Bet kiek žinau maišomi savi priedai ir laikoma savose tarose ;)Nelabai suprantu del ko skundziasi, juk perkama tai is vieno gamintojo.
2.0 hdi bendros problemos
#61
Posted 2007 January 05 - 12:38
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#62
Posted 2007 January 05 - 15:11
Nu ir?Bet kiek žinau maišomi savi priedai ir laikoma savose tarose ;)
Teko biski vazinet su Lukoil ir su Neste, ziauriai stengiausi izvelgt skirtumu lyginant su BY, pastoviai naudojama. Jokio skirtumo
#63
Posted 2007 January 05 - 16:18
ant dyzelio gal ir nesijaucia, ant HDI nebandziau. Bet ant seno 405 SRI po Statoil uzpylus Lukuil variklis daresi apsnudes, degalu rijo daugiauNu ir?
Teko biski vazinet su Lukoil ir su Neste, ziauriai stengiausi izvelgt skirtumu lyginant su BY, pastoviai naudojama. Jokio skirtumo
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#64 Svečias_HDI_*
Posted 2007 January 05 - 18:14
Nesijaucia ir ant HDI, vazinejausi, ir jokiu pokyciu tiek suvartojime, tiek traukoje nepajutau. Jeigu jauciasi skirtumas traukoje, tai gal pasitikrinkite filtrus, nes tikiuosi, kad neatsiras klounu kurie keicia filtrus kas kelis metusant dyzelio gal ir nesijaucia, ant HDI nebandziau. Bet ant seno 405 SRI po Statoil uzpylus Lukuil variklis daresi apsnudes, degalu rijo daugiauNu ir?
Teko biski vazinet su Lukoil ir su Neste, ziauriai stengiausi izvelgt skirtumu lyginant su BY, pastoviai naudojama. Jokio skirtumo
#65
Posted 2007 January 05 - 18:24
Aš toks klounas, o ką?... tikiuosi, kad neatsiras klounu kurie keicia filtrus kas kelis metus
Per metus ~20 000 nuvažiavau. Variklio alyvą pasikeičiau, kitu keitimu (po metų) oro ir kuro filtrus pasikeisiu. Nei trauka nei sąnaudomis nesiskundžiu.
Kažkaip nematau reikalo keisti filtrus dažniau nei tą rekomenduoja gamintojas. Srutų į baką nepilu, važiuoju ir dainuoju. Nežinau ko čia visi kaip pasiutę siūlo visus filtrus kas pusę metų keisti...
#66 Svečias_HDI_*
Posted 2007 January 05 - 18:36
Gamintojas viska numates max. terminui, bet tai nereiskia, kad tu i tai, kaip i pagrindini kriteriju turi atsizvelgti. Gamintojas nera numates oro salygu, zvyrkeliu ir drusku ir tt, bet tai nereiskia, kad tu negali eksplotuoti automobilio.Aš toks klounas, o ką?
Per metus ~20 000 nuvažiavau. Variklio alyvą pasikeičiau, kitu keitimu (po metų) oro ir kuro filtrus pasikeisiu. Nei trauka nei sąnaudomis nesiskundžiu.
Kažkaip nematau reikalo keisti filtrus dažniau nei tą rekomenduoja gamintojas. Srutų į baką nepilu, važiuoju ir dainuoju. Nežinau ko čia visi kaip pasiutę siūlo visus filtrus kas pusę metų keisti...
#67
Posted 2007 January 06 - 09:36
keiciant taip masinas kaip kojines gal ir gali pilti is bet kur kur papuola, mane asmeniskai isgasdino Vistoj eile fordu su TDdi ir TDci varikliais, kurie lauke atvaziuojanciu kuru siurbliu po 8000lt, pasirodo degalai pilami tik is Lukoil arba Neste. Servisistai patare naudoti tik Statoilini kura. Nezinau kiek yra tiesios tame ir nenoriu to isbandyti ant savo masinos, man gerai su Staoil, o is kurios kiti pila man lygiai lyjaNesijaucia ir ant HDI, vazinejausi, ir jokiu pokyciu tiek suvartojime, tiek traukoje nepajutau. Jeigu jauciasi skirtumas traukoje, tai gal pasitikrinkite filtrus, nes tikiuosi, kad neatsiras klounu kurie keicia filtrus kas kelis metus
ant dyzelio gal ir nesijaucia, ant HDI nebandziau. Bet ant seno 405 SRI po Statoil uzpylus Lukuil variklis daresi apsnudes, degalu rijo daugiauNu ir?
Teko biski vazinet su Lukoil ir su Neste, ziauriai stengiausi izvelgt skirtumu lyginant su BY, pastoviai naudojama. Jokio skirtumo
Edited by Francis, 2007 January 06 - 09:37.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#68 Svečias_HDI_*
Posted 2007 January 06 - 10:39
Nu nesuprantu kaip pvz koks Klaipedos batonas nesvarbu kur jis bus pardavinejamas skirsis tik kaina ir aptarnavimo kultura, bet jis isliks visvien Klaipedos batonu, taip pat ir su kuru yra vienas gamintojas ir daug prekybos tasku skiriasi tik kaina. Juk kiekienoje degalineje galima paprasyti apie ipilamo kuro chemines sudeties ir zaliavu aprasymo, bet cia reikia buti chemiku kad suprastum ir labai abejociau, kad degaliniu tinklas kazka tai nusukinedamas dapildamas ir tt prarastu licenzija prekybai naftos produktais. Juk jiem min. nuo litro 30ct. lieka.keiciant taip masinas kaip kojines gal ir gali pilti is bet kur kur papuola, mane asmeniskai isgasdino Vistoj eile fordu su TDdi ir TDci varikliais, kurie lauke atvaziuojanciu kuru siurbliu po 8000lt, pasirodo degalai pilami tik is Lukoil arba Neste. Servisistai patare naudoti tik Statoilini kura. Nezinau kiek yra tiesios tame ir nenoriu to isbandyti ant savo masinos, man gerai su Staoil, o is kurios kiti pila man lygiai lyja
#69
Posted 2007 January 08 - 08:29
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#70
Posted 2007 January 08 - 08:35
Reiskia Statoil, Uno-X, Neste (prioriteto tvarka) kura naudoti galima, o Lukoil nepartina.Taip, visos kontoros perka kurą iš ten pat su baziniais priedais, tačiau kiekviena dar maišosi savas receptūras.
Vilnius
#71 Svečias_strokaz_*
Posted 2007 January 14 - 16:03
#72
Posted 2007 January 14 - 16:39
A tikrai?.. Tai ka tadu 'gamintojas ir jo prototipai (tiek auto, tiek askiru mazgu ir detaliu gamintoju) veikia Laplandijoj, PAR, Nevadoj ir kruvoj kitu 'geru vieteliu ?.. Siaip vezinas? A kur dar laboratorijos, poligonai, katruose kiekvienas shriubelis droziamas tol, kol 'pazaliuoja?<...>Gamintojas nera numates oro salygu, zvyrkeliu ir drusku ir tt <...>
#73 Svečias_Zabiela_*
Posted 2007 April 05 - 23:23
#74
Posted 2007 April 06 - 07:32
#75 Svečias_Edvutis_*
Posted 2007 April 06 - 07:37
#76
Posted 2007 April 06 - 07:42
#77
Posted 2007 April 06 - 08:28
O ar zyzeliui kasdieniu miesto rezimu reikia daugiau 3krpm?Sveiki! Problema tokia: variklis nesuka daugiau kaip 3000 apsuku.
#78
Posted 2007 April 06 - 09:37
#79 Svečias_Edvutis_*
Posted 2007 April 06 - 09:38
#80
Posted 2007 April 06 - 09:40
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users