2.0 hdi bendros problemos
#1081
Posted 2009 December 31 - 04:16
#1082
Posted 2009 December 31 - 08:30
Na, pezas nebutu pezu, jeigu nemoketu nustebinti Kaip jau rasiau sioj ir kitose temose, gedimas buvo tas, kad prie pliuso - kuriasi is puses pasukimo, o prie minuso (-2) net negriebia, nors siurbliukas, pasukus rakteli, sudirba Pamaniau, kad gali buti vandens kuro sitemoje (kuris sala) ir supyliau wynns kuro prieda isstumianti vandeni Kuro priedu skeptiku laikinam (iki tikros priezasties suzinojimo) dziaugsmui, po dvieju dienu mano siurblys pradejo nedirbti ir prie pliusines temperaturos. Tuomet nuemiau galine sedyne, kad paziureciau kaip tas siurblys issiima. Siek tiek pajudinau kontaktus ir, mano nuostabai, siurblys sudirbo. As, aisku, atjungiau fyshke, pravaliau visus kontaktus, ir dabar siurblys veikia kuo puikiausiai tiek prie pliuso, tiek prie minuso. Tai vat, pasirodo tiek to gedimo ir tebuvona, mano pezas irgi sustreikavo Prie pliuso vedasi be problemu, prie minuso nesikuria (kad ir siandien) Kuro siurblys, esantis bake, dirba normaliai, taciau uzkurti be shansu Kuro filtras keistas neseniai (MANN), akumas suka gerai. Pirma pasalimo diena neuzsikure - nutempiau i silta garaza - ten viskas ok, uzkuriau be problemu. Isvaziavau, per nakti pabuvo kieme ir vel ragas
O logika, mano galva, visai paprasta. Prie pliusines temperaturos automobilis lengviau vedasi, todel ir sroves, kuria gaudavo siurbliukas - uztekdavo, kad jis sudirbtu taip, kaip reikia. Prie minuso - ijungus degima kuro siurbliui uztekdavo energijos sudirbti, taciau uzvesdinejant auto, didesne dalis energijos mukeliaudavo kitur, todel siurbliukas issijungdavo (isjungus starteri girdedavau, kad siurbliukas sudirba lyg is naujo butu ijungtas degimas, tsakant energijos dingimas ir vel atsiradimas tuo metu, kai ji turetu buti pastoviai).
Tiek info. Gal kam pravers
Edited by zazoo, 2009 December 31 - 09:12.
#1083
Posted 2009 December 31 - 10:20
Tai siulau ir nesikeist, kam reik jei ir taip uzsiveda, naujos brangiai kainuojaNa ir as skubu pranest, kad po zvakiu perziurejimo pasirode kad 3 is 4 negyvos. T.y. prie -15 gan sekmingai uzsivedinejau su viena leisgyve zvake. Siandien nakti kazkiek turetu pasalt, ryte eisiu vesti ir ziuresiu kaip bus
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1084
Posted 2009 December 31 - 10:43
#1085
Posted 2009 December 31 - 10:49
pas mane tai tas siurbliukas vasara pakeistas nauju, ir kazkaip nera baimes kad jis galetu knisti prota. taciau kai salciai buvo tai kai ilgiau pasuki tai nusinulina data laikas ir t.t., ir kartais islipant labai krecia masina, tai net nzn kur cia tok nutekejimas elektros yra..o kuriasi tai labai sunkiai prie -15, nors zvakes visos 4 naujos.Na, pezas nebutu pezu, jeigu nemoketu nustebinti Kaip jau rasiau sioj ir kitose temose, gedimas buvo tas, kad prie pliuso - kuriasi is puses pasukimo, o prie minuso (-2) net negriebia, nors siurbliukas, pasukus rakteli, sudirba Pamaniau, kad gali buti vandens kuro sitemoje (kuris sala) ir supyliau wynns kuro prieda isstumianti vandeni Kuro priedu skeptiku laikinam (iki tikros priezasties suzinojimo) dziaugsmui, po dvieju dienu mano siurblys pradejo nedirbti ir prie pliusines temperaturos. Tuomet nuemiau galine sedyne, kad paziureciau kaip tas siurblys issiima. Siek tiek pajudinau kontaktus ir, mano nuostabai, siurblys sudirbo. As, aisku, atjungiau fyshke, pravaliau visus kontaktus, ir dabar siurblys veikia kuo puikiausiai tiek prie pliuso, tiek prie minuso. Tai vat, pasirodo tiek to gedimo ir tebuvo
O logika, mano galva, visai paprasta. Prie pliusines temperaturos automobilis lengviau vedasi, todel ir sroves, kuria gaudavo siurbliukas - uztekdavo, kad jis sudirbtu taip, kaip reikia. Prie minuso - ijungus degima kuro siurbliui uztekdavo energijos sudirbti, taciau uzvesdinejant auto, didesne dalis energijos mukeliaudavo kitur, todel siurbliukas issijungdavo (isjungus starteri girdedavau, kad siurbliukas sudirba lyg is naujo butu ijungtas degimas, tsakant energijos dingimas ir vel atsiradimas tuo metu, kai ji turetu buti pastoviai).
Tiek info. Gal kam pravers
#1086
Posted 2009 December 31 - 11:22
#1087
Posted 2009 December 31 - 11:59
o tu nelauk kol tos zvakes uzsils ,ta prasme rakteli ikises suk is kart starteri,kaip benzininei ir tada pamatysi,tik parasyk kaip uzsivede,as taip vedu savaji liuta,ir is kart uzsiveda,o kai laukiu kol uzkais zvakes tada ,2 sekundes reikia pasuktĮdėjau naują akumą, patikrinau žvakes pas elektrikus su laidu - visos kibirkščiuoja (reiškias kaitina), pakeičiau kuro ir oro filtrus - ale vistiek prie -3C reikia sukt kelias sekundes kol užsikuria. Nebežinau, kur problemų ieškot, ar tiesiog pamiršt viską ir džyrint rytais ir laukt pavasario
#1088
Posted 2009 December 31 - 13:43
Užsivedė taip pat kaip ir kaitinant žvakes, jokio skirtumoo tu nelauk kol tos zvakes uzsils ,ta prasme rakteli ikises suk is kart starteri,kaip benzininei ir tada pamatysi,tik parasyk kaip uzsivede,as taip vedu savaji liuta,ir is kart uzsiveda,o kai laukiu kol uzkais zvakes tada ,2 sekundes reikia pasukt
#1089
Posted 2009 December 31 - 14:27
nu tos 2 sekundes nera daug,jai uzsivedes varikliukas nesipurto reiskia ir forsunkes geros,gal saliara papuole prastesne,arba kompresija ,bet gi ne naujas variklis,gal dar tepaliukas duoda savo,HDI geriau 5 w40,bet nematau dideles problemos,juk nereikia ,po du tris kartus sukti palaukiant,kol uzsiveda ,dar gali buti sietelis bake uzsineses ,tas kur prie siurbliukoUžsivedė taip pat kaip ir kaitinant žvakes, jokio skirtumo
Edited by ARMONDS, 2009 December 31 - 14:28.
#1090
Posted 2009 December 31 - 18:01
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1091
Posted 2010 January 01 - 20:15
#1092
Posted 2010 January 01 - 21:42
Edited by Mariukas, 2010 January 01 - 21:42.
#1093
Posted 2010 January 01 - 23:45
#1094
Posted 2010 January 02 - 00:45
#1095
Posted 2010 January 02 - 09:29
o pagazuok shalta variklina man tai nebuna taip.. o jei ir sunkei kuriasi tai tik uzsikurus apsukos buna kaip ir priklauso kai ikaltos..
#1096
Posted 2010 January 02 - 10:45
#1097
Posted 2010 January 02 - 10:46
#1098
Posted 2010 January 02 - 12:12
#1099
Posted 2010 January 02 - 13:06
Pritariu tau 100 proc ka cia parasiai. Ten kazkokiu fantastiniu filmu prisiziurejes prie -20 be zvakiu. Gali kurt nekures neuzkursi nei is pirmo nei antro karto, tik bereikalingas variklio bruzinimas. tam ir yra skirtos tos zvakes kad dyzeliui lengviau kurtis butu nesvarbu ar HDI ar koks kitoks.nu ple ir as nesusilaikysiu nepasakes Nu ple nuliova Caddy bandziau nekaitinus is kar kurti varpa gavos, po pirmo pakaitinimo zvakiu uzsikure kaip laikrodis, ta pati situacija su golpu, nekaitinus sudas gaunas, nu be abejo pabruzinus apie puse minutes kol zvakes pasyla uzsikuri, bet kam lauzyti masina??? Na VW ne Peugeot bet tas esmes nekeicia.... Bet nors uzmusk netikiu,kad prie -20 uzkurtum be zvakiu, cia jau bobute tokias pasakas pries miega seka...
Neuzkuriau viena vakara pezo, nors diena zmona vaziavo, zinau,kad dyzelinas dar ne zieminis, zmona mazai vaziuoja ir trumpasi atstumais. Sendien bandziau prikurti peza nuo kitos auto, tai pakaitinus zvakes kokias 5min bando griebt pora kartu, apsipila dumais ir vel suka varikli be gyvybes zenklu. Labai labai tikiuosi,kad tai zvakes, kurios dvi neaisku kada keistos,dvi 2007 pradzioi....
#1100
Posted 2010 January 02 - 13:09
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users