Sveiki,
iškilo tokia mįslė, ir tikiuosi Jūsų pagalbos.
Trumpai paaiškinsiu situaciją:
1)Nusipirkus automobilį, variklio temperatūra buvo stabili (apie 90), salono šildymas veikė stipriai (vos ranką nulaikydavau)
2)Autoservise keistas antifrizas, nes "buvo rūdžių spalvos";
3)Po pakeitimo - salono pečiukas šildo silpnai, variklio temperatūra aukštesnė (remiantis prietaisų skydeliu), nors ir leistinose ribose;
4) Variklio temperatūra kamštyje nukrenta (tampa tokia, kaip ir prieš keitimą), ėmus važiuoti - vėl pakyla;
5) Dabar pečiuko įėjimo žarna yra ženkliai karštesnė už išleidimo. Per kranelį išleidimo žarnoje bandyta nuorinti kelis kartus - rezultatas nulinis...
Išeitys - aušinimo sistemos plovimas, pečiuko keitimas....?
Iš anksto ačiū už patarimus.
Nestabili variklio temperatūra
Started by nereo, 2010 Dec 07 12:34
6 replies to this topic
#1
Posted 2010 December 07 - 12:34
Show must go on...
Toyota 107 2-tronic
ex P106 XT 1,6 automatic
ex Renault twingo"matic"
ex P205 1,6 automatic
#2
Posted 2010 December 07 - 14:34
as manau vis tik yra oro...
kažkaip.....
#3
Posted 2010 December 07 - 14:47
lygiai tas pats buvo ir man po antifryzo pakeitimo, nuorinau sistema, viskas susitvarke. pavazinejus dar karteli nuorinau sistema, labai nebedaug oro isejo, dabar isvis pasakiskai veikia peciukas ir variklio temperatura yra stbili.80-90 laipsniu. Visiskai pritariu stopforsuias manau vis tik yra oro...
Edited by Liutas605, 2010 December 07 - 14:48.
#4
Posted 2010 December 07 - 14:51
Turiu įtarimą kad nėra tvarkingai nuorinta. Man tas pats buvo su 106, kai nusprendžiau prieš žiemą pasikeisti į koncentratą. Teko daugiau pažaist su nuorinimu ir viskas išsisprendė.
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#5
Posted 2010 December 08 - 08:14
Ačiū visiems už patarimus
Dar keli pastebėjimai - galbūt taip ir turėtų būti, bet man atrodo, jog variklis greitokai atšąla, t.y., nuėjus į degalinę laikraščio ir paskui vėl užvedus variklį, temperatūros rodyklė būna nusileidusi vos ne per penktadalį skalės.
Buvau tame servise, kur keitė antifrizą - jie apžiūrėjo žarnas, pamatavo temperatūras (radiatoriaus, termostato, variklio bloko, žarnų), bandė nuorinti pečiuko žarną. Jų nuomone - per pečiuką nėra geros cirkuliacijos (iš čia ir aukštesnė bei nepastovi variklio temperatūra, skirtingo karštumo pečiuko įėjimo ir išėjimo žarnos). Todėl pečiuką reiktų keisti (čia daug kruopštaus darbo, laiko ir pinigų...)
Ką Jūs apie tai galvojat?
Tiesa, ar nuorinant reiktų atsukinėti tik pačiuko žarnos kranelį, ar visus 3 (ant radiatoriaus ir prie termostato)?
Ačiū
Show must go on...
Toyota 107 2-tronic
ex P106 XT 1,6 automatic
ex Renault twingo"matic"
ex P205 1,6 automatic
#6
Posted 2010 December 08 - 08:46
kaip taisykle - nuorinti reikia per auksciausiai galima taska
Tiesa, ar nuorinant reiktų atsukinėti tik pačiuko žarnos kranelį, ar visus 3 (ant radiatoriaus ir prie termostato)?
Roots to roots
#7
Posted 2010 December 16 - 08:09
Taigi, istorija baigėsi - pečiuko pakeitimu ir visos aušinimo sistemos (tame tarpe ir pavarų dėžės aušintuvo) valymu - tiek mechaniškai, tiek vandeniu. Visa sistema buvo padengta tamsiai rudos spalvos nuosėdomis - kažkas panašaus į kalkes (plokštelės iki 1x1 cm) arba smulkų žvyrą.
Po visko - salone šilta (nėra taip, kad rankos ir kojos degtu, bet tikrai komfortiška), langai nešąla ir nerasoja, variklio temeperatūros rodyklė kaip įkalta per skalės viduriuką.
Termostatas, vandens pompa - tvarkoje.
Show must go on...
Toyota 107 2-tronic
ex P106 XT 1,6 automatic
ex Renault twingo"matic"
ex P205 1,6 automatic
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users