Bedos:
1. Benzo siurblys veikia KADA NORI (nepriklauso nuo jokiu faktoriu)
Rele esanti prie kompo, atseit atsakinga uz siurblio valdyma keista, nepadejo. Siurblys bandytas kitas, nepadejo.
2. Masina vos dirba ant benzino. Esant saltai masinai, duodi gazo, apsivemia, dusta, springsta, nors is leto spaudziant apsukas sukelti pavyksta. Esant darbinei temperaturai dirba lyg ir normaliai, bet netaip astriai kaip turetu (arba as perdaug noriu)
Keista - kuro filtras, visi purkstukai, kuro slegio reguliatorius. Nebent siurblys slegio reikiamo neduoda, galima butu dar tai isbandyt.
Svarbu : Masinoje tiesioginio ipurskimo dujos, su kuriomis auto veikia BE PROBLEMU.
Svarbu : Prie auto niekaip nepavyko pajungti diagnostikos (isbandytos visos versijos, AC atsako o variklis ne, nors jie lyg ir kartu). Gal Ramus cia pakomentuotu daugiau.
DAR: Y auto ipilta ir baltarusisko benzo (ant jo net nevaziuota buvo, del sventos ramybes prie 20l baltarusisko ~15l 98 dapyliau)
Klausimas dujininkams : Ko is davikliu ir pan. nenaudoja duju iranga, kokia info ji ima is kompo? Ar tiesiogines dujos naudoja lembda, ar apgauna ten ja kazkaip? Jei variklio kompas grybautu, ar dujos taip pat darytu?
Daug klausimu man kelia sios auto kompas, ar negaletu jis buti kaltas ir del siurblio valdymo ir nedirbimo benzu. Visgi, prie pasijungti juk nepavyksta, reiskia kad kazkas netaip.
Nepykit uz dar viena tema, taciau noriu sukonkretizuoti viska tarp visu 1.8 2.0 Magneti Marreli ir Bosch sistemu, nes visgi yra skirtumu.
Šį pranešimą redagavo EsTr3ToR: 2010 gruodžio 13 - 23:57