EGR voztuvas
#1
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 14:57
#2
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 16:47
Šį pranešimą redagavo Svolacius: 2010 rugsėjo 25 - 16:51
8-663-63443.
#3
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 17:02
dekui kad pataisei,netaip raides surasiaunieko asmenisko,Bet ne RGE,o EGR(exhaust gas recirculation) kazkas panasaus
#4
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 18:21
manau reikkes ta rge voztuva keist o oro srauto matuokle irgi tankei lenkiasi pabandik abu kartu sujunkt vamzdukus su oro srauto matuoklezodziu pradejo variklis kartais banguoti,net katrtais nori uzdusti,tad numovus vakumo zarnele nuo RGE voztuvo viskas ok,nesuprantu,kaip jis atidaro per daug ta voztuva ,nemanau kad pats voztuvas butu uzsikirtes ,nes numovus zarnele necirkuliuoja o uzmovus cirkuliuoja,sakyciau per daug,nes variklis dusta,ir tas vamzdukas karstas,vaziuojant jokiu problemu traukia gerai,tik ant laisvu protarpiais banguoja,ar neturi itakos oro srauto matuokle ACIU
#5
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 19:02
nesupratau kokius vamzdukus sujungti,ir tas voztuvas sakiciau veikia nes atjungus vakuma uzsidaro,o prijungus vakuma atidaro ,tai manau jis veikiia ,tik idomu ar oro srauto matuokle surista kiek nors su voztuvo darbu ,but idomu zinoti kokie turi buti matuokles parametraimanau reikkes ta rge voztuva keist o oro srauto matuokle irgi tankei lenkiasi pabandik abu kartu sujunkt vamzdukus su oro srauto matuokle
#6
Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 20:40
#7
Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 12:41
#8
Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 12:49
#9
Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 13:19
uzglusinus meta klaida, na man neriboja greicio,ir trauka kaip pas zveriuka , tik va nesuprantu uzglusinus vamzdelio galo,kuris jungiasi jau prie isiurbimo kolektoriaus meta irgi klaida,,,kaip jis supranta kad jis uzglusintas juk vakumas ir elektro voztuvas pajungtas,tik tiek kad ismetamosios dujos nepraeina,arba is vis ta vamzdi nukreipti kur kitur ir tegu pucia duos dumusman audinej dbr kur turejau a6 2,5 matoru panasus chernia stovejo manau kad ten irgi tas egr jis man ribodavo greiti prie 140 tapdavo buka masina paskui vel normaliai, bet su dusimu ar pulsavimu nieko nebuvo tik man sake kad jie netaisomi jei pareina tai pareina, o kad problema ant siu varikliu panaikit tai uzglusint ji
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 rugsėjo 26 - 13:21
#10
Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 14:38
#11
Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 19:10
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 rugsėjo 26 - 19:11
#12
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 10:18
'89 205 CJ 1.4TU
#13 Svečias_Aivarasp406_*
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 18:50
Iki 300 turi rodyti ne daugiauna truputi paskaitinejau,ir pradeda aisketi ,kad ne EGR voztuva reiks keisti,o oro srauto matuokle,nes voztuvas dirba kartu su oro srauto matuokle,ta prasme ka diktuoja matuokle taip ir dirba EGR,tik va blogai kad nezinau kokius parodimus rodo normali matuokle,nes itariu kad manoji rodo nesamones ,tad gal kas esat ziureja matuokles parodimus ACIU:pug:
#14
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 19:55
man rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19Iki 300 turi rodyti ne daugiau
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti
#15
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 20:00
tikri herogliufai is hankongo....man rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#16
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 20:09
ka padarysi,man uztenkatikri herogliufai is hankongo....man rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19
#17 Svečias_Aivarasp406_*
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 20:13
Is ko sprendi kad turbina perpusdavo? Pas mane taip PAT yra ta problema perpucia turbinaman rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti
#18
Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 20:40
na padariau taip kai pradejo pulsuoti variklis ,numoviau slange einancia is interkolerio radiatoriaus,ir nustojo pulsuoti ,o is slanges pakankamai didelis oro spaudimas ejo,numoviau vakumo zarneles ieinancias i ta selenoidini voztuva,sujungiau jas tarpusavija,ir spaudimas is tos slangos dingo,ka reiskia nepilnai uzdarydavo turbinos geometrija,na lyg ir is duslintuvo labai jau pute ,uzdengus jo gala skuduru,na ir tiesiog pakeiciau ta selenoid valve,uzmoviau slange atgal ir pulsavimas dingo,nes is EGR kai pradeda cirkuliuoti,varykliui pasidaro per daug oro ir dusina ji,,na taip ir pulsuojaIs ko sprendi kad turbina perpusdavo? Pas mane taip PAT yra ta problema perpucia turbinaman rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti
#19
Parašyta 2010 rugsėjo 28 - 19:45
tai kaip supratau atjungei map sensoriu... zinok tai nera gedimo sprendimo budasna padariau taip kai pradejo pulsuoti variklis ,numoviau slange einancia is interkolerio radiatoriaus,ir nustojo pulsuoti ,o is slanges pakankamai didelis oro spaudimas ejo,numoviau vakumo zarneles ieinancias i ta selenoidini voztuva,sujungiau jas tarpusavija,ir spaudimas is tos slangos dingo,ka reiskia nepilnai uzdarydavo turbinos geometrija,na lyg ir is duslintuvo labai jau pute ,uzdengus jo gala skuduru,na ir tiesiog pakeiciau ta selenoid valve,uzmoviau slange atgal ir pulsavimas dingo,nes is EGR kai pradeda cirkuliuoti,varykliui pasidaro per daug oro ir dusina ji,,na taip ir pulsuoja
Is ko sprendi kad turbina perpusdavo? Pas mane taip PAT yra ta problema perpucia turbinaman rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 rugsėjo 28 - 19:46
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#20
Parašyta 2010 rugsėjo 28 - 20:19
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0