*Visu pirma maniskes elektra ir odines, sedano, priesrestailo.
*Sedyne issiema lengvai -> keturi varztai laikantys begius -> dirzo varztas -> palstmase kur memory mygtukai (pirmiau nuimti mygtuku lankeli, po to atversi gale esanti varzta, keliant i virsu priekine dali, o kur buvo varztas traukiant i duru puse nuimti plastmase) -> atjungti visas fyskas po sedyne ir nutraukti "zguta" nuo 2 sponkiu.
*Nuo sedynes galima pasalinti poranki (jei yra), galvos atrama ir prie dirzo fiksatoriaus esancia palstmase kad butu lengviau dirbti
*Reiketu tureti testeri po ranka, kad pamatuoti ar yra grandineje varza. Sedyniu sildymo fiska yra ruda:
*Po sedyne lengvai galima surasti kur nueina kokie laidai. Kur pazymetos dvi linijos ten yra apatines dalies + ir - o apvestoji fiska (apibrezta dalis) yra + - atloso tenu
Siose vietose galima su testeriu pasiziureti, kuroje dalyje nera grandines (t.y. nutruke tenai). Seniau mano atveju buvo sudiniausias varinatas nes abi dalys buvo su nutrukimais
*Issiaiskinus kuria dali reikes ardyt galima kibt i darba. As cia vaizdine info sudejau tik sedimosios dalies, bet darbas vistiek analogiskas galima sakyt. Taigi visu prima reikia "islupti" sedyniu valdymo mygtukus (jei yra), issiima paprastai, galima atsargiai nepazeidziant odos/veliuro su atsuktuvu uzkisant "islupt", po to bus dar trys kabes odai/veliurui prisegt. Plastikines kabes apacioje nusiima labai paprastai, tereikia truputi spustelt porolona ir numaut, taip turime atpalaiduota oda/veliura.
*Dabar neriam viska lauk:
As kadangi jau ardes ir neesu proktologas, ir vietoj pirstu ne reples tai orginalios kabes, kuros fiksuoja/itempia itempiamaja viela ir sedynes uzvilkimo siules, pakeistos zateskem/sutraukom kaip matosi foto. Orgimaliai ten stovi viela, jai atkabint reikes smulkiu replyciu. Taip chirurgiskai visas nukabinam kad matytumem plika porolona.
*Greiciausiai, kur bus truke tenai, yra pazymeta foto, nes ten gaunas, kad tenas perlenda tarp itempiamosios vielos ir uzvalkalo siules, taip gaudamas trinties ir spaudimo. Si reikala galite patvarkyti jau surinkinedami ideja papildomo paminkstinimo. (mano sedyne jau tvarkyta uz tai ten islinde laidai - nekreipti demesio)
*Cia kam idomu techine puse, tai ties pirdikauliu yra paprastutis termostatas, kuris uzpakaliui pasiekus 28*C atjungia grandine
Tenai eina spec paralono sluoksnyje ir pagaminti svedijoje (melynai pazymejau ir dar prakrapsciau viena cm)
*Taisymas. Surasti kur yra nutruke tenai. Lituoti. Jokiu budu ne per pralaidu laida kaip mano ankstesneje nuotraukoje ir kazkokioje dar forume esancioje temoje, kur roverio sedynes tvarke, nes taip vel nudegs pries pirma pasitaikiusi mazos varzos laiduka. Kaip suprantu tai negerai srovei viduri "miesto" "autostrada" tureti. Jungiam tena su tenu cino pagalba. Malonu butu su kembriku bet pats po ranka neturejau tai izoliacija patraukiau. P.S. Jei elektrikas skaito ir supranta tai lai paaiskina kaip sujungti nutrukusi tenka kad ilgai laikytu ir nenudegtu, nes as ne meistras ir ne elektrikas o bandytojas ir is savo klaidu pasimokintojas
*Sutvarkius vel kisam taip, kad nenutruktu, paminkstinam kaip minejau, arba kitaip jau pagal savo galva patobulinam
*Kaip minejau vietoje orginaliu kabiu, manau, protingiausia naudoti dievo siusta dovana zateskes/sutraukas/uztrauktukus
Suvarzom viska ir atvirkstine tvarka sudedma i masina ir wola, siluma subinei
P.S. Atloso dalyje truputi kitaip yra del galines dalies (kur kisene gale sedintiem keleiviams), ten bus tokios plastmasines juostos kurios susikabina , spaudzinat paralona ir naudojant sukamuosius judesius turetu pavykt nuimt kekvienam na bet linkiu, kad atlosas tvarkoj butu!
P.P.S. pries surenkat rekomenduotina patikrint ar atsirado grandinej varza su testeriu
Šį pranešimą redagavo boMod: 2010 spalio 25 - 23:52