Jump to content


605 TDI galvute


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#41 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Posted 2010 November 21 - 20:35

taip butinai tai erg vožtuvo trubukas,isiplauk ji :clap: mano liutas vel kely :clap: :lyzht:
  • 0

#42 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2010 November 21 - 20:42

saunu :clap: :beer:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#43 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2010 November 21 - 20:46

SHVEIKINAM :blush: :good:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#44 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Posted 2010 November 21 - 20:50

dekui dekui,dabar as jau kietas ,galiu kam jei reiiks pakeist ;] :clap:
  • 0

#45 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2011 April 23 - 19:11

meški toks klausimuks, kaip nusiima virsutinis dangtelis (plastmase) Ar reik nuo apacios dar ta metaline gofra atsukt ?
Buvau lyg ir viska atsūkes, jis jūdejo, bet nenusiimė  :doh:

Na kaip tau pugai, ar pavyko ta dangteli nuimti oro isiurbimo? Siandien norejau silikonu susitept profilaktiskai dangteli , atsukinejau tuos sesiakampius varzelius ir is sono trilikinius kur laikiklis laiko., bet jis vistiek nejudejo. Gal gali nupasakot kaip jis ten nusiima kaip nuardyt , ar daug vargo? Gal meskis galetu papasakot..?

va sit velnia
Posted Image

Edited by Eddy, 2011 April 23 - 19:34.

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#46 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Posted 2011 April 24 - 19:17

tai va po tuo kolektoriu yra egr voztuvas todel tu jo ir nenuimi,o kad ji nuimt as lindau i duobe ir nusiemes duslintuva su keliais prailgintuvais ji pasiekiau ir atsukau ir nukeliau ,nu veiklos kol nezinojau turejau puse dienos!
  • 0

#47 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2011 April 24 - 19:36

Oho., kogero neapsiimsiu kol nevarys upeliais ., o tai cia reikalu kaip kiaule pasipjovus bus :ph34r: dekui, meski :beer:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#48 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2011 April 24 - 20:57

Tai ir as panasiai pamaniau , tai kabo tarmine laukia "geresniu laiku"
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#49 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Posted 2011 May 02 - 19:55

vyrai nepatingekit isivalyt ,pezo trauka zymiai geresne,jei kokio patarimo reiks patarsiu ta malonuma praejau nieko baisaus, bet jei dar karta reiktu keisti tarpine ar siaip rimtesnis rem.vienintelis variantas imti varikli lauk ir tik lauk,viska matai prie visko prieini!!! :good:
  • 0

#50 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2011 May 03 - 07:11

vyrai nepatingekit isivalyt ,pezo trauka zymiai geresne,jei kokio patarimo reiks patarsiu ta malonuma praejau nieko baisaus, bet jei dar karta reiktu keisti tarpine ar siaip rimtesnis rem.vienintelis variantas imti varikli lauk ir tik lauk,viska matai prie visko prieini!!! :good:

issivalius egr atsigauna trauka dar? nu noretus pazet kas ten pas mane daros :hmm: , kazin ar nebuves valytas jis jau, nes variklis pries man perkant kapitaliai perinktas matos , tai gal ir isvalygtas egr :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#51 Algis17

Algis17
  • Senbuviai
  • posts 112
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7 HDi 2008m.

Posted 2011 May 03 - 07:23

issivalius egr atsigauna trauka dar? nu noretus pazet kas ten pas mane daros :hmm: , kazin ar nebuves valytas jis jau, nes variklis pries man perkant kapitaliai perinktas matos , tai gal ir isvalygtas egr :hmm:

Kaip del traukos tai negaliu pasakyti, as buvau isrinkes savo tai pas mane tas erg visai ismestas ir uzglusinti vamzdeliai tai tepalo jokio nevaro ir tarpines jokios nebuvo. o tas erg ar reikalingas, cia ekologija, visa nesudegusi s..da vel varo i degimo kamera tuo paciu ir tepala todel ir viskas slapiuoja.
  • 0
Jeigu kelias veda į tikslą, tai nesvarbu jo ilgumas.

#52 Kentas30

Kentas30
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Automobilis:peugeot 206 2.0HDI

Posted 2011 May 03 - 07:25

O tai gali del to egr melyna duma mest?
  • 0

#53 Algis17

Algis17
  • Senbuviai
  • posts 112
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7 HDi 2008m.

Posted 2011 May 03 - 11:52

O tai gali del to egr melyna duma mest?

manau kad melynas dumas ne nuo egr, gali buti voztuvu salnikeliai, ziedai
  • 0
Jeigu kelias veda į tikslą, tai nesvarbu jo ilgumas.

#54 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Posted 2012 June 10 - 02:16

Sveiki, prikeliu šitą temą. Visų pirma galbūt pradėsiu nuo to, jog užlipau ant grėblio. Žodžiu nutariau nusipirkt 605 dyzelį. Radau '96 2.5TD padoria kaina, gero techninio, kosmetinio stovio. Pavyko gerokai nuderėti, na bet čia nesiplėsiu. Šiaip iš pažiūros viskas ok atrodė, variklis dirba puikiai, traukia super, jokio balto, melsvo ar kitokio dūmo. Nebent jau gerai užspaudus šiek tiek suodžių (natūralu). Šlangos minkštos - viskas lyg ir gerai atrodė. Žmogus pasirodė toks labai normalus, papasakojo įtikinamai dėl ko parduoda - nepasakysi, kad išdurt galėtų. Žodžiu paėmiau iš žmogaus tą mašiną, kaip ir patenkintas, viskas ok. Susirašėm pirkimą/pardavimą, kitą dieną persirašiau ir kurį laiką važiavau nieko neįtardamas. Po kelių dienų užsidegė aušinimo skysčio lemputė. Tada pamačiau, kad į aušinimo sistemą vanduo supiltas. Dar dabar netelpa galvoj, kaip to nepažiūrėjau pirkdamas. Paskambinau pardavėjui aiškintis kame replės dėl vandens aušinimo sistemoj (galvoje jau sukosi trūkus galva). Tai numuilino, kad nieko nežino ir vasarą į visas savo mašinas supila vandenį - geriau varikliui (topinė frazė, galvojau įsirėminsiu, pasikabinsiu ant sienos). Buvo pikta, kai pardavėjas pradėjo "muilint". Nesu iš tų, kurie nuvažiuoja su chebra ir duoda į akį už tokius išsipisinėjimus, ar po teismus užtampo. Nors teismuose sunku įrodyt būtų. Gaila nepasidariau audio įrašo, kuomet aptarinėjom viską perkant. Daug klausinėjau apie variklį. Na anyways mašina važiuot važiuoja - viskas lyg gerai, tik kad vandens dapilinėt reik. Atkreipiau dėmesį, kad išleidžia per išsiplėtimo bakelio dangtelį. Čia aušinimo sistemą kaltinau, nes variklis kaista 90->100, kuomet daugiau 110 važiuoji. Daugiau 140 ir nemėginau "gręžt", nes bijojau perkaitint. Na bet po kelių šimtų km 1/3 bakelio visviena lieka. Dapilu ir toliau. Nekeičiau vandens į antifrizą, nes galvoju pirma reik tvarkyt aušinimą, o trūkusios galvos idėją (vardan psichologinio palengvėjimo) stūmiau į šoną, nes šlangos nekietos ir blyn daugiau lyg viskas, kaip nekeista, su tuo varikliu tvarkoj. (na ok, prisipažinsiu, kad šaltą užkūrus pirmą sekundę šiek tiek dūmelio išmeta, bet minimaliai - galima bet ką kitą kaltinti dėl to) Šiandien atidžiau pažiūrėjau išsiplėtimo bakelio dangtelį. Pasirodo - jis "kiauras" - jame buvo įdėtas plastiko gabalas paspaust spyruoklei, kuri slėgį reguliuoja. Na tada jau nebebandžiau savęs įtikinėt niekuom. Viskas buvo aišku. įsitikinimui sutvarkiau dangtelį, kaip turi būt, uždėjau, užkūriau, pagazavau. Šlangos žinoma kietos ir kaip tik paspaudinėjau tai kai pūtė per tą dangtelį karštą vandenį :) aptaškė, bet laimei ant rūbų. Realiai tikėjaus, kad kažkur pramuš. Dar desertui prieš kelias dienas atsirado bėdų su pakaitinimo žvakėm (dalinai išsprendžiau bėdą), starteris pradėjo streikuot. Atrodo toks bėdų maišelis po kapotu dabar. Prieš pirkdamas svarbiausia šiek tiek domėjausi forumuose, kad 2.5 nepatvarūs, galvos bijo perkaitimo ir pan. Na bet maniau bus ok - nesmaugsiu ir nesutrūks ta galva. Neišdegė. Atrodytų, reiktų spjaut ir parduot maža kaina kaip su"su variklio defektu", bet, turint galvoj jos kosmetinę bei visų kitų agregatų būklę, sumokėti 3000lt neatrodo daug ir kokio 1000lt įdėjimas į variklį (čia neskaičiuojant įdėto darbo), sėkmės atvėju, suteiks malonumą toliau mėgautis 2.5. Bus aiškiau, kas po kapotu. Čia gal dar daug lemia noras šiek tiek pasikrapštyt garaže prie auto. Dabar atostogų pradžia nusimato garaže. Šiaip rankos ne kreivos, turiu garažą su šalia dirbančiu pažįstamu geru meistru ir visais įrankiais, kuris galės pridėt ranką kai reiks bei idėjinį draugą. Planuose yra savo jėgom, prieš tai gerai viską išanalizavus, pakeisti šitai "bėdai" galvą, sutvarkyt aušinimą. Mėginsiu ieškoti geros galvos, tikrint, šlifuot ir sodint į vietą. Kažkaip iškart atmetu variantą, kad bus bėda dėl tarpinės. Nors, aišku savaime, kad pirma nukelt galvą reiks ir tik po to kitą pirkt... Dar gerai neišanršiau forumų, šiek tiek skaitinėjau pas citrinas - ten dauguma sako, kad virint nėra geras sprendimas. Kaip suprantu toli gražu ne man pirmam yra pasitaikiusi bėda su trūkusia 2.5 galva. Galbūt turit kas kaip nors aprašę šią procedūrą, ar kokia nors specifine info galbūt galėtumėt pasidalinti. (čia ir paguoda labai tiktų). Žinau, kad bus daug siūlančių ieškot kitos mašinos, bet noriu sunkiuoju keliu eit - dar nespėjo man šitas :pug: atsibost. Kuomet prisiversiu pradėt šitą garažinį "tūsą", planuoju darbus aprašyti ir publikuoti forume - manau atsiras, kam tai bus įdomu ir naudinga. Bet, kaip ir minėjau, prieš tai noriu sukaupt kiek įmanoma daugiau informacijos, o jūsų, kolegos, bet kokia informacija, susijusi su 2.5 galvos kėlimu ar keitimu, yra aukso vertės!
  • 0

#55 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • posts 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Posted 2012 June 10 - 08:55

nauja tema sukurk, bus aiskiau matomas. dar gali but kiauras tepalo radiatorius,ant jo prisisuka tepalo filtras, bet jei vanduo :doh: radiatoriuj svarus kazin. o kaip dar dirzu keitimas? t.p. labai nepigu.

Edited by brizas, 2012 June 10 - 08:56.

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#56 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Posted 2012 June 10 - 14:17

dėkui už patarimą, brizai. Deja, tepalo lygis stabilus, aušinimo sistemoj tepalo neatsiranda. Diržus pardavėjas dievagojosi keitęs prieš 15k. Reikia tikėtis, kad įtempėjai buvo pakeisti tuo pačiu. Diržai dar neatrodo pasenę - manau nebus keičiami atliekant šitą "operaciją".
Sukūriau naują temą:
http://www.peugeot-k...ST&f=14&t=47300

Edited by electro, 2012 June 10 - 14:21.

  • 0

#57 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2012 June 14 - 07:34

Bet berods jos visos skirstomos ( na del dyzeliu nesu 100% isitikines) nes ten yra skyluciu skaicius sone (bent jau kai benzui keiciau ) ;]

Teisingai. Bet kokiam dyz. varikliui maziausiai 3 skirtingos tarpines eina (storis), yra specialus zymejimas sone :)
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users