Peršokti prie turinio


P307 2l neveikia du cilindrai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 Svečias_DomantasK_*

Svečias_DomantasK_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 03 - 23:38

Sveiki, pradesiu tuom, kad esu naujas siuose forumuose, mano zinios apie automobilius yra dar labai siauros, nes tik metai kaip pradejau vairuoti ir tik nuo tada tai pasidare aktualu. Zodziu, situacija tokia, kartais, kaip parode diagnostika, neveikia pirmas ir antras cilindrai. pakeiciau zvakes, bet problema ta pati. Nuvezus i servisa, meistrai nieko aiskaus nepasake, mykia kazka apie babinas bet taip ir nieko doro neishaiskino. Sako man, daug maz isvalem klaidas, dabar kai vel pajausi kad cilindrai neveikia, iskart vezk i servisa. Nu absurdas, tie cilindrai veikia kaip jiem uzeina, viena karta uzvedus viskas ok, kita karta jau girdisi tuksenimas variklyje, ir jauciasi kad variklis nebeturi tiek galios. gal kas nors galetumete paaiskinti kame problema gali buti, ko reiktu imtis, ir kiek kainuotu galimas remontas? Aciu.
  • 0

#2 spekulentas

spekulentas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Automobilis:keli << ir s2k

Parašyta 2011 vasario 04 - 07:54

mano galva babina, pas mane 120
  • 0
Parduodami PSA dalimis:
ardomi automobiliai
Kaunas 8677 544 penki 0

#3 Tyro

Tyro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 215
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 605 '95 2.0l turbo+LPG automat

Parašyta 2011 vasario 04 - 12:10

Greiciausia (priklausomai nuo degimo sistemos) bus parejes komutatorius. Jis turi 2 kanalus, ir kiekvienas ju valdo po 2 cilindrus. Dazniausia (bent man taip buvo), jie atsakingi uz 1-3 ir 2-4, bet gali buti manau ir kitaip sugrupuoti. Pakeitimas jo - 10 minuciu darbas, tik reikia termo pastos truputi, nes jis sukasi prie metaliniu detailu del ausinimo, tam po juo reikes patepti pries tvirtinant. Komutatoriu pirk pagal numeri ant jo, nes net 1 skirtingas skaicius negarantuos gero veikimo.
  • 0

#4 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 vasario 04 - 14:16

Greiciausia (priklausomai nuo degimo sistemos) bus parejes komutatorius. Jis turi 2 kanalus, ir kiekvienas ju valdo po 2 cilindrus. Dazniausia (bent man taip buvo), jie atsakingi uz 1-3 ir 2-4, bet gali buti manau ir kitaip sugrupuoti. Pakeitimas jo - 10 minuciu darbas, tik reikia termo pastos truputi, nes jis sukasi prie metaliniu detailu del ausinimo, tam po juo reikes patepti pries tvirtinant. Komutatoriu pirk pagal numeri ant jo, nes net 1 skirtingas skaicius negarantuos gero veikimo.

Nu kad sitam 307 jau babinu plokste stovi, todel komutatoriaus ten kaip ir neber kaipo atskiros dalies. Pas 2.0 paprasta ir turbo senuose motoruose buvo, tas nelemtas komutatorius.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0