Edited by Alusgeras, 2010 October 16 - 21:33.
Kova su langu prisalimu...
#1
Posted 2010 October 16 - 21:31
#2
Posted 2010 October 16 - 21:32
#3
Posted 2010 October 16 - 21:34
wd = tepalasWd
tai teplios langa?
atsidarysu siektiek langa - ir vel uzdarysiu,, - liks 'tepalo' ant lango :/
ir klausimas,
normaliai - atidarius duris, langas nusileidzia (sudirba varikliukas)
o kaip prisala? jis pastoviai bando nuleist ta langa? ar tik tam tikra laika? man nesudegs varikliukas?
Edited by Alusgeras, 2010 October 16 - 21:36.
#4
Posted 2010 October 16 - 21:41
sitas gerasnes pas coupe atidarant duris - nukrenta langas..
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#5
Posted 2010 October 16 - 21:45
na ir kuo jis geras? nukrenta/pasislenka zemyn/pavaziuoja/ ir t.t.t ko cia fludini ?sitas geras
#6
Posted 2010 October 16 - 21:46
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#7
Posted 2010 October 16 - 21:46
Edited by Alusgeras, 2010 October 16 - 21:51.
#8
Posted 2010 October 16 - 22:49
#9
Posted 2010 October 17 - 10:03
'89 205 CJ 1.4TU
#10
Posted 2010 October 17 - 10:34
Purskiau tuo silikonu, - nelabai padejo :/siulyciau purskiamu silikonu guma susitept ziemai, nes kaip tik tokiu daigtu as sutepu duru gumas kad neprisaltu esant geram speigui
gal pripurkst uz gumos (apatines - tarp lango ir gumos) ir visai nedarinet langu? :/
#11
Posted 2010 October 17 - 10:37
Jo, čia šito navaroto trūkumas mūsų klimatinėms platumoms...
coupe durys be stoikiu, todel atidarant duris - sudirba varikliukas ir per kelis cm nusileidzia langas, uzdarant - langas pakyla ir psispaudzia prie gumu
Visokie lubrikantai teplioja langą. Jie tinka tik durų angokraščių gumoms, kur liečiasi su stiklu. O vat vienas pažįstamas savo BMW coupe šią problemą sprendžia paprastai ir piktai - horizontaliosios gumos ir stiklo susilietimo vietą prabraukia su plona špakliuote, kurią atšalus orams yra priverstas nešiotis kišenėj. Kol taip nedarydavo, pastoviai po kiekvienos lijundros vargdavo. Stiklo viršus iš gumos griovelio vos atsilupdavo, o uždarant, stiklas prisispausdavo ant gumos išorės. Tik po variklio pašilimo ir langų apipūtimo viskas normalizuodavosi...
#12
Posted 2010 October 17 - 10:44
#13 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 October 17 - 10:48
#14
Posted 2010 October 17 - 10:49
Nesikankink, žiemok kokioj Ispanijoj...na tiek to, reikes 'kankintis' kas ryta taip..
#15
Posted 2010 October 17 - 11:23
Edited by linelis, 2010 October 17 - 11:23.
#16
Posted 2010 October 17 - 13:13
... aha, jau net matau: šaltis, pūga, stovi kažkoks nabagas prie mašinos atvirom durim......pries uzdarant nakciai atidaryt masinos visas duris kokioms 5 min.,kad isgaruotu siluma
#17
Posted 2010 October 17 - 15:56
O gal patogiau, prieš pasiekiant galutinį tikslą, tiesiog įjungt šalto oro pūtimą į salonąvisi tie gumu,langu prisalimai del temperaturu skirtumo, siltas salonas,- lauke minusine temp.iseitis -suvienodint temperatura, pries uzdarant nakciai atidaryt masinos visas duris kokioms 5 min.,kad isgaruotu siluma
Aš bent taip darau
#18
Posted 2010 October 17 - 16:29
jo, langa tvarkyk.. padaryk sildomatvarkyk langa o ne slieku ieskok
tai vat chebryte, kad pas auto kur langas be remo, neretai sitas bajeriukas suinstaliuotas buna tiesa musu darbiniam Subaru ir be remo, bet niekas niekur nenusileidinedavo, sioks toks privalumas ziema
#19
Posted 2010 October 17 - 20:14
#20
Posted 2010 October 20 - 13:46
Edited by Alusgeras, 2010 October 20 - 13:47.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users