Peršokti prie turinio


Nuotrauka

EGR voztuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 30

#1 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 14:57

zodziu pradejo variklis kartais banguoti,net katrtais nori uzdusti,tad numovus vakumo zarnele nuo RGE voztuvo viskas ok,nesuprantu,kaip jis atidaro per daug ta voztuva ,nemanau kad pats voztuvas butu uzsikirtes ,nes numovus zarnele necirkuliuoja o uzmovus cirkuliuoja,sakyciau per daug,nes variklis dusta,ir tas vamzdukas karstas,vaziuojant jokiu problemu traukia gerai,tik ant laisvu protarpiais banguoja,ar neturi itakos oro srauto matuokle ACIU :pug:
  • 0

#2 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 16:47

nieko asmenisko,Bet ne RGE,o EGR(exhaust gas recirculation) kazkas panasaus :)

Šį pranešimą redagavo Svolacius: 2010 rugsėjo 25 - 16:51

  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#3 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 17:02

nieko asmenisko,Bet ne RGE,o EGR(exhaust gas recirculation) kazkas panasaus :)

dekui kad pataisei,netaip raides surasiau :good:
  • 0

#4 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 18:21

zodziu pradejo variklis kartais banguoti,net katrtais nori uzdusti,tad numovus vakumo zarnele nuo RGE voztuvo viskas ok,nesuprantu,kaip jis atidaro per daug ta voztuva ,nemanau kad pats voztuvas butu uzsikirtes ,nes numovus zarnele necirkuliuoja o uzmovus cirkuliuoja,sakyciau per daug,nes variklis dusta,ir tas vamzdukas karstas,vaziuojant jokiu problemu traukia gerai,tik ant laisvu protarpiais banguoja,ar neturi itakos oro srauto matuokle ACIU :pug:

manau reikkes ta rge voztuva keist o oro srauto matuokle irgi tankei lenkiasi pabandik abu kartu sujunkt vamzdukus su oro srauto matuokle :blink:
  • 0

#5 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 19:02

manau reikkes ta rge voztuva keist o oro srauto matuokle irgi tankei lenkiasi pabandik abu kartu sujunkt vamzdukus su oro srauto matuokle :blink:

nesupratau kokius vamzdukus sujungti,ir tas voztuvas sakiciau veikia nes atjungus vakuma uzsidaro,o prijungus vakuma atidaro ,tai manau jis veikiia ,tik idomu ar oro srauto matuokle surista kiek nors su voztuvo darbu ,but idomu zinoti kokie turi buti matuokles parametrai :pug:
  • 0

#6 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 25 - 20:40

nesuprantu ar niekam taip nera buve,ar nenori pasidalinti tokiomis bedomis,,,,,aii tiesa sestadienis :rolleyes:
  • 0

#7 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 12:41

tai gal jis isdylsta ar kas nudega kad per daug atidaro,koks ten galas,ar nieks jo nebuvot nusieme,nes man jis atsidaro ir uzsidaro sklandziai :pug:
  • 0

#8 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 12:49

man audinej dbr kur turejau a6 2,5 matoru panasus chernia stovejo manau kad ten irgi tas egr jis man ribodavo greiti prie 140 tapdavo buka masina paskui vel normaliai, bet su dusimu ar pulsavimu nieko nebuvo :wacko: tik man sake kad jie netaisomi jei pareina tai pareina, o kad problema ant siu varikliu panaikit tai uzglusint ji
  • 0

#9 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 13:19

man audinej dbr kur turejau a6 2,5 matoru panasus chernia stovejo manau kad ten irgi tas egr jis man ribodavo greiti prie 140 tapdavo buka masina paskui vel normaliai, bet su dusimu ar pulsavimu nieko nebuvo  :wacko:  tik man sake kad jie netaisomi jei pareina tai pareina,  o kad problema ant siu varikliu panaikit tai uzglusint ji

uzglusinus meta klaida, na man neriboja greicio,ir trauka kaip pas zveriuka , tik va nesuprantu uzglusinus vamzdelio galo,kuris jungiasi jau prie isiurbimo kolektoriaus meta irgi klaida,,,kaip jis supranta kad jis uzglusintas juk vakumas ir elektro voztuvas pajungtas,tik tiek kad ismetamosios dujos nepraeina,arba is vis ta vamzdi nukreipti kur kitur ir tegu pucia duos dumus :pug:

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 rugsėjo 26 - 13:21

  • 0

#10 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 14:38

na bent jau audei tai jokios klaidos nemete, tik suodziu pilna buvo tai praplovus viskas ok , ant diagnostikos butu aiskiau kai matytuos to voztuvo darbo kreive prie tam tikru sukiu nes manoji tai ejo virsum
  • 0

#11 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 26 - 19:10

na truputi paskaitinejau,ir pradeda aisketi ,kad ne EGR voztuva reiks keisti,o oro srauto matuokle,nes voztuvas dirba kartu su oro srauto matuokle,ta prasme ka diktuoja matuokle taip ir dirba EGR,tik va blogai kad nezinau kokius parodimus rodo normali matuokle,nes itariu kad manoji rodo nesamones ,tad gal kas esat ziureja matuokles parodimus ACIU:pug:

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 rugsėjo 26 - 19:11

  • 0

#12 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 10:18

Armonds panasus simptomai buvo ir man bet uzglusinus EGR voztuva, ta prasme pabanguodavo riedant ant laisvu bet ne iki gesimo ribos sakyciau nuo 1000-1200 apsuku, atglusinau ir daugiau sito nepastebejau.
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#13 Svečias_Aivarasp406_*

Svečias_Aivarasp406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 18:50

na truputi paskaitinejau,ir pradeda aisketi ,kad ne EGR voztuva reiks keisti,o oro srauto matuokle,nes voztuvas dirba kartu su oro srauto matuokle,ta prasme ka diktuoja matuokle taip ir dirba EGR,tik va blogai kad nezinau kokius parodimus rodo normali matuokle,nes itariu kad manoji rodo nesamones ,tad gal kas esat ziureja matuokles parodimus ACIU:pug:

Iki 300 turi rodyti ne daugiau
  • 0

#14 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 19:55

Iki 300 turi rodyti ne daugiau

man rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti :pug:
  • 0

#15 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 20:00

man rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19

tikri herogliufai is hankongo.... :doh:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#16 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 20:09

man rodo MAP kPa 104  IAT 26C  MAF gs 10,19

tikri herogliufai is hankongo.... :doh:

ka padarysi,man uztenka :rolleyes:
  • 0

#17 Svečias_Aivarasp406_*

Svečias_Aivarasp406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 20:13

man rodo MAP kPa 104 IAT 26C MAF gs 10,19
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti :pug:

Is ko sprendi kad turbina perpusdavo? Pas mane taip PAT yra ta problema perpucia turbina
  • 0

#18 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 27 - 20:40

man rodo MAP kPa 104  IAT 26C  MAF gs 10,19
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti  :pug:

Is ko sprendi kad turbina perpusdavo? Pas mane taip PAT yra ta problema perpucia turbina

na padariau taip kai pradejo pulsuoti variklis ,numoviau slange einancia is interkolerio radiatoriaus,ir nustojo pulsuoti ,o is slanges pakankamai didelis oro spaudimas ejo,numoviau vakumo zarneles ieinancias i ta selenoidini voztuva,sujungiau jas tarpusavija,ir spaudimas is tos slangos dingo,ka reiskia nepilnai uzdarydavo turbinos geometrija,na lyg ir is duslintuvo labai jau pute ,uzdengus jo gala skuduru,na ir tiesiog pakeiciau ta selenoid valve,uzmoviau slange atgal ir pulsavimas dingo,nes is EGR kai pradeda cirkuliuoti,varykliui pasidaro per daug oro ir dusina ji,,na taip ir pulsuoja :pug:
  • 0

#19 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 rugsėjo 28 - 19:45

man rodo MAP kPa 104   IAT 26C  MAF gs 10,19
Bet atrodo sutvarkiau,buvo turbinos selenoid valve kaltas turbina perpusdavo ora ant laisvu sukiu ,zodziu pastoviai atidaru rezimu dirbo pakeiciau selenoid valve ir susitvarke,tik idomu kodel klaidos nemete,sukeitus vietom su EGR voztuvu iskart ismete EGR klaida,na taip ir supratau kad tas turbo voztuvas neveikia,na pavazinesiu ilgiau ir bus matyti  :pug:

Is ko sprendi kad turbina perpusdavo? Pas mane taip PAT yra ta problema perpucia turbina

na padariau taip kai pradejo pulsuoti variklis ,numoviau slange einancia is interkolerio radiatoriaus,ir nustojo pulsuoti ,o is slanges pakankamai didelis oro spaudimas ejo,numoviau vakumo zarneles ieinancias i ta selenoidini voztuva,sujungiau jas tarpusavija,ir spaudimas is tos slangos dingo,ka reiskia nepilnai uzdarydavo turbinos geometrija,na lyg ir is duslintuvo labai jau pute ,uzdengus jo gala skuduru,na ir tiesiog pakeiciau ta selenoid valve,uzmoviau slange atgal ir pulsavimas dingo,nes is EGR kai pradeda cirkuliuoti,varykliui pasidaro per daug oro ir dusina ji,,na taip ir pulsuoja :pug:

tai kaip supratau atjungei map sensoriu... :doh: zinok tai nera gedimo sprendimo budas :fool:

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 rugsėjo 28 - 19:46

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#20 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 rugsėjo 28 - 20:19

pyk nepyk bet uzknisi su savo komentarais kuriuose tik ir atsispindi, kad pats nieko nesutvarkei atvaryk diagnostika padarysiu... nieko asmenisko, bet zmogau gal kuklumo truputi ?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0