Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Isiurbimo kolektoriaus tarpiniu keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 spalio 22 - 11:17

Ar sudetingas procesas? kiek laiko uzzima? ar tik uztenka atsukti kelis varztu - kurie laiko kolektoriu prie variklio ir viskas? nereikia niekuo tept/purkst nauju tarpiniu?

ir 406 97 kw, tarpines tokios? http://manodalys.lt/...duct=1515690127

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 spalio 22 - 11:31

  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2010 spalio 22 - 11:39

pirma karta darant uzims apie pora valandu...kolektorius prie motoro tvirtinas 8iais(ar 6iais, tiksliai nepamenu) varztais verziamais sesiakampiu, dydzio nepamenu, taip pat norint nuimti kolektoriu reiks atjungti oro peimima, gazo padeties davikli, bei map sensoriu...nauju tarpiniu niekuo teplioti nereikia..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 spalio 22 - 11:47

o del apsuku nestabilumo ant laisvu rpm - gali buti kaltos tarpines taip?, nes kitur su vakumu problemu kaip ir nera, davikliai irgi atrodo gerus parametrus suncia. ir jei noreciau tept tik hermetika, tai koki naudot? ar nera skirtumo? svarbu kazkiek C (karscio) atlaiko? kiek? ir varztus sukt geriau ant karsto motoro ant ar salto? nes vel prisidarysiu problemu kaip su virsutine galvute.. (prasisuko varztai.. kaip keisiu zvakes, - reikes kazka mastyt)

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 spalio 22 - 12:17

  • 0

#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2010 spalio 22 - 13:14

Suk geriau ant salto, mazesne tikimybe, kad susigadins sriegis..gali buti ir tarpines, ir dar velniai zino kas...nes pas peugeotus benzus itin daznai laisvos megsta paplaukioti...siaip aisku tos tarpines ne milijona kainuoja ir nereik puses masinos isardyti, kad pasikeisi, tikrai nepakenks, o ar bus rezultatas matysi..dar prie to pacio alsuoklius perzek..jei viduj majonezas, visus trauk lauk ir valyk, net ir kolektoriu prie to pacio issivalyti gali. Del hermetiko, dek tik gera, skirta isiurbimo ir ausinimo sistemos darbams, jis atlaiko kazkur iki 300 laipsniu, isiurbimui pilnai uzteks..geras kainuoja apie 20Lt tubele, koks Wurth gali ir daugiau kainuoti..visi tie kur po 8, 10, 12 ir t.t. uz tubika yra fuflekai dazniausiai ir tinka tik pardavimui, nes neilgiau menesio laiko...o geras laiko iki kito ardymo..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 spalio 22 - 13:18

Desiu nauja tarpine, be hermetiko. nes kiek paziurejau tai tarpine vos ne pigiau bus nei hermetikas

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 spalio 22 - 14:02

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0