Kaip uzvesti varikli per salcius?
#1
Parašyta 2011 sausio 06 - 19:29
#2
Parašyta 2011 sausio 06 - 20:01
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2011 sausio 06 - 20:58
#4
Parašyta 2011 sausio 06 - 21:40
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#5
Parašyta 2011 sausio 06 - 21:47
#6
Parašyta 2011 sausio 07 - 08:47
butent, pasikeiciau savo akuma, pasildau viena karta zvakes ir kuriu , prie -17 is pirmo brukst. bet, kodel, zvakiu lempute dega ir uzgesta po 5 s? pastoviai laukiu kol pasigirs is variklio skyriaus zvakiu releGeras dyzelis vedasi kaip benzinas ir prie didesnio salcio.Pasildrei zvakes ir uzsiveda is pirmo raktelio pasukimo lengvai.O jei nesiveda ieskokit slieku
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#7
Parašyta 2011 sausio 07 - 09:21
Kazkur buvau rades koks pakaitinimo laikas prie skirtingu temperaturu. Tad visiskai normalus pakaitinimo laikasbutent, pasikeiciau savo akuma, pasildau viena karta zvakes ir kuriu , prie -17 is pirmo brukst. bet, kodel, zvakiu lempute dega ir uzgesta po 5 s? pastoviai laukiu kol pasigirs is variklio skyriaus zvakiu rele
Skoda Felicia 1.3 "98 White (sold)
Volkswagen Passat 1.8 CL 66kW ''92 Mint (sold)
Peugeot 406 Break 2.0 HDI 79kW "02 Silver (sold)
Fiat Bravo 1.6 16V 76kW ''98 (sold)
Fiat Punto 1.3 16V CRDi 51kW ''05 (sold)
Peugeot 307SW 1,6 HDI 80kW "08 Al Grey
#8
Parašyta 2011 sausio 07 - 10:21
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#9
Parašyta 2011 sausio 07 - 10:42
#10
Parašyta 2011 sausio 07 - 10:45
ta lempute kad ir uzgesta,bet zvakes dar kaitina ,taip ir pas manebutent, pasikeiciau savo akuma, pasildau viena karta zvakes ir kuriu , prie -17 is pirmo brukst. bet, kodel, zvakiu lempute dega ir uzgesta po 5 s? pastoviai laukiu kol pasigirs is variklio skyriaus zvakiu rele
#11
Parašyta 2011 sausio 07 - 10:49
na man yrgi keista kad ijungus sviesas geresnis efektas,,,bet neneigiu kazkada kalbejau su vienu elektriku kazka panasaus pasakojo,,,tipo susizadina akumas ir isduoda savo galia starterinei jegai,,aisku jai akumas jau prie galo tai uzdegus tas sviesas dar labiau ji sodini,na geram akumui gal tiketina versijadel akumo pasildymo su sviesom tai tikrai vejas elektrolitas uzhshala prie -40 kazhkur tai. tai su tom sviesom tu jo nepajudinsi o tik galutinai nudobsi akumuliatoriu
dar galima esant dideliems salciams duoti eterio :)i oro paemima. uzsikurs vos tik starteri prades sukti galima kurti bet nera labai rekomenduojama , o geriausia tai aishku kad isigyti tikrai gera akumuliatoriu
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2011 sausio 07 - 10:50
#12
Parašyta 2011 sausio 07 - 11:04
ir as taip manau, bet va, ka pastebejau, prie temperaturu kokiu ji man vienodai dega lempute., o jei kuriu kai tik lempute uzgesta, tai dar ilgokai turiu pasukint varikli kad uzkurt. jei palaukiu kol issijungs rele tai is kart uzsikuria..Kazkur buvau rades koks pakaitinimo laikas prie skirtingu temperaturu. Tad visiskai normalus pakaitinimo laikas
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#13 Svečias_AXsas_*
Parašyta 2011 sausio 07 - 11:16
#14
Parašyta 2011 sausio 07 - 12:15
Irgi yra tiesos. Bet papildomas energijos panaudojimas nepakenks. Nebūtina ijungti ilgas šviesas, ir dar 10-čiai ar daugiau sekundėms. Galite naudoti salono apšvietimą, radijos įjungimą, galite 4-8 kartus pamirksėti šviesomis. To pakanka, kad pagyvėtų cheminis procesas akumoliatorių baterijoje. Aišku nebandžiusiems tai kraupokai skamba - apkrauti akumą, ir dar per šalttį! Bet pabandykit.dizeliniui nereikia jungt sviesu pries kuriant. ta procesa pilnai pakeicia pakaitinimo zvakes.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#15
Parašyta 2011 sausio 07 - 13:14
tai as sakau kad pries vedant ijungiu zviesas po to pakaitinu zvakes ,,ir is puse abaroto uzsiveda,ir starteris apsukas didesnes duoda,o jai taip nepadarau tada ilgiau reikia pasukti,,na ir starterio apsukos letesnes bunaIrgi yra tiesos. Bet papildomas energijos panaudojimas nepakenks. Nebūtina ijungti ilgas šviesas, ir dar 10-čiai ar daugiau sekundėms. Galite naudoti salono apšvietimą, radijos įjungimą, galite 4-8 kartus pamirksėti šviesomis. To pakanka, kad pagyvėtų cheminis procesas akumoliatorių baterijoje. Aišku nebandžiusiems tai kraupokai skamba - apkrauti akumą, ir dar per šalttį! Bet pabandykit.
#16
Parašyta 2011 sausio 07 - 13:25
#17
Parašyta 2011 sausio 07 - 13:46
o kaip ji reikia islesti,butu gerai tokia info,pro kur ji isleisti ,kaip vel pripilditi kad oro nebutu,,nes cia del sunkaus sukimo tiketinas variantas,,ir kaip nupirkau auto nesu keites,ir jis gal kazkokias savybes prarandagal cia yra tiesos,nesakau,bet as vos uzkurdavau esant sutirstejusiam vairo stiprintuvo skysciui,ypac zemiau -20.sia ziema jau as ji pakeiciau.budavo net taip,kad uzsikuri,pasuki vaira ir uzgesta.va cia tai tikrai rimtas veiksnys prie dideliu salciu.
#18
Parašyta 2011 sausio 07 - 16:35
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#19
Parašyta 2011 sausio 07 - 16:39
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#20
Parašyta 2011 sausio 07 - 16:53
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0