ta pati problema ir pas maneLaba, norėjau paklausti pas ką man kreiptis reik dėl to kad šala begių ričegas(trosai) ?
Peugeot 307 2Hdi 66kw
Blemba pastovi valanda ir sušąla trosai, negaliu imust nė vieno begio.
Sorry jei buvo taip parašyta, bet nzn kur kreiptis reik. Ačiū
2.0 hdi bendros problemos
#3301
Posted 2014 January 22 - 10:34
#3302
Posted 2014 January 22 - 15:22
Kolegos, neįsijauskit Man dar neatėjo tas amžius, kad paskui sijonus lakstyčiaubet tai kas svarbiausia mergina prasosi, kad padetu ir "su trosais ir man..." Tadai nesnausk, cia labai geras variantas .
Su merginom draugiškai, ypač kur kalba apie techniką, bet padų nelaižom.
O dar ir savą turim, kuria momentiškai ne visada, bet bendru lygiu labai patenkinti.
Gintaute, esu tuos trosus čiupinėjęs, keitęs vieną sulaužytą antgalį prie dėžės, ir tepęs modeliui Citroen C5, o tokiam pežukui niekad nečiupinau nieko prie trosų, nei prie dėžės ar kulisos. Pagal schemą matau, kad prie dėžės panašiai ar net lygiai tas pats (nes dėžė ta pati), bet kulisos galas kitoks.
Ant trosų rodo užmautą sandarinimo gumą kėbulinę, tai matyt trosai lenda į vidų ir visa kulisa irgi viduj, kas būtų labai patogu, saugu ir faina. Nesu ten lindęs, bet pabandyt galim. Padaryt kaip pas Sanį - kad iš salono galima būtų susitept nors ir pačiai, arba pabandyt sutept palindus nuo dėžės pusės, kaip tau atrodo geriau?
Jaučiu ten iš viršaus priėjimas būtų nusiėmus vos kelias plastmases ir turėtų iš vidaus matytis trosų galai, kurie įlenda žemyn po kėbulu į duslės tunelį. O prie dėžės lendant - reikia nusiimti variklio apsaugą ir įkišus rankas atsijungti trosus. Pas 307 iš viršaus kogero neprieisi niekaip, nes ten nėra vietos, uždengia stiklas su apatiniu plast. balkiuku ir plastmase. Jaučiu, kad geriausiai būtų iš abiejų galų tą padaryti, bet salione gal dirbti prie tokio šalčio smagiau, nes galima užvestu varikliu žaisti iki pat nusiardymo ir tepimo fazės, kai jau reik makaluot bėgių rankeną (galima irgi užvestu, bet gaila išminamą guolį ilgai drožt), jei kuro poros litrų negaila.
Kadangi pažiūrėjau, kad kita savaitė žadama dar šaltesnė su iki -20+ laipsnių, galim ir šį savaitgalį arba vėliausiai pirmadienį pasikrapštyt, jei tik atlėktum iki Kauno. Pasidarysiu mišinuko iš skysto tepalo ir grafitinio tepalo, pasižiūrėsiu ardymo schemas, turėtų atsigaut. Ryt poryt negaliu niekaip, nes turiu čia porą žmonių, žvakes bandysiu 2,2hdi pakeist plius keli profilaktiniai darbai, kitam pečiaus cirkuliacinį paremontuot ar pakeist, kad salone važiuojant nebūtų minusinė temperatūra. Dabar gal ir neimčiau, bet sutarta iš seniau, o oras niekšas ėmė ir atšalo.
Po to tą šaltąją savaitę jau vėl netink - mokslai, egzaminas ir kursinio gynimas 30d.
Parašyk PM, jei geresnio varianto neturi - galim kažką suderint.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3303
Posted 2014 January 23 - 09:36
Edited by sandman^kfmf, 2014 January 23 - 09:45.
#3304
Posted 2014 January 24 - 09:32
#3305
Posted 2014 January 24 - 10:01
Tavo EGRas su aušinimo skysčio kamera? Pečiuko žarnos per jį eina? Jei taip, tai ir visa paslaptis, laisvais sūkiais veikiantis atsidaręs EGRas šildo variklį, nes per tą tarpinę kamerą leidžia išmetimo dujas...Na vyrai, pasidalinkite savo 2.0 hdi ausinimo skyscio temperaturomis?
Kadangi sia vasara uzdengiau savo masinai EGR'a, tai sia ziema pastebejau, kad labai greitai nukrenta ausinimo skyscio temperatura jei tik minute atleidziu akseleratoriaus pedala. Variklio alyvos temperatura visada stovi tvarkingai ties 104 laipsniais (ir vasara atrodo tiek buvo), bet va ausinimo skystis prie sviesoforu nukrenta iki 75 mazdaug (cia pagal dashboard'a). O va prie -14 buvo, kad per 25 minutes ir tepalas ir ausinimo skystis nudribo iki 70 ar net maziau laipsniu (rodykles prigule). Bet peciukas silde tvarkingai tuo metu. O jei gaziuko tik, o dar i koki kalniuka, tai po keliu simtu metru T jau ziurek vel norma!
Kaip pas jus? Nes kaip minejau, praeita ziema kai nebuvau uzkimses EGR, tai ausinimo skystis ne taip staigiai vesdavo.
P.S. Jei kas pamenate, mano masina baisiai vedesi prie +7, o siandiena -19 ir uzsivede kuo graziausiai! Kuo zemesne T, tuo sklandziau vedasi. Praeitus tris kartus prie -16 irgi - standartinis sulaukimas kol uzges spyrale, pasuku rakta, du kartus ve, ve... ir puksi traktoriukas
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3306
Posted 2014 January 24 - 10:25
http://bartebben.nl/...ic/p10pa3ch.jpg
Tai jis toks nemenkas, gan ilgas, tai biski lauko temperatura neblogai ji paausina. Gaunasi toks kaip peciukas tik, kad uz lango, po kapotu blemba.
Na po smagracio keitimo pabandysiu atkimsti vel EGR'a, nes dabar jis per salcius tik uzvedus (cold starto metu) labai gadina man variklio darba laisvais sukiais ir vaziuojant bei nespaudziant stipriai pedalo - tamposi. Vaizdas mazdaug toks, uzvedi graziai masina, ir po kokiu 3 sekundziu pradeda visa drebeti, plaukioti apsukos, kartais gesti. Realiai tuo metu, kai po uzvedimo ima ir atsidaro EGR. bet kai variklis pasyla, jokiu problemu - darbas normalizuojasi.
Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 10:28.
#3307
Posted 2014 January 24 - 10:34
O tu programiskai atjunges ji? Nes negali daryt tai itakos. Jei EGR atjungtas TIK GERIAU motorui. Niekaip negali but blogiau.Tikrai taip, per ta metalini vamzdi eina ausinimo skystis. Va per toki:
http://bartebben.nl/...ic/p10pa3ch.jpg
Tai jis toks nemenkas, gan ilgas, tai biski lauko temperatura neblogai ji paausina. Gaunasi toks kaip peciukas tik, kad uz lango, po kapotu blemba.
Na po smagracio keitimo pabandysiu atkimsti vel EGR'a, nes dabar jis per salcius tik uzvedus (cold starto metu) labai gadina man variklio darba laisvais sukiais ir vaziuojant bei nespaudziant stipriai pedalo - tamposi. Vaizdas mazdaug toks, uzvedi graziai masina, ir po kokiu 3 sekundziu pradeda visa drebeti, plaukioti apsukos, kartais gesti. Realiai tuo metu, kai po uzvedimo ima ir atsidaro EGR. bet kai variklis pasyla, jokiu problemu - darbas normalizuojasi.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3308
Posted 2014 January 24 - 10:48
Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 10:50.
#3309
Posted 2014 January 24 - 12:26
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3310
Posted 2014 January 24 - 12:48
Na bet tu ir idomiai sugalvojai, ar tu ZINAI kad nepatartina GLUSINT egr jo programiskai neatjungus? del to ir purtos ir pan... taigi variklio ECU eina is proto ir nesupranta, praso to be negauna... Arba trauki lauk ta plokstele, arba programiskai atjungi. Vaziuot pas ta kas supranto ka skaiciukai reiskia ir nereikes pornografijos daryt variklio skyriujeProgramiskai neatjunges. Tik uzkimsau. Variklis per diagnostika rodo, kad gauna per daug sviezio oro, bet dashboarde klaidos nera. Tik pasijungus kompu.
Supranti, atjungti programiskai as is dalies nelabai noriu, del auksciau aprasytos priezasties - ausinimo skystis eina per ta vamzdi kuri ismetamosios dujos sildo. Is to vamzdzio praktiskai slanga eina i salona, tai isivaizduok jis per toki salti, labai neblogai atausina man antifryza, nes ismetamosios dujos jau per ji nebekeliauja. Nebent man reiketu ji eliminuoti isvis, gal sujungti kazkaip dvi slangas, kad eitu ne per sita metalo gabala, o tiesiai i salona. Tada galima butu eliminuoti EGR. Dabar gi, ziemos metu is to nelabai kas gero butu.
Beje, papildysiu, kad iki turbinos remonto EGR apie save nedave net zinoti. Tampymasis prasidejo sekancia diena po turbo remonto.
Tas ausinimas MYZERIS, jei jau bedos su ausinimu tai pirmiau ziurek ne EGR (vapse pirma karta girdziu toki imastyma del egr atausinimo), o termostata, o be to, pas 407 yra tam spec groteliu uzdengejas, pats peugeot ta zino ir siaures salims parduoda kartu su tokiu daiktu:
Detale Nr. 10 kodas 7429A9
Matai, perdidele RYKLE suprojektavo... O uz radijatoriaus uzkisti neiseis, nes ten ventiliatoriai, nebent kazka kieto, tik ne kartona.
Edited by Laimonas, 2014 January 24 - 12:52.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3311
Posted 2014 January 24 - 13:32
Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 13:49.
#3312
Posted 2014 January 24 - 13:46
Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 13:48.
#3313
Posted 2014 January 24 - 13:52
Edited by Laimonas, 2014 January 24 - 13:53.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3314
Posted 2014 January 24 - 14:12
Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 14:13.
#3315
Posted 2014 January 24 - 14:27
#3316
Posted 2014 January 24 - 14:36
Prasome vaizdas turbinos slegio:
http://www.peugeotfo...f-gutting-4.jpg
Yra ismatuoto slegio reiksme (turbo pressure measured) ir yra nurodoma reiksme kokia turi buti tuo laiko momentu (turbo pressure reference value). reference reiksme kinta nuo aplinkybiu - spaudziant akseleratoriu. Ka cia dar burti galima?
Tada klausimas kaip gali skirti rodmenys kurie turi buti pagal masina, o kurie turi buti rekomenduojami? Juk masina jei pamato per dideli skirtuma tarp reference ir measured reiksmiu, tai duoda klaida, kad per mazas ar per didelis turbo slegis. O kokie cia dar REKOMENDUOJAMI gali buti? Cia bendziant pirstu i dangu? Taip iseina, px ka ta masina rodo?
Su oru tas pats, tik neturiu dabar kompe foto. Bet esme, kad man rodo kiek patenka oro i oro padavima ir kiek jo tuo metu turi buti. Uzkimsus EGR paduodamo oro reiksme per didele negu reikiama. Kompas tiesiog identifikuoja EGR sutrikima, ji isjungia (realiu laiku, vaziuojant matau, kad nebeatsidarineja-nebeuzsidarineja), ir oro padavima kazkokiu budu (cia jau nezinau, bet tik spelioju kad sklendemis pries OSM) sureguliuoja taip, kad gaunamas oras sumazeja ir susilygina su reikiama reiksme. Kompe tada buna pora klaidu del EGR, bet jokie safe mode neisijungia ir ant paneles nesviecia.
Beje, siemens ipurskimas pas mane. Su kitomis sistemomis manau viskas butu kitaip.
P.S. Zodinelis: Reference value - Rekomenduojama/etalonine reiksme, Measured value - ismatuota reiksme. Cia del viso pikto.
Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 14:59.
#3317
Posted 2014 January 24 - 15:13
#3318
Posted 2014 January 24 - 15:38
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3319
Posted 2014 January 24 - 15:58
#3320
Posted 2014 January 25 - 20:55
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users