010 rugpjūčio 28 - 12:11
http://www.avtonavode.ru/
pas mane darbe jau ishbandytas prototipas

Dabar labai letai dedamas i WV polo. Seip dalykas kaip prototipinis :)dirbtyvese pasiteisino

kai ides i automobili ir bus ziniu praneshiu.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Parašyta 2010 rugpjūčio 28 - 22:34

© J. Erlickas
#8
Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 06:12
Na jei ta elektrolize pasiima 1KW tada taip (pareis akumas nes nedakraus pastoviai), bet jei iki simto vatu tai niekam ten niekas jokios itakos netures. Tai cia apie pacia elektra.P.S. Ir shiaip pamirshkit ta generatoriu. Negamina jis elektros, kurios niekas nepanaudoja. Jei naudoji elekra, tai apkrauni ir varykli. T.y. atliekamos elektros automobilyje nera. Visa ji gaunama deginant benzina/dyzeli/dujas/etc. Kuo daugiai tos elektros panaudoji, tuo daugiau kuro sudegini.
Del ten tu molekuliu

P.S. Na nesitiki dar ir del to kazkokiu labai geru rezultatu, kad kazkodel niekas nebenaudoja.
#9
Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 09:57
vienam saite buvo minimi 16A, kitame 25A. kas gautusi iki 300W.Na jei ta elektrolize pasiima 1KW tada taip (pareis akumas nes nedakraus pastoviai), bet jei iki simto vatu tai niekam ten niekas jokios itakos netures. Tai cia apie pacia elektra.
Del ten tu molekuliuir pan. tikrai neturiu supratimo.
P.S. Na nesitiki dar ir del to kazkokiu labai geru rezultatu, kad kazkodel niekas nebenaudoja.
tu divaisu pajegumai irgi buvo vardinti - iki poros litru per minute.
kai dvilitris variklis sukdamasis 2,5 krpm greiciu per minute isiurbia >1000 litru, kazkaip tos pagamintos dujos gaunasi kaip lasas juroj...

nors kuro per ta laika sunaudoja dar n kartu mazesni kieki

kazka mokykloj per chemijos pamokas pasakojo apie medziagas-katalizatorius, ale nepameu visai

civiliniam transporte daug ko gamintojai nenaudoja kas naudojama pvz autosporte, kad ir vandens ipurskimas isiurbiman...
nenustebciau jei nenauojimo klausimas ir del to daikto patentavimo - didelis gamintojas gautu nemenkai atsibasliuot uz jo panaudojima masineje gamyboje..

#10
Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 10:04
jei butu kalba tik apie to pagaminto vandenilio deginima, nenaudojant papildomo kuro, tai taip."Tai žiauriai panašu į ieškojimą karvės, kuri pieno duoda daug daugiau, negu suėda ir išgeria. Iš esmės, tai ir čia bandot pirštų galais apsėlinti energijos tvarumo dėsnį, nutylėdami tai vieną, tai kitą detalę. Tai tik savęs apgaudinėjimas ir nieko daugiau."
Esme tokia. Degdamas vandenilis neishskirs daugiau energijos, nei jos reikes suskaidyti vandeniui. O dar ivertinant vidaus degimo varyklio zhema naudingumo koeficienta ir ne koki elektrolizes naudingumo koeficienta, tai galiu garantuoti, kad ideliai veikiantis toks devaisas generuos nuostoli.
ale siuo atveju tai butu karves serimas vitaminais, jog didesni kieki suesto maisto paverstu pienu, o ne sh...

#11
Svečias_duse_*
Parašyta 2011 vasario 22 - 16:16


Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0