Peršokti prie turinio


P106 oro isiurbimo vakuumine sklende


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2

#1 Svečias_CodeC_*

Svečias_CodeC_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 17 - 21:12

kalba eina apie p106 1.0 L monoipurskima. nuo isiurbimo kolektoriaus (tiksliau nuo oro filtro) eina vakuumo slangute i sklende, kuria valdomas oro paemimas - kol variklis saltas, oras imamas 'pasildytas' nuo variklio, kai variklis susyla, imamas saltas oras is lauko. koks visos sitos sistemos tikslas? gal kas galit trumpai paaiskinti? vakuumas valdomas temperaturiniu bimetaliniu jungikliu, kuris yra imontuotas i isiurbimo sistema, virs oro filtro. tarkim, kad kazkuris sitos sistemos komponentas sugedo. nesivaldo sklende arba vakuumo jungiklis neveikia. kokie simptomai, kokios pasekmes butu tokiu atveju?
  • 0

#2 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2011 vasario 18 - 13:16

Šios sistemos tikslas-ruošti kokybišką degųjį mišinį. Na o sugedusios sistemos simptomai-nestabilus variklio darbas (šaltam varikliui). Pasekmes-didesnes kuro sąnaudos.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#3 egisat

egisat
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:Nėra

Parašyta 2011 vasario 21 - 01:25

Turėjau bėdų su šia sklende, neveikdavo, teko perreguliuot tą temperatūrinį vožtuvėlį. Sklendė paimamo oro srautą nukreipia nuo kolektoriaus, padeda greičiau pašilti varikliui, kas kaip jau ir paminėjo senas - padeda sumažinti kuro sąnaudas.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0