Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Nestabili variklio temperatūra


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 6

#1 nereo

nereo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 284
  • Vieta:Kaunas-Eiguliai, Šiauliai-Dainai
  • Automobilis:Peugeot 107 Trendy 2-tronic

Parašyta 2010 gruodžio 07 - 12:34

Sveiki, iškilo tokia mįslė, ir tikiuosi Jūsų pagalbos. Trumpai paaiškinsiu situaciją: 1)Nusipirkus automobilį, variklio temperatūra buvo stabili (apie 90), salono šildymas veikė stipriai (vos ranką nulaikydavau) 2)Autoservise keistas antifrizas, nes "buvo rūdžių spalvos"; 3)Po pakeitimo - salono pečiukas šildo silpnai, variklio temperatūra aukštesnė (remiantis prietaisų skydeliu), nors ir leistinose ribose; 4) Variklio temperatūra kamštyje nukrenta (tampa tokia, kaip ir prieš keitimą), ėmus važiuoti - vėl pakyla; 5) Dabar pečiuko įėjimo žarna yra ženkliai karštesnė už išleidimo. Per kranelį išleidimo žarnoje bandyta nuorinti kelis kartus - rezultatas nulinis... Išeitys - aušinimo sistemos plovimas, pečiuko keitimas....? Iš anksto ačiū už patarimus.
  • 0
Show must go on... Toyota 107 2-tronic ex P106 XT 1,6 automatic ex Renault twingo"matic" ex P205 1,6 automatic

#2 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2010 gruodžio 07 - 14:34

as manau vis tik yra oro...
  • 0
kažkaip.....

#3 Liutas605

Liutas605
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0 96m

Parašyta 2010 gruodžio 07 - 14:47

as manau vis tik yra oro...

lygiai tas pats buvo ir man po antifryzo pakeitimo, nuorinau sistema, viskas susitvarke. pavazinejus dar karteli nuorinau sistema, labai nebedaug oro isejo, dabar isvis pasakiskai veikia peciukas ir variklio temperatura yra stbili.80-90 laipsniu. Visiskai pritariu stopforsui :beer:

Šį pranešimą redagavo Liutas605: 2010 gruodžio 07 - 14:48

  • 0

#4 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2010 gruodžio 07 - 14:51

Turiu įtarimą kad nėra tvarkingai nuorinta. Man tas pats buvo su 106, kai nusprendžiau prieš žiemą pasikeisti į koncentratą. Teko daugiau pažaist su nuorinimu ir viskas išsisprendė.
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#5 nereo

nereo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 284
  • Vieta:Kaunas-Eiguliai, Šiauliai-Dainai
  • Automobilis:Peugeot 107 Trendy 2-tronic

Parašyta 2010 gruodžio 08 - 08:14

Ačiū visiems už patarimus :beer: Dar keli pastebėjimai - galbūt taip ir turėtų būti, bet man atrodo, jog variklis greitokai atšąla, t.y., nuėjus į degalinę laikraščio ir paskui vėl užvedus variklį, temperatūros rodyklė būna nusileidusi vos ne per penktadalį skalės. Buvau tame servise, kur keitė antifrizą - jie apžiūrėjo žarnas, pamatavo temperatūras (radiatoriaus, termostato, variklio bloko, žarnų), bandė nuorinti pečiuko žarną. Jų nuomone - per pečiuką nėra geros cirkuliacijos (iš čia ir aukštesnė bei nepastovi variklio temperatūra, skirtingo karštumo pečiuko įėjimo ir išėjimo žarnos). Todėl pečiuką reiktų keisti (čia daug kruopštaus darbo, laiko ir pinigų...) Ką Jūs apie tai galvojat? Tiesa, ar nuorinant reiktų atsukinėti tik pačiuko žarnos kranelį, ar visus 3 (ant radiatoriaus ir prie termostato)? Ačiū :beer:
  • 0
Show must go on... Toyota 107 2-tronic ex P106 XT 1,6 automatic ex Renault twingo"matic" ex P205 1,6 automatic

#6 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2010 gruodžio 08 - 08:46


Tiesa, ar nuorinant reiktų atsukinėti tik pačiuko žarnos kranelį, ar visus 3 (ant radiatoriaus ir prie termostato)?

kaip taisykle - nuorinti reikia per auksciausiai galima taska :rolleyes:
  • 0
Roots to roots

#7 nereo

nereo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 284
  • Vieta:Kaunas-Eiguliai, Šiauliai-Dainai
  • Automobilis:Peugeot 107 Trendy 2-tronic

Parašyta 2010 gruodžio 16 - 08:09

Taigi, istorija baigėsi - pečiuko pakeitimu ir visos aušinimo sistemos (tame tarpe ir pavarų dėžės aušintuvo) valymu - tiek mechaniškai, tiek vandeniu. Visa sistema buvo padengta tamsiai rudos spalvos nuosėdomis - kažkas panašaus į kalkes (plokštelės iki 1x1 cm) arba smulkų žvyrą. Po visko - salone šilta (nėra taip, kad rankos ir kojos degtu, bet tikrai komfortiška), langai nešąla ir nerasoja, variklio temeperatūros rodyklė kaip įkalta per skalės viduriuką. Termostatas, vandens pompa - tvarkoje.
  • 0
Show must go on... Toyota 107 2-tronic ex P106 XT 1,6 automatic ex Renault twingo"matic" ex P205 1,6 automatic




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0