Jump to content


2.0 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
4210 replies to this topic

#2281 Richardas

Richardas
  • Senbuviai
  • posts 17
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:P307sw 2,0HDi 03' 79kW

Posted 2011 December 05 - 11:04

Norėjau paklausti, apie purkštuką pasirodė juoda smala, nuvariau pas meistrą o tas pasakė kad galės pažiūrėti tik po naujų metų, jei noriu tai turiu pats išimti purkštukus ir atvežti jam patikrinti (noriu patikrinti nes daug kuro sunaudoja apie 9l.). Ar sudėtinga pačiam išimti ir sudėti, ar reikia žinoti kokiu nors niuansų.
  • 0

#2282 montepaso

montepaso
  • Senbuviai
  • posts 137
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2 x Peugeot 206 2,0 hdi

Posted 2011 December 05 - 11:06

Norėjau paklausti, apie purkštuką pasirodė juoda smala, nuvariau pas meistrą o tas pasakė kad galės pažiūrėti tik po naujų metų, jei noriu tai turiu pats išimti purkštukus ir atvežti jam patikrinti (noriu patikrinti nes daug kuro sunaudoja apie 9l.).
Ar sudėtinga pačiam išimti ir sudėti, ar reikia žinoti kokiu nors niuansų.

Labai paprasta, reikia tik pora raktų turėti ir viskas. Na nebent priekpę ir labai smarkiai užveržta.
  • 0
®

#2283 Richardas

Richardas
  • Senbuviai
  • posts 17
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:P307sw 2,0HDi 03' 79kW

Posted 2011 December 05 - 11:13

meistras minėjo kažka apie lizdu išvalymą, aš suprantu kad į vidų negali patekti jokių smalų tai kaip juos išvalyti
  • 0

#2284 montepaso

montepaso
  • Senbuviai
  • posts 137
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2 x Peugeot 206 2,0 hdi

Posted 2011 December 05 - 11:22

meistras minėjo kažka apie lizdu išvalymą, aš suprantu kad į vidų negali patekti jokių smalų tai kaip juos išvalyti

Aš išsiurbiau šiukšles, o po to su škurlium + WD40, yra gali ir geresniu priemonių tinkančių pedantams :blush: bet man ir tiap gerai išsivalė. Tiesa pas mane jokių dervų nebuvo, tik suodžiai.

Edited by montepaso, 2011 December 05 - 11:23.

  • 0
®

#2285 406 GLX

406 GLX
  • Senbuviai
  • posts 93
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:peugeot 406 2,2 HDI

Posted 2011 December 06 - 14:38

Aš išsiurbiau šiukšles, o po to su škurlium + WD40, yra gali ir geresniu priemonių tinkančių pedantams :blush: bet man ir tiap gerai išsivalė. Tiesa pas mane jokių dervų nebuvo, tik suodžiai.

o uzsukti kokia jega zinai?
turi tinkamus raktus?
  • 0

#2286 Richardas

Richardas
  • Senbuviai
  • posts 17
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:P307sw 2,0HDi 03' 79kW

Posted 2011 December 06 - 14:55

Tinkamų raktų neturiu, kurie matuotų sukimo jėgą, užveržiau maždaug ir tiek, kai pavažinėsiu bus matyti ar gerai. Suvargau kol išėmiau varinę šaibą nes ji buvo prikibusi dugne.
  • 0

#2287 dariuska

dariuska
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 475
  • Vieta:London Essex
  • Automobilis:qashqai, mazda 6 new,...

Posted 2011 December 07 - 01:17

Sveiki, taigi norėčiau pasiklausti jūsų nuomoniu ,nes niekas neranda bedos mano pežikui. Auto 406 2.0 hdi 66 kw. 1999 m.

1. Problemos - Ryte labai sunkiai kuriasi. Sukti reikia ilgai, žvakes kaitinu net 2 kartus. Užkūrus apsipila pilkais dūmais, bet trumpai.
2. Ryte užkūrus kai būna šaltas motoras šokinėja apsukos.
3. Labai smarkiai dūmija - dūmai juodi.

Atlikti remontai : diagnostika rodo slėgio šokinėjimą, todėl būvo pakeistas kuro filtras, oro filtras, kurios slėgio reguliatorius praplautas ultragarsinėjė vonelėje. Kuro filtre nerasta nei metalo drožlių nei šeip kažkokių akivaizdžių šiukšlių.
Visa tai nepadėjo nors apsukos šokinėjo mažiau. Taigi idomumo dėlei buvo keitimui paimtas slegio reguliatorius. Bet jokio pagerėjimo ir pakeitus jį. Auto taip pat sunkiai kūrėsi ir labai dūmijo. Buvo padaryta purkštukų diagnostika ir 3 iš jų jau nebeatitiko parametrus, taigi buvo pakeisti visi 4 purkštukai. Plius dar pakeistas antifryzas ir tepalai. (nors manau tai didelės reikšmės neturi.)  Tikrintos pakaitinimo žvakės, ir žvakių rėlė - viskas veikia.

Po didelių išlaidų ir atliktų remontų automobilis vis del to labai sunkiai kuriasi net prie +5 C. užkūrus šokinėja apsukos ir labai dūmija. Taigi gal kas gali padėti gal kam buvo panaši bėda, nebežinau ir kur bevažiuoti... p.s diagnostika nieko neberodo apart spaudimo šokinėjimą kol šalta.

greiciausiai zemo spaudimo siurblys(bake)-nedapompuoja(netolygus slegis);auksto spaudimo siurblio plunzerine pora arba voztuveliai...rail sensorius(abejotina,nors gali ir taip buti).
Atvaziuok,pajungsiu autonomiskai zemo spaudimo siurbli pabandymui,ziuresim kaip... slegis ar sokines. :beer:

visas malonumas kartojosi 206 2.0HDi, ko tik nepakeitem, kol galiausiai dasikasiau iki comonrailo sensoriaus, ir ka manot??? :doh: jis ir trumpino gyvenima, po jo pakeitimo viskas buvo OK
  • 0

#2288 Chezzy

Chezzy
  • Forumo naujokai
  • posts 7
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206

Posted 2011 December 07 - 12:25

Sveiki,

SIMTOMAI: Peugeot 206 HDi 2.0 gęsta variklis, labai "skaudžiai" dirba, meta juodą dūmą, atsukus variklio tepalų dangtelį stirpiai garuoja. Meta "Antipollution fault". Nedega variklio tepalų slėgio indikatorius panelėje.

SITUACIJA: Automobilį įsigijau neseniai, pradžioje dūmo nemetė arba aš nepastebėjau. Pasivažinėjus savaitę po Vilnių, dažnai pradėjo mesti labai juodą dūmą. Parsivariau savo Peugeot iš Vilniaus į Rietavą,pastebėjau, kad atjuntas oro filtras, todėl įkišau "fiškę" į vietą, o kitą dieną pradėjo gesti variklis. Pradžioje užsikūrus variklis nors ir "skaudžiai" bet dirbdavo ant laisvų apsukų ir užgesdavo tik pasiekus 2000 apsukų, bet dabar užsikūrus pavažiuoji 2min ir po to gęsta kas 10 sekundžių. Užkurti eina tik atjungus ir vėl prijungus akumuliatorių. Atlikta diagnostika parodė, kad į 2 purkštukus neateina reikiama srovė.

PATIKRINTA: Žvakės geros, purkštukai patikrinti - sveiki.

KLAUSIMAS: Kokia gali būti problema? Ar gali būti užsikimšusio kuro slėgio matuoklio pasekmės? Kur ir kaip ją būtų galima išspręsti? Vežti automobilį pas gerą elektriką ar variklio mechaniką? Ar labai svarbi diagnostikos klaida, kad purkštukai negauna srovės? Kažkaip nesinori ardyti pačio variklio, kol elektronika nėra tvarkoje.. Ačiū.


P.S. Prašau, nebetrinkite mano žinučių, kiek gi galima :)

Prašau visų dėmesio dar kartą. Niekaip nerandu problemos, jau pradeda nebepatikti..

Jau išsiaiškinau, kad reikia keisti oro filtro slėgio matuoklį, tai automobilis daugiau nebegęsta. Bet ką daryti su tais 2 purkštukais, nes variklis dirba kaip traktoriaus ir meta visiškai juodą dūmą.
  • 0
Rietavas / Vilnius

#2289 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2011 December 07 - 22:16

greiciausiai zemo spaudimo siurblys(bake)-nedapompuoja(netolygus slegis);auksto spaudimo siurblio plunzerine pora arba voztuveliai...rail sensorius(abejotina,nors gali ir taip buti).
Atvaziuok,pajungsiu autonomiskai zemo spaudimo siurbli pabandymui,ziuresim kaip... slegis ar sokines. :beer:

Ok, prilėksiu kai gryšiu iš Uk kitą savaitę. Šią nebeišeis. :beer:
  • 0

#2290 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2011 December 08 - 03:07

Sveiki,

SIMTOMAI: Peugeot 206 HDi 2.0 gęsta variklis, labai "skaudžiai" dirba, meta juodą dūmą, atsukus variklio tepalų dangtelį stirpiai garuoja. Meta "Antipollution fault". Nedega variklio tepalų slėgio indikatorius panelėje.

SITUACIJA: Automobilį įsigijau neseniai, pradžioje dūmo nemetė arba aš nepastebėjau. Pasivažinėjus savaitę po Vilnių, dažnai pradėjo mesti labai juodą dūmą. Parsivariau savo Peugeot iš Vilniaus į Rietavą,pastebėjau, kad atjuntas oro filtras, todėl įkišau "fiškę" į vietą, o kitą dieną pradėjo gesti variklis. Pradžioje užsikūrus variklis nors ir "skaudžiai" bet dirbdavo ant laisvų apsukų ir užgesdavo tik pasiekus 2000 apsukų, bet dabar užsikūrus pavažiuoji 2min ir po to gęsta kas 10 sekundžių. Užkurti eina tik atjungus ir vėl prijungus akumuliatorių. Atlikta diagnostika parodė, kad į 2 purkštukus neateina reikiama srovė.

PATIKRINTA: Žvakės geros, purkštukai patikrinti - sveiki.

KLAUSIMAS: Kokia gali būti problema? Ar gali būti užsikimšusio kuro slėgio matuoklio pasekmės? Kur ir kaip ją būtų galima išspręsti? Vežti automobilį pas gerą elektriką ar variklio mechaniką? Ar labai svarbi diagnostikos klaida, kad purkštukai negauna srovės? Kažkaip nesinori ardyti pačio variklio, kol elektronika nėra tvarkoje.. Ačiū.


P.S. Prašau, nebetrinkite mano žinučių, kiek gi galima :)

Prašau visų dėmesio dar kartą. Niekaip nerandu problemos, jau pradeda nebepatikti..

Jau išsiaiškinau, kad reikia keisti oro filtro slėgio matuoklį, tai automobilis daugiau nebegęsta. Bet ką daryti su tais 2 purkštukais, nes variklis dirba kaip traktoriaus ir meta visiškai juodą dūmą.

tai reikia ir juos keisti,,ko cia nesuprasti :dntknw:
  • 0

#2291 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2011 December 08 - 09:38

Taigi šiandien ryte išsiaiškinau viena iš pagrindinių problemų ,kodėl ryte sunkiai kuriasi ir reikia ilgai sukti. Visgi kaltas yra akumuliatorius... :doh: :doh: Prijungiau prie brolio dizelinio mašiniuko per prikurke, užsikūrė kaip bitutė.. :hmm: Nors maniškis atrodo suka visai normaliai, bet turbūt nebeužtenka jau jėgos.. Neveltui kažkoks kitaickas šudas pidėtas firmos "MIDAC" :ph34r:
  • 0

#2292 Chezzy

Chezzy
  • Forumo naujokai
  • posts 7
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206

Posted 2011 December 08 - 14:42

tai reikia ir juos keisti,,ko cia nesuprasti :dntknw:

Tai patys purkštukai yra sveiki, buvo išimti ir patikrinti. Bėda tame, kad diagnostika rodo, kad jie negauna srovės ir nedirba kaip turėtų dirbt.
  • 0
Rietavas / Vilnius

#2293 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2011 December 08 - 15:03

Taigi šiandien ryte išsiaiškinau viena iš pagrindinių problemų ,kodėl ryte sunkiai kuriasi ir reikia ilgai sukti. Visgi kaltas yra akumuliatorius... :doh: :doh: Prijungiau prie brolio dizelinio mašiniuko per prikurke, užsikūrė kaip bitutė.. :hmm: Nors maniškis atrodo suka visai normaliai, bet turbūt nebeužtenka jau jėgos.. Neveltui kažkoks kitaickas šudas pidėtas firmos "MIDAC" :ph34r:

LOL :D
pas mane irgi idetas kazkoks chierovas akumas. dar plius per mazos talpos (60 Ah, kai dvieju litru HDI turi buti 70 ar net daugiau Ah). Tai pirmiausia irgi reikes sita pasikeisti.
  • 0

#2294 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2011 December 08 - 15:25

LOL :D
pas mane irgi idetas kazkoks chierovas akumas. dar plius per mazos talpos (60 Ah, kai dvieju litru HDI turi buti 70 ar net daugiau Ah). Tai pirmiausia irgi reikes sita pasikeisti.

Na pirmiausia gal pabandyk nuo prikurkės kito auto ir matysi kaip kuriasi, jeigu geriau, tai akivaizdu, kad reikia keisti. :good: Pas mane tai akivaizdus skirtumas užsikūrė šnd per kokias 2 s. o kur seniaus tekdavo kaitinti 2 kartus ir sukti starteri apie 8-10 s.
  • 0

#2295 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2011 December 08 - 15:59

LOL :D
pas mane irgi idetas kazkoks chierovas akumas. dar plius per mazos talpos (60 Ah, kai dvieju litru HDI turi buti 70 ar net daugiau Ah). Tai pirmiausia irgi reikes sita pasikeisti.

Na pirmiausia gal pabandyk nuo prikurkės kito auto ir matysi kaip kuriasi, jeigu geriau, tai akivaizdu, kad reikia keisti. :good: Pas mane tai akivaizdus skirtumas užsikūrė šnd per kokias 2 s. o kur seniaus tekdavo kaitinti 2 kartus ir sukti starteri apie 8-10 s.

Na man taip kankinti KOL KAS nereikia :D Tiesiog ryte per vesesni meta (kai buvo saltukai iki -2 ar kiek ten.) pastebejau, kad uzsiveda ne per 1-2 sekundes, o tenka pasukti iki 3. Aisku gal cia del to, kad dyzelis?
  • 0

#2296 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2011 December 08 - 17:24

Gali būti starteris pasilpes, gali būti pakaitinimo žvakė kokia 1 numirus ,čia bene pagrindinės dyzelių kurimosi problemos. :good:
  • 0

#2297 dzovanis

dzovanis
  • Forumo naujokai
  • posts 29
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2011 December 08 - 20:00

Taigi šiandien ryte išsiaiškinau viena iš pagrindinių problemų ,kodėl ryte sunkiai kuriasi ir reikia ilgai sukti. Visgi kaltas yra akumuliatorius... :doh: :doh: Prijungiau prie brolio dizelinio mašiniuko per prikurke, užsikūrė kaip bitutė.. :hmm: Nors maniškis atrodo suka visai normaliai, bet turbūt nebeužtenka jau jėgos.. Neveltui kažkoks kitaickas šudas pidėtas firmos "MIDAC" :ph34r:

Ta pati problema, 2 ltr HDI 79 kw, kol silta jokiu problemu, tik temperatura +6 ir zemiau prasideda rytais cirkas, kuriasi kratosi ir t.t. Ryta viena vedzuosi pries tai nevaziaves kelias dienas, kaboom.. Akumas negyvas. Ok, pakraunam, ateinam kita ryta pajugniam ir uzsiveda is kart, be kratymusi ir t.t. Vel ateinu sekanti ryta, pasijungiu testeri, rodo tik 12,4 v, vedam kratosi bet uzsikuria itampa nukrenta zemiau 10 v. p.s, jei uzvedus uzgesini ir vedi vesdavosi be problemu. Isvada naujas akumuliatorius pakeliui i namus.
  • 0

#2298 dzovanis

dzovanis
  • Forumo naujokai
  • posts 29
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2011 December 08 - 20:01

Gali būti starteris pasilpes, gali būti pakaitinimo žvakė kokia 1 numirus ,čia bene pagrindinės dyzelių kurimosi problemos. :good:

Zmones sako, kad HDI zvakes nereikalingos iki kazkiek salcio, nenoriu meluot -15 tikrai laisvai turi kurtis jei tvarkinga sistema.
  • 0

#2299 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2011 December 08 - 20:25

Tai kol kas viska suversiu nupiepusiui akumui. :D
  • 0

#2300 montepaso

montepaso
  • Senbuviai
  • posts 137
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2 x Peugeot 206 2,0 hdi

Posted 2011 December 09 - 14:14

Tai kol kas viska suversiu nupiepusiui akumui. :D

Tai blin jei normaliai suka, tai prie ko cia akumas? As suprasčiau jei sunkiai suktų starterį, bet uska gi normaliai... :unsure:
  • 0
®




5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users