Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 2.0 HDi Sunkiai kuriasi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 58

#41 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Parašyta 2012 gegužės 02 - 14:43

Sveiki turio tokia problema nusipirkau P406 2l hdi, masina turiu tik puse metu, per sita laika pakeiciau 3 auksto slegio davikslius(sukasi dviem varztais prie siurblio). Nebezinau nei ka daryti.. Gal kam teko susidurti.. Dar viso sito pasekoje keiciau ir kuro siurbli bei purkstukus. Ir vistiek kas menesi jis man uzluzta. :dntknw:  :dntknw:

Baką išplovei?

Šį pranešimą redagavo Bugs: 2012 gegužės 02 - 14:43

  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов

#42 krazas

krazas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 37
  • Automobilis:peugot 406 2.0HDI 80KW

Parašyta 2012 gegužės 02 - 15:49

Sveiki turio tokia problema nusipirkau P406 2l hdi, masina turiu tik puse metu, per sita laika pakeiciau 3 auksto slegio davikslius(sukasi dviem varztais prie siurblio). Nebezinau nei ka daryti.. Gal kam teko susidurti.. Dar viso sito pasekoje keiciau ir kuro siurbli bei purkstukus. Ir vistiek kas menesi jis man uzluzta. :dntknw: :dntknw:

prasivalyk sistema ir filtrui kuro padoresni isidek
p.s. turiu auksto slegio davikliu po 150lt nadoti
  • 0

#43 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2012 gegužės 02 - 18:02

Šnd ryte kuriau 406 hdi lauke rodė +13 pakaitinimo lemputė užsidegė, padegė 2 sekundes, bet relė išsijungė tik po kokiu 8 sekundžiu. kaitina ir prie pliusinės temperatūros, jeigu variklis yra atvėses. Neapsigaukit. jeigu pakatinimo žvakė nors ir viena mirus, o variklis ne pirmos jaunystės, ir prie + 15 gana sunkiai gali užkurti. Pats sau tokia praktika turėjau, ieškojau problemu ten kur nereikia. O kalta buvo žvakė. Užkurus dar net išmesdavo pilko dumo. p.s o karštas variklis kuriasi gerai???
  • 0

#44 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2012 gegužės 06 - 13:48

Šnd ryte kuriau 406 hdi lauke rodė +13 pakaitinimo lemputė užsidegė, padegė 2 sekundes, bet relė išsijungė tik po kokiu 8 sekundžiu. kaitina ir prie pliusinės temperatūros, jeigu variklis yra atvėses. Neapsigaukit. jeigu pakatinimo žvakė nors ir viena mirus, o variklis ne pirmos jaunystės, ir prie + 15 gana sunkiai gali užkurti. Pats sau tokia praktika turėjau, ieškojau problemu ten kur nereikia. O kalta buvo žvakė. Užkurus dar net išmesdavo pilko dumo. p.s o karštas variklis kuriasi gerai???

Pritariu, aukso žodžiai. Man irgi buvo, kad dėl vienos mirusios žvakės nesikūrė mašina gerai. Pakeitus tada atrodo, kad naujas variklis. Čia tiesa. :)
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#45 denon

denon
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 67
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2012 lapkričio 04 - 19:05

Kas zino kaip tiksliai veikia zvakiu kaitinimas? Esant saltam varikliui Ijungus tik degima turi ateit itampa ant zvakiu,kuriant masina itampa trumpam dingsta,po to vel kaitina,tik kiek laiko turi kaitint? O esant karstam varikliui,ijungus degima itampa neateina,o uzvedus varikli pasiduoda itampa ant zvakiu ar cia normalu ar rele grybauja??

pagal viska esant saltam varikliui ryte pasukus degima turetu ijungti pakaiitnimo zvakes iki kol jos uzkaista ir tada isjungti,tuomet bandoma kurti ir turetu uzsikurti,o kad siltam varikliui +dar uzkurtam veikia zvakes kazkas negerai.. pas mane ir tas pats,itariu greit darysiuos rankini zvakiu pakaitinima..
  • 0

#46 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 lapkričio 04 - 21:07

pagal viska esant saltam varikliui ryte pasukus degima turetu ijungti pakaiitnimo zvakes iki kol jos uzkaista ir tada isjungti,tuomet bandoma kurti ir turetu uzsikurti,o kad siltam varikliui +dar uzkurtam veikia zvakes kazkas negerai.. pas mane ir tas pats,itariu greit darysiuos rankini zvakiu pakaitinima..

ir kiek laiko po lemputes uzgesimo dar veikia zvakes pas tave? po 15-30 sekundziu neatsijungia?
matavai itampa ar su lempute tikrinai? pilnai 12V uzgesus lemputei paduoda?

nemanau jog tavo pasamprotavimai "pagal viska" rimtesni nei simtu diplomuotu inzinieriu, kurie kuria variklius nuomone...
  • 0

#47 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 lapkričio 04 - 21:11

jeigu pakatinimo žvakė nors ir viena mirus, o variklis ne pirmos jaunystės, ir prie + 15 gana sunkiai gali užkurti. Pats sau tokia praktika turėjau, ieškojau problemu ten kur nereikia. O kalta buvo žvakė. Užkurus dar net išmesdavo pilko dumo.

manau, reiktu papildyt, jog tas ne pirmos jaunystes variklis kompresijos praktiskai neturejo.
ne karta buvo rasyta, jog tvarkingi common rail'ai prie pliuso be problemu turi kurtis ir visai be zvakiu..
  • 0

#48 denon

denon
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 67
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2012 lapkričio 04 - 23:48

ir kiek laiko po lemputes uzgesimo dar veikia zvakes pas tave? po 15-30 sekundziu neatsijungia?
matavai itampa ar su lempute tikrinai? pilnai 12V uzgesus lemputei paduoda?

nemanau jog tavo pasamprotavimai "pagal viska" rimtesni nei simtu diplomuotu inzinieriu, kurie kuria variklius nuomone...

pas mane uzgesus lemputei uzkurtam saltam varikliui siandien kaitino zvakes kokias 5 minutes,kaip pasilo variklis tuomet rele zvakes isjunge. nemanau,kad gerai zvakem tiek ilgai veikti,ir nematau reikalo esant uzkurtam varikliui jog jos veiktu.
kiek teko turetu dyzeliuku tai pakaitinimas vyksta tik ijungus degima ir kuri laika,o kad veiktu ant uzkurto tai nezinau,gal taip ir turi buti..
  • 0

#49 Tonisas

Tonisas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 171
  • Vieta:Raseiniai/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2,7HDI

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 14:46

Sveiki, neteko niekam susidurt, kad kai užkuri mašiną apsukos būna apie ~900 bet pradėjus važiuot, važinėjant , sustojus prie sankryžos ir išmetus pavarą, na vnž ant laisvų, apsukos būna apie ~1,100. Ir pergazavus, pasikeitimo nematyti. :) Užgesinus mašiną ir vėl užkūrus, apsukos vėl būna ~900. Mašina Peugeot 406 2,0HDI su 80kW ir Bosch sistema.

Šį pranešimą redagavo Tonisas: 2012 lapkričio 05 - 14:47

  • 0

#50 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 14:54

... nematau reikalo esant uzkurtam varikliui jog jos veiktu...

veikia ilgiau kad ismetamosios dujos saltam motorui butu svaresnes....taip buvo net mano ex vectra 1.7TD,kaitindavo po uzkurimo apie 5 min
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#51 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 16:35

jeigu pakatinimo žvakė nors ir viena mirus, o variklis ne pirmos jaunystės, ir prie + 15 gana sunkiai gali užkurti.

Buvusiam 405-tam prie -15 reikedavo 10- 20 min pasukti, bet siaip ne taip uzsivesdavo. Kai galu gale prisiruosiau pasikeisti zvakes - neveike 3 is 4 :blink:
  • 0
kažkaip.....

#52 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 14 - 21:20

Pas mane 307 2hdi siemens sistema pradeda kaitint tik kai sukasi starteris ir uzsikurus varikliui dar apie pora min kol isyla matyt iki reikiamos temp . Cia tikrinau su lempute kai temp oro buvo apie plius 10. Kai salciau dar netikrinau bet man sunkiai kuriasi viskas beveik istikrinta zvakes naujos sudetos nes buvo trys mire , tik siurblys dar netikrintas. Ir akuma reikia pasitikrint ant progos nes itariu kad 540A paliedimo srove per maza gali but. 206 1.4hdi su tuo paciu akumu vesdavosi ir prie -15 gan lengvai, o 307 jau variklis didesnis gal sunkiau issukt plius elektrinis vairo stiprintuvas, stabilumo kontroles sistema ir visi kiti sudai gal daug sroves sueda nes kuo salciau tuo sunkiau vedasi silta is pirmo prasukimo uzsikuria:) Zodziu savaitgali tikrinsiu akuma jei ne jis auto pardavinesiu nes nieks nieko neranda.
  • 0

#53 Eittomas

Eittomas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 lapkričio 20 - 00:13

Sveiki turiu klausima. Nesenai nusiprkau peugeot 406 2.0 hdi 80kw bet jis rytais labai sunkiai kuriasi buna kad is vis neuzkuriu starteriu tenka boksiru. nereikia net minuso kad nesikurtu. bet kai uzvedu po to kad ir iskart uzgesinu ir vedu is naujo kuriasi idealiai. Ar imanoma kad butu parejus pakaitinimo rele?
  • 0

#54 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 lapkričio 20 - 08:42

Sveiki turiu klausima. Nesenai nusiprkau peugeot 406 2.0 hdi 80kw bet jis rytais labai sunkiai kuriasi buna kad is vis neuzkuriu starteriu tenka boksiru. nereikia net minuso kad nesikurtu. bet kai uzvedu po to kad ir iskart uzgesinu ir vedu is naujo kuriasi idealiai. Ar imanoma kad butu parejus pakaitinimo rele?

zvakes nelabai tau cia kaltos., hdi ir be zvakiu prie tokios temp turetu uzsivest..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#55 nerius

nerius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 89
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 hdi

Parašyta 2012 lapkričio 20 - 10:43

sveiki gal kas zinot koks kuro temperaturos daviklio detales kodas,auto,406 2.0hdi 80kw 2000metu sistema bosh?

Šį pranešimą redagavo nerius: 2012 lapkričio 20 - 10:43

  • 0

#56 arka

arka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 55
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 Hdi 80 kw

Parašyta 2012 lapkričio 20 - 11:25

Šnd ryte kuriau 406 hdi lauke rodė +13 pakaitinimo lemputė užsidegė, padegė 2 sekundes, bet relė išsijungė tik po kokiu 8 sekundžiu. kaitina ir prie pliusinės temperatūros, jeigu variklis yra atvėses. Neapsigaukit. jeigu pakatinimo žvakė nors ir viena mirus, o variklis ne pirmos jaunystės, ir prie + 15 gana sunkiai gali užkurti. Pats sau tokia praktika turėjau, ieškojau problemu ten kur nereikia. O kalta buvo žvakė. Užkurus dar net išmesdavo pilko dumo. p.s o karštas variklis kuriasi gerai???

Maniskis pernai su 2 gyvom žvakėm ir prie -15 puikiai kūrės, tik iš pradžių nelygiai dirbo. Iškarto tada nekeičiau žvakių, nes jau pavasariop buvo...
Dabar susukus naujas Beru žvakes, kai apie -3 buvo, žvakių lempičkė tik kokia sekundę degė, o prie + temp. lempičkė tik mirkteli ir viskas...
Žiūrėsim kaip prie didesnių šalčiū bus, gal ištikrųjų šitas žvakes ne be reikalo giria...
  • 0

#57 Eittomas

Eittomas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 lapkričio 20 - 17:01

zvakes nelabai tau cia kaltos., hdi ir be zvakiu prie tokios temp turetu uzsivest..

o tai kas tada gali buti jei tokia situacija?
  • 0

#58 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 18:40

Sveiki, kad nekurti naujos temos -parašiau čia. 2.2 hdi ryte arba ilgiau pastovėjus sunkiai kuriasi. Pamėginau nuimti kuro šlangutę nuo kuro filtro kaip čia vienas iš forumo dalyvių rekomenduoja - tai kuras nešvirkščia o bėga. Beje užkurtam automobiliui apsukos nešokinėja, trauka nedingusi, kompas jokiu klaidu nemeta. Gal kas žinot kaip iš tikro su tuom siurbliuku bake ? Dar prie to paties - jei kelis kartus ijungi degima ir tik po to kuri automobili, tai užsikuria lengviau. Gal kam yra buvusi tokia situacija ? Iš anksto dėkui už atsakymus :wh:
  • 0

#59 nerius

nerius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 89
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 hdi

Parašyta 2014 rugsėjo 27 - 11:44

sveikas,pirmoj eilej ziurek siurbly bake.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0