Jump to content


2.0 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
4210 replies to this topic

#3301 Giunteris

Giunteris
  • Forumo naujokai
  • posts 3
  • Automobilis:Peugeot 307 SW

Posted 2014 January 22 - 10:34

Laba, norėjau paklausti pas ką man kreiptis reik dėl to kad šala begių ričegas(trosai) ?
Peugeot 307 2Hdi 66kw
Blemba pastovi valanda ir sušąla trosai, negaliu imust nė vieno begio.
Sorry jei buvo taip parašyta, bet nzn kur kreiptis reik. Ačiū

ta pati problema ir pas mane
  • 0
P 307SW 2003 2.0 HDi 79 kw

#3302 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 January 22 - 15:22

bet tai kas svarbiausia mergina prasosi, kad padetu ir "su trosais ir man..." Tadai nesnausk, cia labai geras variantas :).

Kolegos, neįsijauskit :wacko: Man dar neatėjo tas amžius, kad paskui sijonus lakstyčiau :)
Su merginom draugiškai, ypač kur kalba apie techniką, bet padų nelaižom.
O dar ir savą turim, kuria momentiškai ne visada, bet bendru lygiu labai patenkinti.

Gintaute, esu tuos trosus čiupinėjęs, keitęs vieną sulaužytą antgalį prie dėžės, ir tepęs modeliui Citroen C5, o tokiam pežukui niekad nečiupinau nieko prie trosų, nei prie dėžės ar kulisos. Pagal schemą matau, kad prie dėžės panašiai ar net lygiai tas pats (nes dėžė ta pati), bet kulisos galas kitoks.
Ant trosų rodo užmautą sandarinimo gumą kėbulinę, tai matyt trosai lenda į vidų ir visa kulisa irgi viduj, kas būtų labai patogu, saugu ir faina. Nesu ten lindęs, bet pabandyt galim. Padaryt kaip pas Sanį - kad iš salono galima būtų susitept nors ir pačiai, arba pabandyt sutept palindus nuo dėžės pusės, kaip tau atrodo geriau?
Jaučiu ten iš viršaus priėjimas būtų nusiėmus vos kelias plastmases ir turėtų iš vidaus matytis trosų galai, kurie įlenda žemyn po kėbulu į duslės tunelį. O prie dėžės lendant - reikia nusiimti variklio apsaugą ir įkišus rankas atsijungti trosus. Pas 307 iš viršaus kogero neprieisi niekaip, nes ten nėra vietos, uždengia stiklas su apatiniu plast. balkiuku ir plastmase. Jaučiu, kad geriausiai būtų iš abiejų galų tą padaryti, bet salione gal dirbti prie tokio šalčio smagiau, nes galima užvestu varikliu žaisti iki pat nusiardymo ir tepimo fazės, kai jau reik makaluot bėgių rankeną (galima irgi užvestu, bet gaila išminamą guolį ilgai drožt), jei kuro poros litrų negaila.

Kadangi pažiūrėjau, kad kita savaitė žadama dar šaltesnė su iki -20+ laipsnių, galim ir šį savaitgalį arba vėliausiai pirmadienį pasikrapštyt, jei tik atlėktum iki Kauno. Pasidarysiu mišinuko iš skysto tepalo ir grafitinio tepalo, pasižiūrėsiu ardymo schemas, turėtų atsigaut. Ryt poryt negaliu niekaip, nes turiu čia porą žmonių, žvakes bandysiu 2,2hdi pakeist plius keli profilaktiniai darbai, kitam pečiaus cirkuliacinį paremontuot ar pakeist, kad salone važiuojant nebūtų minusinė temperatūra. Dabar gal ir neimčiau, bet sutarta iš seniau, o oras niekšas ėmė ir atšalo.
Po to tą šaltąją savaitę jau vėl netink - mokslai, egzaminas ir kursinio gynimas 30d.
Parašyk PM, jei geresnio varianto neturi - galim kažką suderint.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3303 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 January 23 - 09:36

Na vyrai, pasidalinkite savo 2.0 hdi ausinimo skyscio temperaturomis? :D Kadangi sia vasara uzdengiau savo masinai EGR'a, tai sia ziema pastebejau, kad labai greitai nukrenta ausinimo skyscio temperatura jei tik minute atleidziu akseleratoriaus pedala. Variklio alyvos temperatura visada stovi tvarkingai ties 104 laipsniais (ir vasara atrodo tiek buvo), bet va ausinimo skystis prie sviesoforu nukrenta iki 75 mazdaug (cia pagal dashboard'a). O va prie -14 buvo, kad per 25 minutes ir tepalas ir ausinimo skystis nudribo iki 70 ar net maziau laipsniu (rodykles prigule). Bet peciukas silde tvarkingai tuo metu. O jei gaziuko tik, o dar i koki kalniuka, tai po keliu simtu metru T jau ziurek vel norma! Kaip pas jus? Nes kaip minejau, praeita ziema kai nebuvau uzkimses EGR, tai ausinimo skystis ne taip staigiai vesdavo. :shy: P.S. Jei kas pamenate, mano masina baisiai vedesi prie +7, o siandiena -19 ir uzsivede kuo graziausiai! Kuo zemesne T, tuo sklandziau vedasi. :clap: Praeitus tris kartus prie -16 irgi - standartinis sulaukimas kol uzges spyrale, pasuku rakta, du kartus ve, ve... ir puksi traktoriukas :D

Edited by sandman^kfmf, 2014 January 23 - 09:45.

  • 0

#3304 Gieedrys

Gieedrys
  • Senbuviai
  • posts 18
  • Automobilis: Peugeot 406 HDI 2.0 80kw

Posted 2014 January 24 - 09:32

Pasirodo mano mašina nesivedė dėl prasto kuro, užaldavo :mellow: , pakeičiau kuro filtrą, įpyliau žibalo, dar geresnio dyzelio kuris neužala iki -32, bet nepadėjo. Vakar vienoi degalinei nusipirkau anti gelio, kuris neužala iki -40 (supyliau priedą ir dar kuro šiek tiek užpyliau, kad susimaisytų ir pravažiavau nemažai su mašina), šiandien ryte rodė -18 ir mašiniukas užsikūrė ne iš pirmo karto bet užsivedė :) , dabar pilnas bakas kuro reikia kažkaip išvažinėti.
  • 0

#3305 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 January 24 - 10:01

Na vyrai, pasidalinkite savo 2.0 hdi ausinimo skyscio temperaturomis? :D
Kadangi sia vasara uzdengiau savo masinai EGR'a, tai sia ziema pastebejau, kad labai greitai nukrenta ausinimo skyscio temperatura jei tik minute atleidziu akseleratoriaus pedala. Variklio alyvos temperatura visada stovi tvarkingai ties 104 laipsniais (ir vasara atrodo tiek buvo), bet va ausinimo skystis prie sviesoforu nukrenta iki 75 mazdaug (cia pagal dashboard'a). O va prie -14 buvo, kad per 25 minutes ir tepalas ir ausinimo skystis nudribo iki 70 ar net maziau laipsniu (rodykles prigule). Bet peciukas silde tvarkingai tuo metu. O jei gaziuko tik, o dar i koki kalniuka, tai po keliu simtu metru T jau ziurek vel norma!
Kaip pas jus? Nes kaip minejau, praeita ziema kai nebuvau uzkimses EGR, tai ausinimo skystis ne taip staigiai vesdavo. :shy:
P.S. Jei kas pamenate, mano masina baisiai vedesi prie +7, o siandiena -19 ir uzsivede kuo graziausiai! Kuo zemesne T, tuo sklandziau vedasi. :clap: Praeitus tris kartus prie -16 irgi - standartinis sulaukimas kol uzges spyrale, pasuku rakta, du kartus ve, ve... ir puksi traktoriukas :D

Tavo EGRas su aušinimo skysčio kamera? Pečiuko žarnos per jį eina? Jei taip, tai ir visa paslaptis, laisvais sūkiais veikiantis atsidaręs EGRas šildo variklį, nes per tą tarpinę kamerą leidžia išmetimo dujas...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3306 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 January 24 - 10:25

Tikrai taip, per ta metalini vamzdi eina ausinimo skystis. Va per toki:
http://bartebben.nl/...ic/p10pa3ch.jpg
Tai jis toks nemenkas, gan ilgas, tai biski lauko temperatura neblogai ji paausina. :D Gaunasi toks kaip peciukas tik, kad uz lango, po kapotu blemba. :D
Na po smagracio keitimo pabandysiu atkimsti vel EGR'a, nes dabar jis per salcius tik uzvedus (cold starto metu) labai gadina man variklio darba laisvais sukiais ir vaziuojant bei nespaudziant stipriai pedalo - tamposi. Vaizdas mazdaug toks, uzvedi graziai masina, ir po kokiu 3 sekundziu pradeda visa drebeti, plaukioti apsukos, kartais gesti. Realiai tuo metu, kai po uzvedimo ima ir atsidaro EGR. :ax: bet kai variklis pasyla, jokiu problemu - darbas normalizuojasi.

Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 10:28.

  • 0

#3307 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 January 24 - 10:34

Tikrai taip, per ta metalini vamzdi eina ausinimo skystis. Va per toki:
http://bartebben.nl/...ic/p10pa3ch.jpg
Tai jis toks nemenkas, gan ilgas, tai biski lauko temperatura neblogai ji paausina. :D Gaunasi toks kaip peciukas tik, kad uz lango, po kapotu blemba. :D
Na po smagracio keitimo pabandysiu atkimsti vel EGR'a, nes dabar jis per salcius tik uzvedus (cold starto metu) labai gadina man variklio darba laisvais sukiais ir vaziuojant bei nespaudziant stipriai pedalo - tamposi. Vaizdas mazdaug toks, uzvedi graziai masina, ir po kokiu 3 sekundziu pradeda visa drebeti, plaukioti apsukos, kartais gesti. Realiai tuo metu, kai po uzvedimo ima ir atsidaro EGR. :ax: bet kai variklis pasyla, jokiu problemu - darbas normalizuojasi.

O tu programiskai atjunges ji? Nes negali daryt tai itakos. Jei EGR atjungtas TIK GERIAU motorui. Niekaip negali but blogiau.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3308 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 January 24 - 10:48

Programiskai neatjunges. Tik uzkimsau. Variklis per diagnostika rodo, kad gauna per daug sviezio oro, bet dashboarde klaidos nera. Tik pasijungus kompu. Supranti, atjungti programiskai as is dalies nelabai noriu, del auksciau aprasytos priezasties - ausinimo skystis eina per ta vamzdi kuri ismetamosios dujos sildo. Is to vamzdzio praktiskai slanga eina i salona, tai isivaizduok jis per toki salti, labai neblogai atausina man antifryza, nes ismetamosios dujos jau per ji nebekeliauja. Nebent man reiketu ji eliminuoti isvis, gal sujungti kazkaip dvi slangas, kad eitu ne per sita metalo gabala, o tiesiai i salona. Tada galima butu eliminuoti EGR. Dabar gi, ziemos metu is to nelabai kas gero butu. :( Beje, papildysiu, kad iki turbinos remonto EGR apie save nedave net zinoti. Tampymasis prasidejo sekancia diena po turbo remonto.

Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 10:50.

  • 0

#3309 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,935
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 January 24 - 12:26

Sujunk žarnas per vamzduką ir tiek. Bet ten to aušinimu varikliui dirbant gauni mažiau, nei tikiesi, nes paviršiaus plotas ten santykinai mažas, lyginant su tuo pačiu pečiuku. Labiau įtaka yra būtent, kad išmetimo dujos jo nešildo.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3310 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 January 24 - 12:48

Programiskai neatjunges. Tik uzkimsau. Variklis per diagnostika rodo, kad gauna per daug sviezio oro, bet dashboarde klaidos nera. Tik pasijungus kompu.
Supranti, atjungti programiskai as is dalies nelabai noriu, del auksciau aprasytos priezasties - ausinimo skystis eina per ta vamzdi kuri ismetamosios dujos sildo. Is to vamzdzio praktiskai slanga eina i salona, tai isivaizduok jis per toki salti, labai neblogai atausina man antifryza, nes ismetamosios dujos jau per ji nebekeliauja. Nebent man reiketu ji eliminuoti isvis, gal sujungti kazkaip dvi slangas, kad eitu ne per sita metalo gabala, o tiesiai i salona. Tada galima butu eliminuoti EGR. Dabar gi, ziemos metu is to nelabai kas gero butu. :(
Beje, papildysiu, kad iki turbinos remonto EGR apie save nedave net zinoti. Tampymasis prasidejo sekancia diena po turbo remonto.

Na bet tu ir idomiai sugalvojai, ar tu ZINAI kad nepatartina GLUSINT egr jo programiskai neatjungus? del to ir purtos ir pan... taigi variklio ECU eina is proto ir nesupranta, praso to be negauna... Arba trauki lauk ta plokstele, arba programiskai atjungi. Vaziuot pas ta kas supranto ka skaiciukai reiskia ir nereikes pornografijos daryt variklio skyriuje :wh:

Tas ausinimas MYZERIS, jei jau bedos su ausinimu tai pirmiau ziurek ne EGR (vapse pirma karta girdziu toki imastyma del egr atausinimo), o termostata, o be to, pas 407 yra tam spec groteliu uzdengejas, pats peugeot ta zino ir siaures salims parduoda kartu su tokiu daiktu:

Detale Nr. 10 kodas 7429A9

Posted Image

Posted Image

Matai, perdidele RYKLE suprojektavo... O uz radijatoriaus uzkisti neiseis, nes ten ventiliatoriai, nebent kazka kieto, tik ne kartona.

Edited by Laimonas, 2014 January 24 - 12:52.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3311 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 January 24 - 13:32

Zinau, kad suprojektavo per didele rykle ir zinau apie tuos uzdengtukus. ;) Pas pastebejau, kad rykle didesne negu kitu masinu. Bet ne apie tai kalba. Del EGR. Situcija tokia, kad kompas dabar galvoja, kad EGR uzsikirtes arba su juo tiesiog kazkas negerai. ;) Su diagnostika tikrinau taip. Kai tik uzkimsau EGR ir pavazinejau, tai maciau, kad oro paemimas yra per didelis (reference value mazesne negu realiai paduodamas srautas), o ir pats EGR vaiksto - atsidarineja ir uzsidarineja vaziavimo metu taip, kaip turi buti. Bet po savaites kai pajungiau diagnostika jau buvo klaidos apie EGR (neatsiminsiu kokios) ir pats EGR nebevaiksto (kompas turbut ji atjunge) kai vaziuoji, bet ir oro paemimas normalizuotas -realus ismatuotas srautas tiek kiek rodo reference value. Panasu, kad pamates kompas, kad EGR neveikia, pradejo oro padavima reguliuoti su tais grybais dviem prie padavimo, o p pati EGR tiesiog isjunge. Tai man pasirode keista (EGR stovi, nebeatsidarineja, o oro kiekis normalus) ir as klaidas istryniau. Istrynus klaidas, pavaziavau ir vel realiu laiku pamaciau, kad EGR pradejo vaikscioti (jis aisku uzkimstas liko), vel oro kiekis paduodamas i cilindrus pasidare didesnis negu reference value, na o po kazkeliu uzvedimu ir pavazinejimu, vel - egr isjungiamas, jis nebefunkcionuoja (nei atsidarineja, nei uzsidarineja) ir oro srautas normalizuojasi. O kas del tampymosi, tai kaip sakiau, tampymasisi pas mane butent su normaliai PAJUNGTU EGR buvo. Kazkur skaiciau, kad tai gali buti EGR'o pabaiga. Salta uzvedus masina, ji tiesiog negraziai dirba ant laisvu (aktualu kaip oras saltesnis), o jei vaziuoju pirma pavara labai lengvai liesdamas pedala, tai ji ties 1500-1600RPM tamposi neblogai, o jei labai salta tai isvis trukcioja. Kai variklis kazkiek pasyla, sitie simptomai dingsta arba tiesiog jei smagiau spaudi tapke, kad prasokti iki 2000 RPM. Uzkimsus EGR, trukciojimas dingo tiek saltai uzvestai tiek letai vaziuojant su salta.

Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 13:49.

  • 0

#3312 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 January 24 - 13:46

Beje, kodel tu atmeti varianta, kad ausinimo skystis tekedamas per ta salta vamzdi visai nesiausins? Juk tas vamzdis yra nemenko dydzio, jis yra uz variklio, lauke, po kapotu ir po EGR uzkimsimo, visiskai nesildomas (iki jo kazkiek daeina ismetimo dujos, bet jos ten ir sustoja, cirkuliacija nevyksta, ta nemanau, kad labai prikaitinamas yra - galima bus patikrinti kiek ikaista tokiu oru kaip dabar, nes prie + temperaturos, tai jis isildavo gerai, bet turbut nuo to pacio ausinimo skyscio). Tai sakyciau naturalu, kad prie -18 jis greitai atausina ausinimo skysti dar kartu su salono peciuku. Atkimsus EGR manau temperaturos svyravimai varikliui dirbant lasvais sukiais viskas manau stotusi i vietas, nes temperatura vaziuojant tiesiojoje, kai nors kiek yra apkraunamas variklis, laikosi tvarkingai darbine.

Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 13:48.

  • 0

#3313 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 January 24 - 13:52

Nesigincysiu su tavim. As pasakiau taip kaip yra, o ne KAS BUTU JEI GU BUTU. Tiesiog isprogramuoji lauk EGR ir fsio. Tada pasikeicia i tvarkingas vezes ir oro srautai (nebent kazkur dar bedu su kokia matuokle, "kiaura" sistema. O kad atausintu tas shudelis mazhas tavo ssistema reiktu lekti 220km/h greiciu prie -40C. Sorry bet labai jau nerimtai rasai, turi kompa bet nesuvoki kokei tie srautai turi but, nuvaryk pas to kas supranta ir pasakys kodel jis perdidelis ar permazas. Cia tau ne koks sena renault kangoo kur egr uzkisai su plokstele ir pofig

Edited by Laimonas, 2014 January 24 - 13:53.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3314 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 January 24 - 14:12

Man nereikia sakyti, kodel mazi srautai, nes panasu, kad mes arba nesusisnekame (as tau sakau kaip yra, masina su atkimstu EGR trukineja ir tamposi) arba tu mane laikai idiotu (mazdaug as nesuprantu ka pats sneku ir issigalvoju, kad masina tamposi su atkimstu EGR?). Ir as puikiai suprantu kokie srautai turi buti, nes juos PARODO kompas su REFERENCE laukais.

Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 14:13.

  • 0

#3315 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2014 January 24 - 14:27

Kompas rodo tokius duomenis kokius duoda masina, o jau kokie rekomenduojami cia jau visai kitas reikalas, tai nera du vienodi dalykai. Manau tai norejo tau Laimonas pasakyti. Tu kalbi tik apie tuos kuriuos matai kompe, bet ne apie rekomenduojamus tam tikrai masinai, o jie skiriasi.
  • 0

#3316 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 January 24 - 14:36

Ka jus snekate?
Prasome vaizdas turbinos slegio:
http://www.peugeotfo...f-gutting-4.jpg
Yra ismatuoto slegio reiksme (turbo pressure measured) ir yra nurodoma reiksme kokia turi buti tuo laiko momentu (turbo pressure reference value). reference reiksme kinta nuo aplinkybiu - spaudziant akseleratoriu. Ka cia dar burti galima?
Tada klausimas kaip gali skirti rodmenys kurie turi buti pagal masina, o kurie turi buti rekomenduojami? Juk masina jei pamato per dideli skirtuma tarp reference ir measured reiksmiu, tai duoda klaida, kad per mazas ar per didelis turbo slegis. O kokie cia dar REKOMENDUOJAMI gali buti? Cia bendziant pirstu i dangu? Taip iseina, px ka ta masina rodo?
Su oru tas pats, tik neturiu dabar kompe foto. Bet esme, kad man rodo kiek patenka oro i oro padavima ir kiek jo tuo metu turi buti. Uzkimsus EGR paduodamo oro reiksme per didele negu reikiama. Kompas tiesiog identifikuoja EGR sutrikima, ji isjungia (realiu laiku, vaziuojant matau, kad nebeatsidarineja-nebeuzsidarineja), ir oro padavima kazkokiu budu (cia jau nezinau, bet tik spelioju kad sklendemis pries OSM) sureguliuoja taip, kad gaunamas oras sumazeja ir susilygina su reikiama reiksme. Kompe tada buna pora klaidu del EGR, bet jokie safe mode neisijungia ir ant paneles nesviecia.
Beje, siemens ipurskimas pas mane. Su kitomis sistemomis manau viskas butu kitaip.

P.S. Zodinelis: Reference value - Rekomenduojama/etalonine reiksme, Measured value - ismatuota reiksme. Cia del viso pikto. :D

Edited by sandman^kfmf, 2014 January 24 - 14:59.

  • 0

#3317 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2014 January 24 - 15:13

Na pas tave gal ir daro taip masina su tuo oru, cia jau gal tie naujesni kompai, protingesni :) Manajam senukui smegenis tiek gal neisveza, todel tokiu dalyku jis man nedare. Bliamba kai tu tiek cia prirasai tai ir man smegenys susivele, nelabai suprantu bedos jeigu tau masina visa ta ora sutvarko neuzglusinus o tik atjungus EGR? arba jau kazka praleidau :)
  • 0

#3318 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 January 24 - 15:38

Zodziu sandman, isiskaityk i mano eilutes. As tau patariau neieskok slieku, juos jau atrades senai esi. Vezk isprogramuot EGR jei nera tai ir FAP, patikrins tuo paciu oro srauto matuokles parodymus. Kam cia burti ir rasyti poemas. Patikek manim, atjungus EGR ir FAP masina pasidaro tikra masina o ne hemarojus su dafiga laidu. Norim tik padet, gi ne lazdavojames. Tik tiek sakau, aiskiai tau, taip kaip esi padares yra LABAI NEGERAI. Kad isaiskint kodel reiktu cia pora lapu su grafikais surasyti. Yra youtubej medziagos daug, daug tiuneriu puslapiuose. Esu praleides n naktu prie tos literaturos. Kai perprogamuojamas kompas, jam jau ir kitos reiksmes nurodomos. Zodziu daug daug pasakot, jei esi Kauniskis ar Vilniskis, susisiek su taurium, zmogus ismanantis savo darba ir supranta ka daro. Klaipedoje gali pasalinti FAP EGR ir panasiai pas mane. Nesvarbu ar siemens ar bosch.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3319 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 January 24 - 15:58

Laimonas: Pas mane FAP isimtas/isprogramjuotas iskarto po pirkimo pas Ramus. Visos oro srauto matuokles veike gerai, rodo tvarkingai. Buvo bandoma OSM ir atjungti. Buvo likusi beda tik su turbina, nes jai buvo chhana (beje del FAP uzsikimsimo :D). Ilgai vazinejau su mirusia turbo ir nusprendziau ja sutvarkyti. Po restauracijos masina lekia kaip isprotejusi, viskas ledas, bet auksciau aprasyta problema su EGR liko. Kol kas nieko nejudinsiu, susitvarkysiu smagrati ir tada jau vel gal prie jo grysiu. Creator: cia zinok labai nuo kompo ir ipurskimo priklauso kaip ir kas ka rodo. Man pats tauris sake, kad siemensai senesni uzglusinus juos, klaidos neteta salone, tik per kompa.
  • 0

#3320 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • posts 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Posted 2014 January 25 - 20:55

Na jau savaite stovi pezas apsales nesikuria, siandien pabandziau patampyt ir jokiu gyvibes zenklu. Tik pastebejau jog po masina dyzelio balute, atsiranda pabandzius vest ar tempt. Kokiu minciu hebra turit? Uzsales kuro filtras?
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users