EGR voztuvas užglušinti ar ne?
#1
Posted 2010 September 09 - 12:28
'89 205 CJ 1.4TU
#2
Posted 2010 September 09 - 13:38
#3
Posted 2010 September 09 - 13:48
'89 205 CJ 1.4TU
#4
Posted 2010 September 09 - 14:30
kiek pas tave tu voztuveliu yra?Esme tame kad pas mane is vakuminio vaztuvelio iseinancia i egr slangute uzglusinus pagereja trauka o neglusinta netaip traukia, Fap'o pas mane jau nebera
#5
Posted 2010 September 09 - 14:34
'89 205 CJ 1.4TU
#6
Posted 2010 September 09 - 14:38
#7
Posted 2010 September 09 - 16:11
sveikas,kiek gyrdejau ji galima programiskai atjungti,o uzglusinus ,defektyve ismeta ,na bent jau pas mane,o ar gerai kad jis isjungtas,net nezinau,aisku varo atgal visa bruda i degimo kameraKa gi kolegos užsinorėjau sužinoti jūsų nuomones apie EGR vožtuvo atjungima ir naudojima. Vieni sako kad jis tik teršia variklį ir nieko gero daugiau neduoda, kiti teigia kad hdi varikliams EGR voztuvo atjungimas kenkia ir negalima naujesniems dyzeliams jo atjunginet.
Tai kaipgi yra iš tikrųjų ? Paporinkit prašau.
#8
Posted 2010 September 09 - 17:03
Viskas galima.Atjunk ir nesuk sau galvos.Nebent litu neturi kolega kur deti.Ka gi kolegos užsinorėjau sužinoti jūsų nuomones apie EGR vožtuvo atjungima ir naudojima. Vieni sako kad jis tik teršia variklį ir nieko gero daugiau neduoda, kiti teigia kad hdi varikliams EGR voztuvo atjungimas kenkia ir negalima naujesniems dyzeliams jo atjunginet.
Tai kaipgi yra iš tikrųjų ? Paporinkit prašau.
#9
Posted 2010 September 09 - 18:02
I <3 HATERS
#10
Posted 2010 September 09 - 18:38
Edited by xzibit, 2010 September 10 - 09:01.
'89 205 CJ 1.4TU
#11
Posted 2010 September 10 - 09:43
Kolega blogai sakė. Ar užglušinsi ar ne tą EGR vožtuvą, matuoklė vistiek rodys kiek reikia. Logika šito viso yra gan paprasta. Oras varikliui paduodamas per dvi vietas, tai šviežias praeinantis pro matuoklę ir pro EGR vožtuvą. Egr vožtuvas duoda pastovų kiekį, t.y. tieiog paskaičiuota, kad jis atsidaręs praleidžia tam tikrą kiekį, atitinkamai tokiu kiekiu mažiau praeina pro matuoklę, kompas kalkuliuoja viską. Kai EGR uždarytas, atitinkamai daugiau praeina pro matuoklę. Problemos paprastai ir kyla, kai kompas duoda signalą EGR atsidaryt, o pro oro srauto matuoklę vistiek praeina tas pats oro kiekis, pradedama interpretuot, kad arba EGR neveikia, arba matuoklė. Nieko stebuklingo ten kaip ir nėra, tereikia žinoti kokie oro kiekiai turi praeit pro matuoklę prie tam tikrų apsukų ir viskas.Na pas mane jis arba blogai veikia arba neveikia nes jei uzglusinu klaidos nemeta ir trauka pagereja
Kolega sake jei uzglusinti tai oro srauto matuokle blogus parametrus duoda tik ar tai tiesa ar ne nzn
anyway tema yra tame kad kiekvienas issako savo nuomone apie EGR atjungima tai geris ar blogis varikliui ?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Posted 2010 September 10 - 09:53
Tai kolega tavo nuomone uzglusinti yra nelabai gerai ?Kolega blogai sakė. Ar užglušinsi ar ne tą EGR vožtuvą, matuoklė vistiek rodys kiek reikia. Logika šito viso yra gan paprasta. Oras varikliui paduodamas per dvi vietas, tai šviežias praeinantis pro matuoklę ir pro EGR vožtuvą. Egr vožtuvas duoda pastovų kiekį, t.y. tieiog paskaičiuota, kad jis atsidaręs praleidžia tam tikrą kiekį, atitinkamai tokiu kiekiu mažiau praeina pro matuoklę, kompas kalkuliuoja viską. Kai EGR uždarytas, atitinkamai daugiau praeina pro matuoklę. Problemos paprastai ir kyla, kai kompas duoda signalą EGR atsidaryt, o pro oro srauto matuoklę vistiek praeina tas pats oro kiekis, pradedama interpretuot, kad arba EGR neveikia, arba matuoklė. Nieko stebuklingo ten kaip ir nėra, tereikia žinoti kokie oro kiekiai turi praeit pro matuoklę prie tam tikrų apsukų ir viskas.Na pas mane jis arba blogai veikia arba neveikia nes jei uzglusinu klaidos nemeta ir trauka pagereja
Kolega sake jei uzglusinti tai oro srauto matuokle blogus parametrus duoda tik ar tai tiesa ar ne nzn
anyway tema yra tame kad kiekvienas issako savo nuomone apie EGR atjungima tai geris ar blogis varikliui ?
'89 205 CJ 1.4TU
#13
Posted 2010 September 10 - 17:04
idomu pasidare,,,,kokie tavo auto oro srauto matuokles parodimai,kiek proc rodo ant tusciu apsukuTai kolega tavo nuomone uzglusinti yra nelabai gerai ?
Kolega blogai sakė. Ar užglušinsi ar ne tą EGR vožtuvą, matuoklė vistiek rodys kiek reikia. Logika šito viso yra gan paprasta. Oras varikliui paduodamas per dvi vietas, tai šviežias praeinantis pro matuoklę ir pro EGR vožtuvą. Egr vožtuvas duoda pastovų kiekį, t.y. tieiog paskaičiuota, kad jis atsidaręs praleidžia tam tikrą kiekį, atitinkamai tokiu kiekiu mažiau praeina pro matuoklę, kompas kalkuliuoja viską. Kai EGR uždarytas, atitinkamai daugiau praeina pro matuoklę. Problemos paprastai ir kyla, kai kompas duoda signalą EGR atsidaryt, o pro oro srauto matuoklę vistiek praeina tas pats oro kiekis, pradedama interpretuot, kad arba EGR neveikia, arba matuoklė. Nieko stebuklingo ten kaip ir nėra, tereikia žinoti kokie oro kiekiai turi praeit pro matuoklę prie tam tikrų apsukų ir viskas.Na pas mane jis arba blogai veikia arba neveikia nes jei uzglusinu klaidos nemeta ir trauka pagereja
Kolega sake jei uzglusinti tai oro srauto matuokle blogus parametrus duoda tik ar tai tiesa ar ne nzn
anyway tema yra tame kad kiekvienas issako savo nuomone apie EGR atjungima tai geris ar blogis varikliui ?
#14
Posted 2010 September 11 - 14:16
'89 205 CJ 1.4TU
#15
Posted 2010 September 11 - 14:49
keista ,kaip nemeta defektyve,man is kart meta defektyve,uzglusinusNu ka issiardes si savaitgali buvau visa oro padavimo isiurbimo sistema taipogi nusiemes ir EGR kuris pasirodo pas mane veikiantis taigi radau sistemoj pora skyliu jas uztaisiau plius atjungiau EGR ir trauka zymiai pagerejo
#16
Posted 2010 September 12 - 22:10
#17
Posted 2011 March 30 - 15:21
O kas darosi atjungus ta slangute? Ar gali kas atsitikti varikliui? as buvau atjunges lig ir geriau traukia, toligiai iki 4k/rpm, su ijungta slangute nuo 3.2k rpm iki 4K nera traukos.man presh 3 menesius EGR voztuvas prota knisdavo, klaidu konpas ne mete, 2 kartus diagnostikoi buvau ir nieko narado, kol pats puse masinos ne perrinkau...atjungiau vakumine slangute einanti i egr po vakuminio voztovo ir viskas ciki... iki siol vazineju ...
#18
Posted 2011 March 30 - 16:09
Kai pirkau masina, tai jau ji pas mane is uzusienio grizo su atjungta slangute. Pabandem prijungti atgal, tai netrauke ir kuro rijo pusantro karto daugiau, todel atjungem ir vel - matyt EGR uzsikisesO kas darosi atjungus ta slangute? Ar gali kas atsitikti varikliui? as buvau atjunges lig ir geriau traukia, toligiai iki 4k/rpm, su ijungta slangute nuo 3.2k rpm iki 4K nera traukos.
Man irgi dilema, ar bandyt list prie jo ir bandyt valyt ar keist nauju, ar geriau nekist nagu? Masina klaidu nemeto, vaziuoja kuo puikiausiai.
#20
Posted 2011 March 30 - 16:39
8-663-63443.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users