Peršokti prie turinio


Nuotrauka

HHO (vandenilinis generatorius)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 12:42

Vyrai, pasireikškite - http://www.hhoplusga...CFQgw3godKwPi8g
  • 0

#2 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 13:37

www.elektronika.lt yra gan daug apkalbeta siuo reikalu.
  • 0

#3 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 15:10

www.elektronika.lt yra gan daug apkalbeta siuo reikalu.

gal galėtum normalų linką įmest, nes toje mišrainėje reikia labai ilgai kast kol rasi ko nori?..
  • 0

#4 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2010 rugpjūčio 27 - 16:08

Kam linko. Uzhteks vienos citatos "Tai žiauriai panašu į ieškojimą karvės, kuri pieno duoda daug daugiau, negu suėda ir išgeria. Iš esmės, tai ir čia bandot pirštų galais apsėlinti energijos tvarumo dėsnį, nutylėdami tai vieną, tai kitą detalę. Tai tik savęs apgaudinėjimas ir nieko daugiau." Esme tokia. Degdamas vandenilis neishskirs daugiau energijos, nei jos reikes suskaidyti vandeniui. O dar ivertinant vidaus degimo varyklio zhema naudingumo koeficienta ir ne koki elektrolizes naudingumo koeficienta, tai galiu garantuoti, kad ideliai veikiantis toks devaisas generuos nuostoli.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#5 Kulinaras

Kulinaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 949
  • Vieta:Elektrėnai - Vilnius
  • Automobilis:Toyota Avensis VVTi 2.0

Parašyta 2010 rugpjūčio 28 - 05:57

Jei kalbeti apie pilna alternatyva (teko matyti rusu eksperimentus) tai gal ir galima sutikt su Maestro, bet cia kalba eina tik apie papildoma irengini, kuris pasiima ne taip ir daug sroves is noormalaus generatorio. Tik va klausimas ar tikrai tos dujos tiek efektingai paveikia vidaus degima, kad kaip anie raso "sutaupo iki 30% kuro" ?

Šį pranešimą redagavo Kulinaras: 2010 rugpjūčio 28 - 06:00

  • 0
chūinja

#6 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2010 rugpjūčio 28 - 12:11

pagal shita linka
http://www.avtonavode.ru/
pas mane darbe jau ishbandytas prototipas :)
Dabar labai letai dedamas i WV polo. Seip dalykas kaip prototipinis :)dirbtyvese pasiteisino :good:
kai ides i automobili ir bus ziniu praneshiu.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#7 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2010 rugpjūčio 28 - 22:34

Na gerai. Pasiremkim teiginiu, kad H degimas pakelia temperatura ir del to efektyviau sudega benzas. Tai energijos tvermes desniui nepriestarauja, taigi vienintele kabliukas del ko shita nesamone galima svarstyti. Aisku as ne chemikas (reiktu Cr pasireiskimo), tai gal nesamone pavadinau ir perdaug drasiai, bet vistik. Tarkim tai tiesa. H dega aukstene temperatura (tikiu), o tokioj temperaturoj bezas sudega efektyviau (visas CO keliauja i CO2 ir pan)? Bet tada lieka keletas klausimu. 1) Autobilio generatoriaus pajegumas pagamins tik kelias H molekules vienam isiurbimo ciklui. Nu netikiu, nors uzhmushkit, kad kelios molekules gali zhenkliai pakelti temperatura. Na nebent Helis rezultate gamintusi. :D 2) Jei jau vistik pakeliam ta temperatura, tai kaip tada su cilindrais, stumuoliais, zhiedais ir taip toliau. Jiems aukstesne temperatura gali ir nepatikt. 3) Jei kokiu stebuklingu budu prigaminam dafiga H, tai kaip tada su detonacija? Man rods H pakankamai sprogus dalykas. P.S. Ir shiaip pamirshkit ta generatoriu. Negamina jis elektros, kurios niekas nepanaudoja. Jei naudoji elekra, tai apkrauni ir varykli. T.y. atliekamos elektros automobilyje nera. Visa ji gaunama deginant benzina/dyzeli/dujas/etc. Kuo daugiai tos elektros panaudoji, tuo daugiau kuro sudegini.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#8 Kulinaras

Kulinaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 949
  • Vieta:Elektrėnai - Vilnius
  • Automobilis:Toyota Avensis VVTi 2.0

Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 06:12

P.S. Ir shiaip pamirshkit ta generatoriu. Negamina jis elektros, kurios niekas nepanaudoja. Jei naudoji elekra, tai apkrauni ir varykli. T.y. atliekamos elektros automobilyje nera. Visa ji gaunama deginant benzina/dyzeli/dujas/etc. Kuo daugiai tos elektros panaudoji, tuo daugiau kuro sudegini.

Na jei ta elektrolize pasiima 1KW tada taip (pareis akumas nes nedakraus pastoviai), bet jei iki simto vatu tai niekam ten niekas jokios itakos netures. Tai cia apie pacia elektra.
Del ten tu molekuliu :) ir pan. tikrai neturiu supratimo.

P.S. Na nesitiki dar ir del to kazkokiu labai geru rezultatu, kad kazkodel niekas nebenaudoja.
  • 0
chūinja

#9 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 09:57

Na jei ta elektrolize pasiima 1KW tada taip (pareis akumas nes nedakraus pastoviai), bet jei iki simto vatu tai niekam ten niekas jokios itakos netures. Tai cia apie pacia elektra.
Del ten tu molekuliu :) ir pan. tikrai neturiu supratimo.

P.S. Na nesitiki dar ir del to kazkokiu labai geru rezultatu, kad kazkodel niekas nebenaudoja.

vienam saite buvo minimi 16A, kitame 25A. kas gautusi iki 300W.
tu divaisu pajegumai irgi buvo vardinti - iki poros litru per minute.
kai dvilitris variklis sukdamasis 2,5 krpm greiciu per minute isiurbia >1000 litru, kazkaip tos pagamintos dujos gaunasi kaip lasas juroj... :unsure:
nors kuro per ta laika sunaudoja dar n kartu mazesni kieki :hmm:
kazka mokykloj per chemijos pamokas pasakojo apie medziagas-katalizatorius, ale nepameu visai :shy:

civiliniam transporte daug ko gamintojai nenaudoja kas naudojama pvz autosporte, kad ir vandens ipurskimas isiurbiman...
nenustebciau jei nenauojimo klausimas ir del to daikto patentavimo - didelis gamintojas gautu nemenkai atsibasliuot uz jo panaudojima masineje gamyboje.. :unsure:
  • 0

#10 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 10:04

"Tai žiauriai panašu į ieškojimą karvės, kuri pieno duoda daug daugiau, negu suėda ir išgeria. Iš esmės, tai ir čia bandot pirštų galais apsėlinti energijos tvarumo dėsnį, nutylėdami tai vieną, tai kitą detalę. Tai tik savęs apgaudinėjimas ir nieko daugiau."

Esme tokia. Degdamas vandenilis neishskirs daugiau energijos, nei jos reikes suskaidyti vandeniui. O dar ivertinant vidaus degimo varyklio zhema naudingumo koeficienta ir ne koki elektrolizes naudingumo koeficienta, tai galiu garantuoti, kad ideliai veikiantis toks devaisas generuos nuostoli.

jei butu kalba tik apie to pagaminto vandenilio deginima, nenaudojant papildomo kuro, tai taip.
ale siuo atveju tai butu karves serimas vitaminais, jog didesni kieki suesto maisto paverstu pienu, o ne sh... :hmm:
  • 0

#11 Svečias_duse_*

Svečias_duse_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 22 - 16:16

Vienas draugas apie tas hho nesamones uzsimine, bet kiek skaitau, tai vis nepagaunu kur cia kas. Ziurint pavirsutiniskai, kas nori kazka sutaupyt, bet nelabai nutuokia, tiem reikia isiskaityt i maestro komentarus, prisimenant energijos tvermes desni. Norint gauti vandenilio, reikia energijos(elektros), ja gauname is generatoriaus, kuris sukamas deginant kura. Tai gi, norint gaut vandenilio, reikia sudegint papildomai kuro. Pagal energijos tvermes desni, is gauto vandenilio negausi daugiau energijos, nei sunaudosi deginant kura, kad gautum ta pati vandenili. Sudtingas kazkoks sakinys :D Gal kitas dalyka, jei vandenilis veiktu, ne kaip kuras, vet kaip "vitaminas", kaip komentavo Nerijusv. Sudegdamas vandenilis keltu temperatura, kad efektyviau sedegtu kuras ar kazkas panasaus. Bet cia greiciausiai reitu prisiminti vel Maestro komentaro 2 punkta. Vitaminai kenktu varikliui. Dar gal kitas dalykas imanomas. Gaut vandenili naudojant kokius katalizatorius, kazkokias medziagas palengvinancias vandelinio gavima. Vel gi papildomos islaidos. Tai gi, manau, kol kas apimant viska, tas HHO neatsipirktu. Nebent gautumem is kazkur elektros energijos. Siaip ideja manau visai gera, belieka palaukt keleta meteliu, kol atsiras saules elementu su dideliu efektyvumu. Padengiam masinos stoga, kapota, bagazine, gal dar imetam papildoma akumuliatoriu, jei reikia pastovios el sroves. Tokiu atveju islostumem ir manau tai laaabai realu. Tada galetumem pigiau vazinet sauletom dienom :D Vis geriau nei nieko. Plius, net ir apsiniaukus saules elementai generuotu kazkokia srove, nos ir zymiai mazesne.
  • 0

#12 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Parašyta 2011 vasario 22 - 17:40

va va iki ko kuro kainu augimas priveda... :D geriau jau koki rwd graba nusipirkus elektriniu arba hibribu pasidaryt :D
  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0