2013 vasarą po naujų pusašių dar buvo padirbėta ties priekiniais stabdžiais, o toliau nieko nedaryta.
Šiais metais Brendis užsuko planuotam sezoniniam apsilankymui, pasikeisti pagrindinio diržo komplekto, peržiūrėti priekinę pakabą.
Jau besikabinant variklį ant ožio, paaiškėjo, kad suplyšusi variklio pagalvė, ko pasekoje variklį laikanti alkųnė brūžinasi ir daužosi į kėbulą Taip sakant dalis "pakabos" defektų jau rasta.
Buvo žinoma, kad auto leidžia tepalą ir dingsta aušinimo skystis. Tikėjausi kad tai vyksta per pompą/velenų riebokšlius, bet kaip pamatysite nuotraukose gražus upelis tepalo teka žemyn iš tarp variklio bloko ir galvos.
Žodžiu, 1-2 cilindrai leido lauk aušinimo skystį, o 4-as - tepalą. Niekas tarpusavy nesimaišė dar ir bėgo ne į vidų, o lauk. Kagi, problema rasta, lupam lauk galvą
Nulupus pasitiko ne koks vaizdelis ir nulaužtas galvos varžtas (metosi 4 foto) - ačiū STOPforce ir jo kobroms už pagalbą išsukant.
Toliau daug šveitinėjimo, valymo, paruošimo naujoms tarpinėms ir t.t.
Darbų & dalių listas:
Dalys:
Galvos tarpinė + varžtai
Diržas, pompa, įtempėjas, velenų riebokšliai
Karterio ir galvos dangtelio tarpinės
Įsiurbimo ir išmetimo tarpinės.
Termostatas ir temp. daviklis kompui.
ENEOS Tepalai ir filtras.
Asveloje galvai padaryta viskas kas įmanoma (nešneku apie autosportą).
Sudėtos sveikos diržo apsaugos
Nenudaužytas alkūninio škyvas
Sutaisytas vaakuminis degimo paankstintojas
Nuo apnašu atgramdyta droselinė sklendė
Naujas tepalo temp daviklio laidas
Viskas išplauta
Tepalo matuoklė perstatyta iš naujo su hermetiku.
Visas surinkimas buvo straight forward, brūkštelėjo iš pirmo žvakės šūvio
http://s26.postimg.o...7_25_59_Pro.jpg
http://s29.postimg.o...8_02_57_Pro.jpg
http://s29.postimg.o...8_51_41_Pro.jpg
http://s29.postimg.o...Pro_highres.jpg
Patikrinus pakabą, rasta bloga stabilizatoriaus traukė ir vos klibanti vairo traukė, tad amortikai perdaryti kad tiktų 406 traukės ir abi pakeistos naujomis (15lt vs 60lt vnt.) Vairo traukė palikta sekančiam etapui.
Tepaliniai apsimyžę amortikai pakeisti naudotais gerais dujiniais.
Pakeisti abu priekiniai guoliai, nes vienam jau buvo šakės. Taip pat, subyrėjus galiniam prieš meetą, ekspromtų buvo pakeistas visas galinis būgnas su guoliu iš mano atsargų.
Dalyvaujant meete paskutiniąsias atidavė starteris, šiuo metu auto vėl ilsisi pas mane, išimtas starteris
Meeto racing testdrive atlaikė puikiai, pučia kaip nutrūkusi kompresoriaus žarna
Šį pranešimą redagavo EsTr3ToR: 2014 rugpjūčio 06 - 11:47