Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Nejudant mašinai pučia šaltą ora arba nepučia visa


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 lapkričio 12 - 13:36

Pas mane 605 su automatiniu temperatūros valdymu (2 ratukais). Vienu nustatai vėjelio greitį (arba AUTO), o antruoju nurodai laipsnius šilumos. Yra AC mygtukas ir kt. Prieš keletą mėnesių buvo sugedęs temperatūros sklendės varikliukas, ir nesireguliavo temperatūra. Jį pakeičiau. Dabar važiuojant mašina temperatūra valdosi, viskas būna ok. Bet jeigu sustoji keletui minučių prie šviesoforo ar kieme, ir variklis toliau dirba, tai temperatūra nukrinta ir pradeda pūsti vos drugną orą, jeigu nepavadintume jo šaltu. Jeigu vėjelio greitis būna AUTO, tai tuo metu oro srautas sulėtėja, automatiškai primažina jį kompas, o jeigu būnu nustatės jį ant kurios nors padėties 1-2-3-4-5, tuomet pučia toliau tokiu pačiu greičiu, tik jau vėsų orą. Lauko termometras veikia gerai, vidini senokai valiau, bet kažko nemanau kad jis kaltas. Jeigu tik važiuoju, ir ratai sukasi, tada šiluma vėl atsiranda :dntknw: AC būsena neįtakoja. Kur ieškoti sliekų, laikas keisti kažka, remontuoti? :)
  • 0

#2 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2010 lapkričio 12 - 14:54

o ka rodo variklio temperatura? speju kad su termostatu negerai... R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#3 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 lapkričio 12 - 16:09

imho, sieti reiketu ne su ratu sukimusi, o su variklio sukiais. ant laisvu apsuku nepakankama ausinimo skyscio cirkuliacija pro peciuka. o priezastys gali but ivairios - nuo sudilusios vandens pompos sparnuotes, mazo ausinimo skyscio lygio iki pasikimsusio peciuko, kreivai pajungto duju reduktoriaus ar, kaip minejo kolega - pastrigusio termostato...
  • 0

#4 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 lapkričio 13 - 01:26

o ka rodo variklio temperatura? speju kad su termostatu negerai...

R

variklis visuomet būna užšilęs iki bent 80 laipsnių, kitaip tikrai nekelčiau bangų :-) Važiuojant pučia šiltą, bet kol stovi prie šviesoforo pradeda pūsti šaltą. Gal turite kas paskolinti pamėginti temperatūros valdymo bloką? Tiktų manau ir su 2 ratukais ir su ekraniuku. Gal jis kaltas...
  • 0

#5 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 lapkričio 13 - 01:29

imho, sieti reiketu ne su ratu sukimusi, o su variklio sukiais.
ant laisvu apsuku nepakankama ausinimo skyscio cirkuliacija pro peciuka.
o priezastys gali but ivairios - nuo sudilusios vandens pompos sparnuotes, mazo ausinimo skyscio lygio iki pasikimsusio peciuko, kreivai pajungto duju reduktoriaus ar, kaip minejo kolega - pastrigusio termostato...

Valio, tu Genijus!!! Prisiminiau kad kuri laiką tai dega tai užgęsta termostato lemputė, rytoj reikės pasipildyti ir tuomet žiūrėti :blush:
  • 0

#6 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2010 lapkričio 18 - 08:54

papildzius skysciu problema issiprende, turbut buvo ne problema, o ne suziurejimas :)

Dekui Nerijusv :beer:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0