Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 2.0 16v 97kw


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2010 gruodžio 13 - 23:56

Taigi, uzsiknisau garazuose visiskai, cia temu irgi pripilstyta belenkiek be jokiu tiksliu reziume, tai nepamaisys ir dar viena.

Bedos:

1. Benzo siurblys veikia KADA NORI (nepriklauso nuo jokiu faktoriu)
Rele esanti prie kompo, atseit atsakinga uz siurblio valdyma keista, nepadejo. Siurblys bandytas kitas, nepadejo.

2. Masina vos dirba ant benzino. Esant saltai masinai, duodi gazo, apsivemia, dusta, springsta, nors is leto spaudziant apsukas sukelti pavyksta. Esant darbinei temperaturai dirba lyg ir normaliai, bet netaip astriai kaip turetu (arba as perdaug noriu)
Keista - kuro filtras, visi purkstukai, kuro slegio reguliatorius. Nebent siurblys slegio reikiamo neduoda, galima butu dar tai isbandyt.

Svarbu : Masinoje tiesioginio ipurskimo dujos, su kuriomis auto veikia BE PROBLEMU.

Svarbu : Prie auto niekaip nepavyko pajungti diagnostikos (isbandytos visos versijos, AC atsako o variklis ne, nors jie lyg ir kartu). Gal Ramus cia pakomentuotu daugiau.

DAR: Y auto ipilta ir baltarusisko benzo (ant jo net nevaziuota buvo, del sventos ramybes prie 20l baltarusisko ~15l 98 dapyliau)

Klausimas dujininkams : Ko is davikliu ir pan. nenaudoja duju iranga, kokia info ji ima is kompo? Ar tiesiogines dujos naudoja lembda, ar apgauna ten ja kazkaip? Jei variklio kompas grybautu, ar dujos taip pat darytu?

Daug klausimu man kelia sios auto kompas, ar negaletu jis buti kaltas ir del siurblio valdymo ir nedirbimo benzu. Visgi, prie pasijungti juk nepavyksta, reiskia kad kazkas netaip.

Nepykit uz dar viena tema, taciau noriu sukonkretizuoti viska tarp visu 1.8 2.0 Magneti Marreli ir Bosch sistemu, nes visgi yra skirtumu.

Šį pranešimą redagavo EsTr3ToR: 2010 gruodžio 13 - 23:57

  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#2 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 14 - 08:20

2. Masina vos dirba ant benzino. Esant saltai masinai, duodi gazo, apsivemia, dusta, springsta, nors is leto spaudziant apsukas sukelti pavyksta. Esant darbinei temperaturai dirba lyg ir normaliai, bet netaip astriai kaip turetu (arba as perdaug noriu)

Gal kažkas panašaus į mano mistinį epą? :hmm:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#3 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2010 gruodžio 14 - 12:06

Labai panasu, sekiau ta tema, laukiu toliau ziniu. Na va, vakar pakeites purkstukus + filtra nepastebejau snd jokio efekto. Salta kuriant pirscioja panasu, tik vienas cilindras. Kuriant benzas-dujos-benzas-dujos-benzas pavyko uzkurti ant benzo, iskart pakilo apsukos, stovi dirba. Tik prilieti gaza - iskart puola gesti. Kame reples, protingieji kurmiai? :ax: Lembda? O gal tas daviklis esantis droselineje sklendeje?

Šį pranešimą redagavo EsTr3ToR: 2010 gruodžio 14 - 12:45

  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#4 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 14 - 14:56

stovi dirba. Tik prilieti gaza - iskart puola gesti.

Būtent kaip pas mane :hmm:

Kol laukiu eilėje dar vienos diagnostikos, galiu tik spėlioti. Kaip sakė Senas, nelabai tikėtina, kad temperatūrinis daviklis ar lambda koreguotų darbą tiek, kad variklis užgestų. Su šitom įpurškimo sistemom esą labiau tikėtina kad neteisingai paduodamas oras.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0