Užkūrimas nuo laidų
#41
Posted 2014 January 24 - 16:02
#42
Posted 2014 February 02 - 21:23
#43
Posted 2014 February 02 - 21:47
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#44
Posted 2014 February 02 - 21:57
8-663-63443.
#45
Posted 2014 February 02 - 23:30
#46
Posted 2014 February 03 - 10:33
yra man buve panasus uzrasas pries keleta savaiciu , economi system active ar kazkas panasaus, tuo metu neveike salono apsvietimas, ir ekranas info po to uzraso uzgesdavo, nebeatgaminu tiksliai, bet itariu, kad reiksme ta pati. tai atjungiau akuma pusvalandziui, prijungus vel, uzraso nebebuvo, uzsikure tada.Šiandien mano liūtukas bevažiuojant už kokių 200m nuo namų užgeso. Generatoriaus dirželis pasidalino į kelias dalis (keistas prieš kokius 12k gal, gal sutapimas, o gal nuo kažkurio skriemulio apkrovą gavo per didelę). Net nebandė kosėt kuriant, bandžiau be dirželio (atplaišos galėjo permest paskirstymo, bet whatever, panika gal, bet lyg nieks nestuksena sukant). Po to uždėjau seną tokį, irgi nesiveda.
Ką tik buvo važiuota su auto tarp kitko, ryte užsikūrė lengvai, savitarnos plovykloi sudalyvavau ir še tau.
Ant virvės bandyta keletą kart 2 bėgiu, nieko (gal kaip naujokas šioj srityj ne taip dariau, gan trumpam sankabą atleidau, o gal reikėjo atleist ir lai suka...). Ekrane rodomas "economy system active", po kažkurio tempimo pradingo. Po kokios valandos dar visa eilė bandymų su starteriu, šiek tiek kosėjo, bet nepavyko užkurt. Akumo įtampa nukrito iki 12,26, variklį suka, bet..., ryt pirksiu pakrovėją ir krausiu.
Priežasčių įsivaizduoju gali būti daug, bet tas mano prieš 10 dienų prikūrimas dviems nelaimėliams pradeda mane neraminti truputį...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#47
Posted 2014 February 03 - 10:57
visada lygiai taip pat darau,atjungiu akuma butinau,nuimu viena klema juolab kad 307tam tai juoku darbasKai duodu "prikurkės" ne tik, kad išjungiu variklį, bet ir dėl viso pikto ir akumą atjungiu. Gal reikia, gal nereikia, gal pavojinga, gal ne, bet atjungti nesunku tą klemą kur net rakto nereikia.
#48
Posted 2014 February 03 - 11:09
Visiškai teisingai. Pirma pasijungi klemas (būtinai prie akumo),tada savo užvedi ir eini parūkyti pas nelaimėlį į saloną. Kuo pigesnės cizos-tuo geriau. Ilgiau prisimins. Pasiklausinėjame kas kaip kur ir kada bemaž 15 min,tada ryžtingai išlipame ir einame savo auto link. Gęsiname,ištraukiame raktelį,dedame kišenėn iš šaukiame "VESK'...Liūdnai palinguojame galvą...atsijungiame laidus,kabiname kablį ir tempiame. Gal pasiseks. Jei nepaisysite šių taisyklių,pasekmės gali būti tokios: Kajukt generatoriui,bsi,ecu,akumui...ir kitiems kompams,kuriuose yra nors menka dalelė atminties modulių.Tai ypač aktualu ,kai lauke šalčiau nei -18. Tai visų atminties modulių problema senesnėse auto.Jie paprasčiausiai dėl savo "prigimties" negali draugauti su šalčiu. Tai ,tarp kitko,ir yra viena iš pagrindnių prancuziškų auto probemų,nes yra naudojama daug kompų su autonominiais eepromais. -18 tai technologinė garantuoto veikimo riba senesnės kartos atminties moduliams. Gali veikti ir prie -30,bet gali ir ne. Loterija. Todėl ir nerekomenduojama nuo "prikurkės" užvedinėti kitos auto žiemą su ijungtu varikliu. Esmė tokia: jau seniai naudoja autoadaptyvines programas,kurios pačios koreguoja dalį nustatymų pagal realiame laike užfiksuotus įvairių jutiklių duomenis. Joks programeris negali numatyti visų galimų variantų. Kaip namie kompai pakimba,taip ir auto kompai ne išimtis.Tik jie neturi rezervinės sistemos kopijos juodai dienai. Tada servisai jūsų lauks išskėstomis rankomis,bet žiūrės ne į jūsų akis,o į piniginę.gerai supratau, kad siulai sujungus akumus leist masinai dirbt 10 min ? jeigu taip tai elektrai amba iskarto, jeigu dar trumpa itampos pakilima atlakytu taip per 10 min svilini viska is eiles. uzsivedes "pacientas" ir pats pasikraus
#49
Posted 2014 February 03 - 19:02
atrodo lyg vbs pasaku prisiskaites bandai toliau skleist..<...> Gal pasiseks. Jei nepaisysite šių taisyklių,pasekmės gali būti tokios: Kajukt generatoriui,bsi,ecu,akumui...ir kitiems kompams,kuriuose yra nors menka dalelė atminties modulių.Tai ypač aktualu ,kai lauke šalčiau nei -18. Tai visų atminties modulių problema senesnėse auto.Jie paprasčiausiai dėl savo "prigimties" negali draugauti su šalčiu. Tai ,tarp kitko,ir yra viena iš pagrindnių prancuziškų auto probemų,nes yra naudojama daug kompų su autonominiais eepromais. -18 tai technologinė garantuoto veikimo riba senesnės kartos atminties moduliams. Gali veikti ir prie -30,bet gali ir ne. Loterija. Todėl ir nerekomenduojama nuo "prikurkės" užvedinėti kitos auto žiemą su ijungtu varikliu. Esmė tokia: jau seniai naudoja autoadaptyvines programas,kurios pačios koreguoja dalį nustatymų pagal realiame laike užfiksuotus įvairių jutiklių duomenis. Joks programeris negali numatyti visų galimų variantų. Kaip namie kompai pakimba,taip ir auto kompai ne išimtis.Tik jie neturi rezervinės sistemos kopijos juodai dienai. Tada servisai jūsų lauks išskėstomis rankomis,bet žiūrės ne į jūsų akis,o į piniginę.
turbut boschas specialiai prancuzisku masinu kompams kitokias mikruskes deda, kitokias autoadaptyvines sistemas idiegia..
kaip susijes uzvestos uzkurinejimas laidais su "technologiniais atminties nelaikymais prie -18"?
apie teiginius apie programerius ir sulyginimus su namu kompais tai visai patyliu
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users