Edited by SARASZY, 2010 December 28 - 00:18.
Dideles sanaudos: hdi 1.6 ryja 13.6l/100km
#1 Svečias_SARASZY_*
Posted 2010 December 28 - 00:06
#2
Posted 2010 December 28 - 00:12
kokie ratai?plius purkstukai gali grybaut ir jei turbos problemos irgi vikas susideda ...jei trumpais atstumais dar vaziuoji tada viskas imanomaTuriu p407 hdi 1.6 2004metu,
1. beda su trauka bet kiek paskaiciau gali but turbinos problema-bandysiu tvarkyt +
2. 1.6 hdi ryja manau beprotiskai daug nors anksciau buvo viskas ok dabar 100km/13.6l -
mano ex 407 2,0hdi ziema su 225/55r17 grynai po miesta 10,5-12l/100km
Edited by Marcin, 2010 December 28 - 00:13.
#3
Posted 2010 December 28 - 22:32
#4 Svečias_strikaz_*
Posted 2010 December 29 - 11:22
#5
Posted 2010 December 29 - 22:24
Edited by lmacys, 2010 December 29 - 22:28.
#6 Svečias_SARASZY_*
Posted 2010 December 30 - 19:26
#7
Posted 2010 December 30 - 20:51
tau rase auksciau jai yra FAP tai ventiliatorius gali suktis kai jis pasikisaTAIP TURBINA TRUPUTI APRUKUSI SU TURBINA VISKAS AISKU, IR AISKU KAS YRA BET VA SU VINTILIATORIUMI NIEKAS NEZINO KA DARYT JIS DIRBA PASTOVIAI KAI TIK VANDUO UZKAISTA IKI 50-70 LAIPSNIU
Edited by ARMONDS, 2010 December 30 - 20:51.
#8
Posted 2010 December 30 - 23:16
1,6 turi fap???ventiliatorius veikia nuo duslintuvo?kavos tiršciai rodo,kad reiktu pakeisti termo davikli,o gal geriau i diagnostikatau rase auksciau jai yra FAP tai ventiliatorius gali suktis kai jis pasikisa
#9
Posted 2010 December 31 - 00:16
man atrodo kad 1,6 turi Fap1,6 turi fap???ventiliatorius veikia nuo duslintuvo?kavos tiršciai rodo,kad reiktu pakeisti termo davikli,o gal geriau i diagnostika
#10
Posted 2010 December 31 - 00:39
priklauso nuo KWman atrodo kad 1,6 turi Fap
#11
Posted 2011 January 01 - 15:06
Ventiliatorius ausina ne tik ausinimo skysti bet ir turbina, butent taip ant 1.6HDi padaryta. Jei turbina aprukus, tai jam greiciausiai FAPas uzsikises, del ko greitai sukyla katalizatoriaus temperatura, ko pasekoje kompas bando ausinti turbina, kad ji neperkaistu.1,6 turi fap???ventiliatorius veikia nuo duslintuvo?kavos tiršciai rodo,kad reiktu pakeisti termo davikli,o gal geriau i diagnostika
Edited by lmacys, 2011 January 01 - 15:07.
#12
Posted 2011 January 01 - 15:46
sutinku kad ventiliatorius suksi kai uzsikisa FAP ,,,,,bet kad turbina ausina ,,,tai grina nesamone ,,,,turbina ausinasi ,,,,,,tik nuo tepalo,,,Ventiliatorius ausina ne tik ausinimo skysti bet ir turbina, butent taip ant 1.6HDi padaryta. Jei turbina aprukus, tai jam greiciausiai FAPas uzsikises, del ko greitai sukyla katalizatoriaus temperatura, ko pasekoje kompas bando ausinti turbina, kad ji neperkaistu.
#13
Posted 2011 January 02 - 14:44
Edited by lmacys, 2011 January 02 - 14:58.
#14
Posted 2011 January 02 - 17:08
turbina ausina tepalas,,tuo paciu ir ja tepa,,ir niekaip kitaip o ant FAP stovi temperaturos davikliai ir ijungineja ventiliatoriu tada kada per didele teperatura FAP,o temperatura didele todel kad pro ji nebeiseina pilnai ismetamosiosn dujos,arba tiesiog buna kad sugenda tie temperaturos davikliai ir belekaip jungineja ventiliatoriu,,,,o uzgesintam varykliui ir nereikia ausint turbinosO kaip tas tepalas ausina kai uzgesini varikli?
As kitos priezasties nematau ka dar gali ausinti, katalizas gi uzdengtas visokiomis skardomis be to ir aukstos temperaturos jis nebijo. O radiatorius prie -20C buna saltutelis, man prie tiek suveikineja kai regeneracijos metu uzgesinu motora. Tad kam daugiau tiek PSA inzinieriai sumaste ijuginet ta ventiliatoriu?
#15
Posted 2011 January 02 - 17:40
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#16
Posted 2011 January 02 - 18:09
Šiaip šituos dalykus turėtų žinot kiekvienas dyzelinio ( arba turbininio ) auto savininkasvisi teisus, kas saket, kad turbina ausina tepalas, taciau uzgesinus varikli, tepalo slegis krenta, o turbina dar kuri laika sukasi, laisvo sukimosi greitis priklauso, nuo to kaip ir kiek buvo vaziuota, pries uzgesinant automobili..tam, kad turbinos dilimas, esant laisvam sukimuisi uzgesinus motora, butu kuo mazesnis, rekomenduojama pries uzgesinant automobilio varikli po pasivazinejimo, leisti jam apie 30 sek padirbti laisva eiga, kad sumazetu turnbinos veleno sukimosi greitis, taip papildomas bereikalingas turbinos dilimas sumazinamas iki minimumo..beje, buna modeliu ir su ausinimo skysciu ausinamom turbinom,tik peugeot nezinau ar tokios buna...na nukrypau nuo temos, na bet gal kam ir si info bus naudinga..Su Naujais visus..
#17
Posted 2011 January 07 - 12:13
#18
Posted 2011 January 07 - 12:41
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#19
Posted 2011 January 07 - 12:58
Edited by ARMONDS, 2011 January 07 - 13:05.
#20
Posted 2011 March 23 - 18:46
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users