Peršokti prie turinio


HDI kaista ant laisvu apsuku


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 Svečias_zhaltas_*

Svečias_zhaltas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 01 - 22:44

Sveiki, Situacija tokia: P206HDI kaista variklis stovint laisvom apsukom, ar kamstyje ilgiau pasibruzinus. Isvaziuojant i normalu kelia viskas ok. Neseniai parvarytas is FR, istorijos jokios nera, suvazinejau po Lietuva jau gal 1500km, jokiu bedu, bet pastebejau ,kad palikus ilgesniam laikui uzkurta stovinti, arba va kaip eiles prie kapiniu lapkricio 1d, pradeda didet motoro temp. iki 100C gal net ir toliau didetu... Siaip normaliam kelyje vaziuojant nukrenta iki 80c. Kiek turi but normali temp. darbine ? Gal kam panasiai buvo? keist termostata?, ventiliatorius raditoriaus neveikia? (bet ar realiai jis dirbant ant 8000rpm susiltu iki tiek kad turetu pradet veikt)? Dekui uz pamastymus.
  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 lapkričio 02 - 08:10

apie 80- 85 normali temp dyzeliams ir turetu buti. masina kamstyje normalu, kad kaista., bet prie to kaitimo turi isijungti prie 90 gal truputi daugiau pirmoji ventiliatoriaus pavara.. o jei ventiliatorius visai neisijungia, siulyciau susirupint.. Beje, pasitikrink termostata, ir butu neprosal.. nes dabar kai orai atvese.., as iki 89 neuzkaitinu be sansu laikydamas uzkurta..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 Svečias_zhaltas_*

Svečias_zhaltas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 02 - 10:15

tikrai turi kaisti stovint ant laisvu sukiu dyzelis? lapkricio menesi prie +5C ? Nes ventiliatorius tai yra nemazai sancu kad neisijungia.
  • 0

#4 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 lapkričio 02 - 10:17

pas mane siuo momentu dyzelis visai neuzkaista. sakau, butu neprosal tau termostata pasitikrinti?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#5 mauzeris

mauzeris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 118
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:406 2.1

Parašyta 2010 lapkričio 02 - 10:52

vasara kai karsta kieme,mieste kamstyje netoli 100ir as uzkaitinu,bet kai dabar kieme vos 5C iki 85 max pavyksta uzkaitint. o jei vaziuojant trasoj tai visai temp nukrinta gal iki kokiu 70C 65C
  • 0

#6 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2010 lapkričio 02 - 18:54

Sveiki,

Situacija tokia:
P206HDI kaista variklis stovint laisvom apsukom, ar kamstyje ilgiau pasibruzinus.
Isvaziuojant i normalu kelia viskas ok.
Neseniai parvarytas is FR, istorijos jokios nera, suvazinejau po Lietuva jau gal 1500km, jokiu bedu, bet pastebejau ,kad palikus ilgesniam laikui uzkurta stovinti, arba va kaip eiles prie kapiniu lapkricio 1d, pradeda didet motoro temp. iki 100C gal net ir toliau didetu...
Siaip normaliam kelyje vaziuojant nukrenta iki 80c.
Kiek turi but normali temp. darbine ?
Gal kam panasiai buvo? keist termostata?, ventiliatorius raditoriaus neveikia? (bet ar realiai jis dirbant ant 8000rpm susiltu iki tiek kad turetu pradet veikt)?
Dekui uz pamastymus.

ppas tave turi buti 2 padetys teperaturos viena mazoji neveikia ir kaista ja reguliuoja rele na nesisuka ventiliatorius ir kaista o temperatura normali turi buti 80 85 :good:
  • 0

#7 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 lapkričio 02 - 22:53

pasmane 2l benzas - bet nekuriant temos uzklausiu cia:
nuo auto pirkimo - darbine temp nesiekia 80c.. (pastoviai vaziuojant - nestojant prie sviesaforu) - buna apie 78-79c..
kamsciai, ar stovint vietoje - auto uzkaista iki (nepamenu.. ar ties ta padala 100 ar 110 - rytoj paziuresiu) - bet iskart(uz kokiu 30s..) isijungus ventiliatoriams atsiausina iki tu paciu ~79c..
vaziuojant normaliu miestiniu rezimu (be kamsciu, - tik sviesaforai) - neuzkaista ir laikosi ties ~80c..
normalu? nepermaza temp (darbine)? ji neturetu buti ~90c?
kas itakoja masinos per dideli atausinima?

o gal cia paprasciausiai pats daviklis - kuris atsako uz info skydelyje bludija? - jis pasikeiciau nauju (pries puse metu) nes tada isvis rodykle pirmyn atgal sokinejo..

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 lapkričio 02 - 23:08

  • 0

#8 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 lapkričio 03 - 08:59

sakau , pas tave per daug uzkaista stovint. ventiliatoriai daug anksciau turetu sudirbti jau ties 95.. su tokiais uzkaitimais iki 100 - 110 nepiknaudziauk, ieskok kas negerai, o gresia galvos emimas slifavimas ir tarpines keitimas geriausiu atveju
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#9 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2010 lapkričio 04 - 18:24

Galimas ir labai galimas variantas jei neperdedi del :pug: "karciavimo", sudile (kitaip sakant prasto antifrizo sugrauzti) vandens pompos sparneliai. Is praktikos cia
  • 0

#10 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 lapkričio 05 - 13:14

dabar toks pastebejimas.. kadangi keiciu skydeli i toki su kuro sanaudu tablo elektroniniu, siandien pabamdymui idejau skydeli i savo auto.. issigandau, kad neveikia temperatura nupirktam skydelyje, bet paskiau pastebejau kad visgi veikia, tik rodykle saltam varikliui uzkurtam rodo gerokai maziau nei 70 laipsniu... o senajam skydelyje, uzkurtam saltam varikliui iskarto rodo 70.. ar tai normalu? kokiu skydeliu reiktu tiketi, senuoju ar naujuoju? cia butent liestu kas turi 2,5 td.. meski, puga605, marco?? kaip pas jus?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#11 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 lapkričio 05 - 13:18

Galimas ir labai galimas variantas jei neperdedi del  :pug:  "karciavimo", sudile (kitaip sakant prasto antifrizo sugrauzti) vandens pompos sparneliai. Is praktikos cia

dirzai, itempejai, pumpa keista pries nepilnus metus.

eisiu veliau paziuret- kada tiksliai isjungia tas ventiliatorius
o negali pats dacikas (kuri tai pat isigijus auto keiciau) (kur info siuncia i skydeli) bludint? nes kiek pamenu tai kazkoki kodai neatitiko ant daviklio.. bet pardavejas sake - turetu tikti.. - ir del to gaunasi keliu laipsniu paklaida?

tarpkitko, - pasakykit prie kokiu temp turi sudirbti 'pirmas greitis' 'antras greitis'.. na ir t.t. (ventiliatoriaus)

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 lapkričio 05 - 13:21

  • 0

#12 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 lapkričio 05 - 14:28

dabar toks pastebejimas.. kadangi keiciu skydeli i toki su kuro sanaudu tablo elektroniniu, siandien pabamdymui idejau skydeli i savo auto.. issigandau, kad neveikia temperatura nupirktam skydelyje, bet paskiau pastebejau kad visgi veikia, tik rodykle saltam varikliui uzkurtam rodo gerokai maziau nei 70 laipsniu... o senajam skydelyje, uzkurtam saltam varikliui iskarto rodo 70.. ar tai normalu? kokiu skydeliu reiktu tiketi, senuoju ar naujuoju?
cia butent liestu kas turi 2,5 td.. meski, puga605, marco?? kaip pas jus?

pasitaisysiu, senasis skydelis saltam rodo lygiai 60 laipsniu ties pirma linija. o naujasis skydelis saltam varikliui rodo maziau nei 60 laipsniu. t.y. zemiau tos linijos. norma? kuris gerai o kuris gryba pjauna?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#13 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 lapkričio 05 - 14:59

Na paziurejau, stovint vietoje, auto uzkaito iki ~98-99c.. ir isijunge abu ventiliatoriai, - atausino iki ~88-89c ir issijunge. vaziuojant(pvz kamstyje - vasara) turbut panasiai uzkaista, bet atausina daugiau.. - gaunasi darbine temp apie ~80c normalu?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 lapkričio 05 - 15:02

  • 0

#14 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 lapkričio 05 - 17:12

Na lyg normaliai. Pirmoji ventiliatoriaus pavara turetu isijungti anksciau, apie 91-95.. Reiktu pasitikslint , paskaityt manualus.. Panasu pas tave neveikia pirmoji pavara, o antroji.. Kada is karto abu isijungia.

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2010 lapkričio 05 - 17:13

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#15 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.456
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2010 lapkričio 05 - 17:24

Uzkurus salta motora is karto rodo 60-70 laipsniu? :blink: nu pas mane ne 605,bet manau,kad taip neturetu buti,pas mane 406 guli ta rodykle visai uzkurus salta ir po truputi kyla :mellow: arba as kazka netaip supratau is tavo posto :wacko: pagal visus fizinius desnius,visu kunu temperatura yra lygi aplinkos temperaturai.Taip,kad dabar uzvedus motora,jis nesiltesnis nei 10 laipsniu. Metalas tik atrodo saltesnis,nes jis greiciau atima siluma :wh: oj,jau beletristikon isiveliau :blush:
  • 0

#16 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2010 lapkričio 05 - 18:03

Senasis skydelis- kai uzkuriu salta rodykle pakyla iki pirmos padalos.., t.y. -60C.. na o po keliu minuciu jau ir net 70rodo... bet vaziuojant temperatura MAX pakyla iki 87 - 90.. kol buvo rugsejis tai pakildavo ir daugiau netoli 100C :D bet ventiliatoriai nesudirbdavo..., na dabar aiskku, kodel man ventiliatoriai neveikdavo, kogero del to, kad skydelis pulius rodydavo per didele temperatura.. O dabartinis naujas skydelis tai rodo vsai 0 kai saltas variklis visai nekyla rodykle, o po biski kyla... vaziavau neseniai su uosvio 406 1,9TD tai ten irgi taip pat. rodikle guli visai ant nulio saltam varikliui, o uzkaista iki 76 max iki 80C.. Ko gero pas mane senasis skydelis pulius rodo, labai panasu. Nes taip kaip jis rodo tikrai nepanasu i tiesa.

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2010 lapkričio 05 - 18:06

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0