Sunkiai kuriasi1.4 hdi
#1
Parašyta 2011 vasario 10 - 11:12
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#2 Svečias_zilwissss_*
Parašyta 2011 vasario 10 - 15:20
#3
Parašyta 2011 vasario 10 - 16:01
ir kodel? As galwoju kad koks atbulinis woztuwukas neuzsidaro ar kazkas panasauskuras nusesta todel pastovejus nesikuria ir reikia vel ji uzpompuoti iki siurblio
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#4
Parašyta 2011 vasario 11 - 12:09
#5
Parašyta 2011 vasario 11 - 12:57
idomu,kaip tas kuras nebenuses jai pakeisi kuro filtrakad kuras nesestu reik pasikeisti kuro filtra ir viskas bus baigta
#6
Parašyta 2011 vasario 11 - 15:51
#7
Parašyta 2011 vasario 11 - 19:36
nelaiko kuro kuras seda o del kalenimo cia jau taip ir bus nelaiko atbulinis voztuvasturiu klausima. nuziurejau masina ir yra tokia beda su varikliu. saltas uzsikuria tik papumpavus ta varle (nzn kaip ji vadinas, bet ten dyzelis kad per je eina kaip suprantu)siltas kuriasi ok.biski paswtovejuas vel reikia papumpuot. uzvedus uzgesinus vel vedasi puikiai.kame beda?
su dyzeliais nedrauguju, tad nelabai zinau kas cia do beda.
ir dar ar atidarius tepalu ipylimo dangteli pas dyzeliu girdisi toks kaip kalenimas.
auto citroen c1 1.4HDi
dekui iskarto
#8
Parašyta 2011 vasario 11 - 19:37
na pelkiu seni nesvaik ir nedurnavok zmoniu su nesamonemkad kuras nesestu reik pasikeisti kuro filtra ir viskas bus baigta
#9
Parašyta 2011 vasario 11 - 20:53
filtre voztuvelis yra tik pas duos,kuriem kuro bake siurbliukas,,bent as taip manau,o pas ji turetu buti bake,kazkur ant paemimo,,pataisykit jai klystunebent visa kuro viltro bakeli keist, ant a6 C5 tai filtro korpuse pamenu buvo kazkoks voztuvelis
#10
Parašyta 2011 vasario 11 - 21:11
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#11
Parašyta 2011 kovo 13 - 15:18
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#12
Parašyta 2011 kovo 15 - 12:20
pilna sintetika 5w40auto nupirktas kitas,twarkingas. Gal kas zinot kas do tepalai pilami pagal gamintoje i 1.4 hdi 2009-10m
#13
Parašyta 2011 kovo 15 - 13:18
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#14
Parašyta 2011 kovo 15 - 14:35
na rekomendacijoja rasoma kad kas 20,000 km,bet as keiciu kas 10,000 km,,nes manau kad tepimo savibes stipriai keiciasi po tokios ilgos rydos ,ir turbianai sviezias tepaliukas geriauok.dekui ir kaskiek km ji pas zyzeli keicias?
#15
Parašyta 2011 kovo 15 - 14:45
gamijnoja rekomenduoja total 5w40. keisk kas 20 ir neapsiriksi.auto nupirktas kitas,twarkingas. Gal kas zinot kas do tepalai pilami pagal gamintoje i 1.4 hdi 2009-10m
#16
Parašyta 2011 kovo 15 - 17:24
oki.dekui tau. Jei nepasirodysiu per naglas tai paklausiu dar kiek ten jo pilasgamijnoja rekomenduoja total 5w40. keisk kas 20 ir neapsiriksi.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#17
Parašyta 2011 kovo 15 - 20:00
3,8 litrooki.dekui tau. Jei nepasirodysiu per naglas tai paklausiu dar kiek ten jo pilas
#18
Parašyta 2021 gruodžio 30 - 23:47
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#19
Parašyta 2021 gruodžio 31 - 06:37
Kuro pasiurbimo kriauseje yra du atbuliniai voztuvai, tik jie daznai po tokio amziaus nebeveikia idealiai kaip nauji. Pakelt kurui ir filtrui uzpildyt uztenka, o kuro nebesulaiko. Plius, daznai orinasi per griztama puse, tada dek kiek nori voztuvy, visvien beda bus. Ieskokit, kur nesandaru. Gal kokia abratke itruko ar jos o-ringas nusivibravo ar nuo atjunginejimu nusikramte, gal per greita jungti, gal kuro sildytuvas pradege arba tiesiog per pati siurbli, ypac jei jis dregnas. Padavus slegio gali matytis, bet buna ir nesimato, nes slegis atvirkscias vakuumui ir sandarinimo elementai kitaip suveikia.Geras sutapimas. Zodziu tapati beda. Seda kuras. Kur stovi atbulinis voztuvas kad kuras neteketu atgal I baka? Bake siurbliuko nera
Sandariai sistemai atbuliniai voztuvai nereikalingi, nes kai nepatenka oras, negali isbegti ir kuras. Todel dauguma kitu gamintoju net ju neturi. Cia Peugeot/Citroen tokia tradicija dar iki dabar palaiko, ideti rankine pompa kuro pasikelimui po filtro keitimo, dar Renault kai kurie modeliai ir kai kurie japonai su senoviniais dar gal ir dabar naudojamais metaliniais kuro filtrais su integruota pompele. Visiem kitiem jungiesi savo isorine kriause ir pumpuoji, kad uzvestum pakeitus filtra. Arba buna bako siurblys, bet tai gan retas variantas.
Paprasciausia patikrinti, ar tikrai seda - pakabinti po kapotu kuro bakeli ant kapoto kablio ir prijungti paduodama pries filtra ir griztama tiesiai i bakeli, pilnai panardinant zarneles, duodant padirbt bent 10min pilnai nusiorint, ir palikt uzgesinta. Nebesiorins, o jei nesandarumas didesnis, tai ir pamatysit, per kur kuras sunkiasi.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2022 birželio 29 - 20:21
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0