Jump to content


Photo

Užkūrimas nuo laidų


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#21 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • posts 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Posted 2010 December 03 - 15:13

katik uzkuriau viena golfieca su savo isjungtu varikliu B)
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#22 Vyciokas

Vyciokas
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2011 February 16 - 14:23

Gal kas nori padėti saulėtekyje mane užvilkti, nesikuria po didelių karščių? Atlygis garantuotas :))
  • 0

#23 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Posted 2011 February 16 - 17:25

antradieni 2 auto uzkuriau su laidais nuo savo pezioko :pug:
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#24 Svečias_eimaaa_*

Svečias_eimaaa_*
  • Svečiai

Posted 2011 February 16 - 19:42

priesingai. Kaip jau kazkas rase, donoro masina turi buti uzvesta ir susijungusi viska ka imanoma: ilgasias lempas, priesrukinius, vejeli, maga, salono apsvietima, galinio lango sildyma.

drįsčiau paneigt... kaip tik negalima nuo pirkurkės kurt užvedus "donorą". vieną, kitą kartą gal ir nepajausi nieko, jei pasiseks. nes generatoriui pi*dakas pareina :wh:

Edited by eimaaa, 2011 February 16 - 19:44.

  • 0

#25 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Posted 2011 February 16 - 21:08

priesingai. Kaip jau kazkas rase, donoro masina turi buti uzvesta ir susijungusi viska ka imanoma: ilgasias lempas, priesrukinius, vejeli, maga, salono apsvietima, galinio lango sildyma.

aha ir tada keiti viskas is eiles pradedant masinos kompais ir visus kitus gerius kurie ne centus kainuoja normaliom masinom. Uzvedinejama TIK NEUZVESTAM DONORUI ESANT ir ne kitaip.
  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka

#26 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2011 February 16 - 21:18

dar paplildysiu, kai kuriom auto kompas aktyvuojasi jau įkišus raktelį, rekomenduočiau sujungt laidus, tada užvest mašiną, leist koki 10min pasikraut pacientui, tada savo gesint, ištraukt raktelį ir kurt donorą.
  • 0

#27 Mindaugaz

Mindaugaz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 484
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:ex Peugeot 605 sv3.0 , Volvo S60 D5 05',KIA SORENTO 3.5 4x4 naujas pirkinukas

Posted 2011 February 16 - 23:28

dar paplildysiu, kai kuriom auto kompas aktyvuojasi jau įkišus raktelį, rekomenduočiau sujungt laidus, tada užvest mašiną, leist koki 10min pasikraut pacientui, tada savo gesint, ištraukt raktelį ir kurt donorą.

gerai supratau, kad siulai sujungus akumus leist masinai dirbt 10 min ? jeigu taip tai elektrai amba iskarto, jeigu dar trumpa itampos pakilima atlakytu taip per 10 min svilini viska is eiles. uzsivedes "pacientas" ir pats pasikraus
  • 0
auto :
ex: Peugeot 605 sv3.0
Dabar:
Volvo S60 D5 05',
Kia Sorento EX 3.5 4x4
Nuotrauka

#28 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2011 February 17 - 00:31

Daugumoj auto manualu rekomenduojama donoro automobiliui palaikyti vidutinius sukius.
  • 0

#29 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Posted 2011 February 17 - 08:13

gerai supratau, kad siulai sujungus akumus leist masinai dirbt 10 min ? jeigu taip tai elektrai amba iskarto, jeigu dar trumpa itampos pakilima atlakytu taip per 10 min svilini viska is eiles. uzsivedes "pacientas" ir pats pasikraus

jis kaip supratau raso, kad prisijungi pacienta, pabirbini savo auto ~10 min (na uztenka ir kokiu 2-3 min) kad kazkiek atgaivintum paciento akuma, tuomet savo gesini ir eini kurti pacienta. Uzsikurus pacientui atjungi krokodilus.
  • 0

#30 FFM

FFM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 89
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2011 February 17 - 08:32

taip.
  • 0

#31 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • posts 1,985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Posted 2011 February 17 - 08:52

pasiskaitom apie uzvedimus
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#32 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • posts 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Posted 2011 March 16 - 10:15

Protingieji kurmiai, turiu pakankamai susijusį klausimą. Situacija: akumuliatorius visiškai nusėdęs po žiemos. Durys atsirakina tik su raktu. Akumuliatorius įkurdintas bagažinėje. Bagažinė su raktu neatsidaro, tik su pulteliu, kuriam vėlgi reikia elektros... Klėmų po kapotu nesimato. Klausimas išmanantiems apie elektrą - patarkite, kur po kapotu jungti pliusą (jei iš viso galima tai daryti), kad užsikurtų nuo kito akumo ir nieko nesudegintų?... Ačiū!
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#33 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • posts 1,459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Posted 2011 March 16 - 10:25

Protingieji kurmiai, turiu pakankamai susijusį klausimą. Situacija: akumuliatorius visiškai nusėdęs po žiemos. Durys atsirakina tik su raktu. Akumuliatorius įkurdintas bagažinėje. Bagažinė su raktu neatsidaro, tik su pulteliu, kuriam vėlgi reikia elektros... Klėmų po kapotu nesimato. Klausimas išmanantiems apie elektrą - patarkite, kur po kapotu jungti pliusą (jei iš viso galima tai daryti), kad užsikurtų nuo kito akumo ir nieko nesudegintų?...
Ačiū!

o po kapotu pliusas neirengtas tikrai? (dabartiniam volvo pliusas irengtas po kapotu, nors akumas bagazinei) sedyniu is salono puses atidaryt neina? :hmm:
  • 0

#34 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • posts 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Posted 2011 March 16 - 10:56

Protingieji kurmiai, turiu pakankamai susijusį klausimą. Situacija: akumuliatorius visiškai nusėdęs po žiemos. Durys atsirakina tik su raktu. Akumuliatorius įkurdintas bagažinėje. Bagažinė su raktu neatsidaro, tik su pulteliu, kuriam vėlgi reikia elektros... Klėmų po kapotu nesimato. Klausimas išmanantiems apie elektrą - patarkite, kur po kapotu jungti pliusą (jei iš viso galima tai daryti), kad užsikurtų nuo kito akumo ir nieko nesudegintų?...
Ačiū!

o po kapotu pliusas neirengtas tikrai? (dabartiniam volvo pliusas irengtas po kapotu, nors akumas bagazinei) sedyniu is salono puses atidaryt neina? :hmm:

Ne. Ne. :(
Matai, auto švelniai tariant nevisai šiuolaikiškas :shy:
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#35 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2011 March 16 - 11:48

Klausimas išmanantiems apie elektrą - patarkite, kur po kapotu jungti pliusą (jei iš viso galima tai daryti), kad užsikurtų nuo kito akumo ir nieko nesudegintų?...

jungciau prie generatoriaus arba starterio, ziurint prie kurio patogiau prieit.
tik turbut krokodila bus sunku uzkabint nerizikuojant uztrumpint, tai gal koki papildoma laido gabala gali reikt prisisriubuot..
  • 0

#36 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • posts 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Posted 2014 January 22 - 15:27

Sveiki, Šiandien ryte išgelbėjau 1 mažą pežiuką ir dar 1 toyotą ar kažkokį panašų... Abu dyzeliai. Pirmu atveju sujungėm užgesintom viską, tada savo pakūrenau kelias min ant laisvų, kelias ant 1400rpm, gesinau ir sunkiai, bet iš pirmo kart užsivedė. Po kelių min vis dar birzgiant pacientui, atjungėm. tai buvo ir mano ir kolegos pirmas kartas. Bevykstant veiksmui, pro šalį kalniuku tas kitas žiūrim rieda, nu ką prikūriau, tik labai įkyrus pilietis pasitaikė: „negesink, nieko nebus, ne ne, pas mane irgi kompas, pats dirbu servise,...“. Sujungėm užgesintom, bet kūrėsi jis naglai man nespėjus užgesint, atjungė paskubom irgi negesintom abiem... Kitą kart tokiam nepadėsiu. Laidai iš senukų kiniški 500Amp. Trūko izoliacija poroi vietų, o suvyniojau namie, kai atšilo ir patapo vėl lankstūs. Kas įdomu, kad veiksmo metu laisvos apsukos nebuvo pakilę. PS. Mano akumui virš 9 metų sprendžiant iš įspaustos datos, ant šono turi Renault lipduką. Ryte prie -15 sunkokai bet pirmu bandymu užkūriau.

Edited by tmatematikas, 2014 January 22 - 15:37.

  • 0

#37 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • posts 1,879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Posted 2014 January 22 - 15:46

Kai duodu "prikurkės" ne tik, kad išjungiu variklį, bet ir dėl viso pikto ir akumą atjungiu. Gal reikia, gal nereikia, gal pavojinga, gal ne, bet atjungti nesunku tą klemą kur net rakto nereikia.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#38 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • posts 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Posted 2014 January 22 - 15:51

Čia gera mintis. Bet pas mane pvz rakto nereikia +, o - su raktu. Įdomu, kodėl repair manual'e ir pan. rašo, kad - reikia atjungti, o ne +? Nors kai pagalvoji, tai - saugiau, bet klausimas ar elektronikai nuo to koks skirtumas yra?

Edited by tmatematikas, 2014 January 22 - 15:57.

  • 0

#39 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • posts 1,879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Posted 2014 January 22 - 15:58

Čia gera mintis. Bet pas mane pvz rakto nereikia +, o - su raktu. Įdomu, kodėl repair manual'e ir pan. rašo, kad - reikia atjungti, o ne +?

Šiandien ir man neužsivedė. Dvi dienas pastovėjo ir akumas po važinėjimo tik po mietą, tik trumpais atstumais, nusilpo. Nepakako starterio sukimosi greičio. Bet nepasitaikė tokio gero žmogaus kaip tu šalia. :) Teko išimti akumą ir tempti į netoliese esantį servisiųką krauti. Eina xxxxxx, kiek jis sveria? :wacko:
Minusinė klema irgi lengvai nusiima, reikia 8 rektelio. :)
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#40 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Posted 2014 January 22 - 16:15

Nu as kaip manuale savo P307 skaiciau tai parasyta taip: Automobilio užvedimas prijungus kitą akumuliatorių : - prijunkite raudonąjį kabelį prie abiejų akumuliatorių gnybtų (+), - prijunkite vieną žaliojo arba juodojo kabelio galą prie pagalbinio aku- muliatoriaus gnybto (-), - kitą žaliojo arba juodojo kabelio galą prijunkite prie užvedamojo automobilio korpuso kaip galima toliau nuo akumuliatoriaus, - įjunkite starterį ir užveskite variklį, - palaukite, kol variklis ims veikti tuščiąja eiga, ir atjunkite kabelį. Man idomu kaip pajungt nuo tu JUMPERiu vadinamu starteriu. ant seno VW tai tiesiog uzmesdavau ant akumo ir po keliu sekundziu kurdavau, o kaip ant situ nauju? + ant pliuso, o - ant kebulu kuo toliau nuo minuso ?

Edited by scorpio1991, 2014 January 22 - 17:07.

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users