Jump to content


2.0 hdi bendros problemos


  • Please log in to reply
4210 replies to this topic

#1081 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2009 December 31 - 04:16

Na ir as skubu pranest, kad po zvakiu perziurejimo pasirode kad 3 is 4 negyvos. T.y. prie -15 gan sekmingai uzsivedinejau su viena leisgyve zvake. Siandien nakti kazkiek turetu pasalt, ryte eisiu vesti ir ziuresiu kaip bus :)
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1082 zazoo

zazoo
  • Senbuviai
  • posts 48
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 coupe hdi

Posted 2009 December 31 - 08:30

na, mano pezas irgi sustreikavo  :unsure:  Prie pliuso vedasi be problemu, prie minuso nesikuria (kad ir siandien)  :mellow: Kuro siurblys, esantis bake, dirba normaliai, taciau uzkurti be shansu :) Kuro filtras keistas neseniai (MANN), akumas suka gerai. Pirma pasalimo diena neuzsikure - nutempiau i silta garaza - ten viskas ok, uzkuriau be problemu. Isvaziavau, per nakti pabuvo kieme ir vel ragas :)

Na, pezas nebutu pezu, jeigu nemoketu nustebinti :) Kaip jau rasiau sioj ir kitose temose, gedimas buvo tas, kad prie pliuso - kuriasi is puses pasukimo, o prie minuso (-2) net negriebia, nors siurbliukas, pasukus rakteli, sudirba :) Pamaniau, kad gali buti vandens kuro sitemoje (kuris sala) ir supyliau wynns kuro prieda isstumianti vandeni :) Kuro priedu skeptiku laikinam (iki tikros priezasties suzinojimo) dziaugsmui, po dvieju dienu mano siurblys pradejo nedirbti ir prie pliusines temperaturos. Tuomet nuemiau galine sedyne, kad paziureciau kaip tas siurblys issiima. Siek tiek pajudinau kontaktus ir, mano nuostabai, siurblys sudirbo. As, aisku, atjungiau fyshke, pravaliau visus kontaktus, ir dabar siurblys veikia kuo puikiausiai tiek prie pliuso, tiek prie minuso. Tai vat, pasirodo tiek to gedimo ir tebuvo :)
O logika, mano galva, visai paprasta. Prie pliusines temperaturos automobilis lengviau vedasi, todel ir sroves, kuria gaudavo siurbliukas - uztekdavo, kad jis sudirbtu taip, kaip reikia. Prie minuso - ijungus degima kuro siurbliui uztekdavo energijos sudirbti, taciau uzvesdinejant auto, didesne dalis energijos mukeliaudavo kitur, todel siurbliukas issijungdavo (isjungus starteri girdedavau, kad siurbliukas sudirba lyg is naujo butu ijungtas degimas, tsakant energijos dingimas ir vel atsiradimas tuo metu, kai ji turetu buti pastoviai).
Tiek info. Gal kam pravers :)

Edited by zazoo, 2009 December 31 - 09:12.

  • 0

#1083 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2009 December 31 - 10:20

Na ir as skubu pranest, kad po zvakiu perziurejimo pasirode kad 3 is 4 negyvos. T.y. prie -15 gan sekmingai uzsivedinejau su viena leisgyve zvake. Siandien nakti kazkiek turetu pasalt, ryte eisiu vesti ir ziuresiu kaip bus :)

Tai siulau ir nesikeist, kam reik jei ir taip uzsiveda, naujos brangiai kainuoja :beer:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1084 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Posted 2009 December 31 - 10:43

Ar geras Neste kuras???
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#1085 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Posted 2009 December 31 - 10:49

Na, pezas nebutu pezu, jeigu nemoketu nustebinti :) Kaip jau rasiau sioj ir kitose temose, gedimas buvo tas, kad prie pliuso - kuriasi is puses pasukimo, o prie minuso (-2) net negriebia, nors siurbliukas, pasukus rakteli, sudirba :) Pamaniau, kad gali buti vandens kuro sitemoje (kuris sala) ir supyliau wynns kuro prieda isstumianti vandeni :) Kuro priedu skeptiku laikinam (iki tikros priezasties suzinojimo) dziaugsmui, po dvieju dienu mano siurblys pradejo nedirbti ir prie pliusines temperaturos. Tuomet nuemiau galine sedyne, kad paziureciau kaip tas siurblys issiima. Siek tiek pajudinau kontaktus ir, mano nuostabai, siurblys sudirbo. As, aisku, atjungiau fyshke, pravaliau visus kontaktus, ir dabar siurblys veikia kuo puikiausiai tiek prie pliuso, tiek prie minuso. Tai vat, pasirodo tiek to gedimo ir tebuvo :)
O logika, mano galva, visai paprasta. Prie pliusines temperaturos automobilis lengviau vedasi, todel ir sroves, kuria gaudavo siurbliukas - uztekdavo, kad jis sudirbtu taip, kaip reikia. Prie minuso - ijungus degima kuro siurbliui uztekdavo energijos sudirbti, taciau uzvesdinejant auto, didesne dalis energijos mukeliaudavo kitur, todel siurbliukas issijungdavo (isjungus starteri girdedavau, kad siurbliukas sudirba lyg is naujo butu ijungtas degimas, tsakant energijos dingimas ir vel atsiradimas tuo metu, kai ji turetu buti pastoviai).
Tiek info. Gal kam pravers :)

pas mane tai tas siurbliukas vasara pakeistas nauju, ir kazkaip nera baimes kad jis galetu knisti prota. taciau kai salciai buvo tai kai ilgiau pasuki tai nusinulina data laikas ir t.t., ir kartais islipant labai krecia masina, tai net nzn kur cia tok nutekejimas elektros yra..o kuriasi tai labai sunkiai prie -15, nors zvakes visos 4 naujos.
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#1086 Karolis

Karolis
  • Senbuviai
  • posts 111
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 SW V6

Posted 2009 December 31 - 11:22

Įdėjau naują akumą, patikrinau žvakes pas elektrikus su laidu - visos kibirkščiuoja (reiškias kaitina), pakeičiau kuro ir oro filtrus - ale vistiek prie -3C reikia sukt kelias sekundes kol užsikuria. Nebežinau, kur problemų ieškot, ar tiesiog pamiršt viską ir džyrint rytais ir laukt pavasario :wacko:
  • 0

#1087 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2009 December 31 - 11:59

Įdėjau naują akumą, patikrinau žvakes pas elektrikus su laidu - visos kibirkščiuoja (reiškias kaitina), pakeičiau kuro ir oro filtrus - ale vistiek prie -3C reikia sukt kelias sekundes kol užsikuria. Nebežinau, kur problemų ieškot, ar tiesiog pamiršt viską ir džyrint rytais ir laukt pavasario :wacko:

o tu nelauk kol tos zvakes uzsils ,ta prasme rakteli ikises suk is kart starteri,kaip benzininei ir tada pamatysi,tik parasyk kaip uzsivede,as taip vedu savaji liuta,ir is kart uzsiveda,o kai laukiu kol uzkais zvakes tada ,2 sekundes reikia pasukt :pug:
  • 0

#1088 Karolis

Karolis
  • Senbuviai
  • posts 111
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 SW V6

Posted 2009 December 31 - 13:43

o tu nelauk kol tos zvakes uzsils ,ta prasme rakteli ikises suk is kart starteri,kaip benzininei ir tada pamatysi,tik parasyk kaip uzsivede,as taip vedu savaji liuta,ir is kart uzsiveda,o kai laukiu kol uzkais zvakes tada ,2 sekundes reikia pasukt :pug:

Užsivedė taip pat kaip ir kaitinant žvakes, jokio skirtumo :blink:
  • 0

#1089 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2009 December 31 - 14:27

Užsivedė taip pat kaip ir kaitinant žvakes, jokio skirtumo :blink:

nu tos 2 sekundes nera daug,jai uzsivedes varikliukas nesipurto reiskia ir forsunkes geros,gal saliara papuole prastesne,arba kompresija ,bet gi ne naujas variklis,gal dar tepaliukas duoda savo,HDI geriau 5 w40,bet nematau dideles problemos,juk nereikia ,po du tris kartus sukti palaukiant,kol uzsiveda ,dar gali buti sietelis bake uzsineses ,tas kur prie siurbliuko :pug:

Edited by ARMONDS, 2009 December 31 - 14:28.

  • 0

#1090 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2009 December 31 - 18:01

Siuskim oficialu laiska i Peugeot gamykla, kad nebedetu pasildymo zvakiu, bus ir masinos pigesnes ir galvos skausmo maziau, kai neuzsiveda :blush: :D
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1091 Wyycka

Wyycka
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0HDI

Posted 2010 January 01 - 20:15

nezinau,ar cia tie salciai kitokie buvo pries sventes ar kas,kad daug kas skundesi,ne tik masina sunkiau uzkurti,bet buvo ir su namo sildymais panasiai,sunku uzsildyti greitai, o dabar man kuriasi labai gerai,ar prie 0 ar prie - 9, o pries sventes irgi ragai buvo..
  • 0

#1092 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • posts 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Posted 2010 January 01 - 21:42

o niekam nera kad uzkurus saltyje masinai duodi iki kokiu 2000 sukiu staigiai atleidi ir apsukos nukrenta iki kokiu 6-7 bet tik sekundes daliai ir susitvarko iki 9~ ? pasyla - viskas gerai...

Edited by Mariukas, 2010 January 01 - 21:42.

  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#1093 Wyycka

Wyycka
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0HDI

Posted 2010 January 01 - 23:45

na man tai nebuna taip.. o jei ir sunkei kuriasi tai tik uzsikurus apsukos buna kaip ir priklauso kai ikaltos..
  • 0

#1094 EDJU

EDJU
  • Senbuviai
  • posts 164
  • Vieta:Denmark,Vojens
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi karavanas

Posted 2010 January 02 - 00:45

sveiki.jau kuri ryta pastebiu kad uzvedus varikli,jis dirba tankiai pulsuodamas.bandziau gerai pasildyt pries vaziuojant,pulsavimas siek tiek suleteja,bet neisnyksta.pulsuoja net vaziuojant.lyg tai nurimsta vaziuojant 100.kas cia per beda?
  • 0

#1095 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • posts 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Posted 2010 January 02 - 09:29

na man tai nebuna taip.. o jei ir sunkei kuriasi tai tik uzsikurus apsukos buna kaip ir priklauso kai ikaltos..

o pagazuok shalta varikli
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#1096 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Posted 2010 January 02 - 10:45

Tai kad salto variklio negalima "gazuoti",cia apie hdi-nes elektrinis siurblys
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#1097 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Posted 2010 January 02 - 10:46

Purkstukai tavo beda
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#1098 EDJU

EDJU
  • Senbuviai
  • posts 164
  • Vieta:Denmark,Vojens
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi karavanas

Posted 2010 January 02 - 12:12

ar juos keist,ar gal praplovimas pagelbetu :ax:
  • 0

#1099 Marius307hdi

Marius307hdi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 44
  • Automobilis:peugeot, 307 hdi

Posted 2010 January 02 - 13:06

nu ple ir as nesusilaikysiu nepasakes :lol: Nu ple nuliova Caddy bandziau nekaitinus is kar kurti varpa gavos, po pirmo pakaitinimo zvakiu uzsikure kaip laikrodis, ta pati situacija su golpu, nekaitinus sudas gaunas, nu be abejo pabruzinus apie puse minutes kol zvakes pasyla uzsikuri, bet kam lauzyti masina??? Na VW ne Peugeot bet tas esmes nekeicia.... Bet nors uzmusk netikiu,kad prie -20 uzkurtum be zvakiu, cia jau bobute tokias pasakas pries miega seka...

Neuzkuriau viena vakara pezo, nors diena zmona vaziavo, zinau,kad dyzelinas dar ne zieminis, zmona mazai vaziuoja ir trumpasi atstumais. Sendien bandziau prikurti peza nuo kitos auto, tai pakaitinus zvakes kokias 5min bando griebt pora kartu, apsipila dumais ir vel suka varikli be gyvybes zenklu. Labai labai tikiuosi,kad tai zvakes, kurios dvi neaisku kada keistos,dvi 2007 pradzioi....

Pritariu tau 100 proc ka cia parasiai. Ten kazkokiu fantastiniu filmu prisiziurejes prie -20 be zvakiu. Gali kurt nekures neuzkursi nei is pirmo nei antro karto, tik bereikalingas variklio bruzinimas. tam ir yra skirtos tos zvakes kad dyzeliui lengviau kurtis butu nesvarbu ar HDI ar koks kitoks.
  • 0

#1100 Marius307hdi

Marius307hdi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 44
  • Automobilis:peugeot, 307 hdi

Posted 2010 January 02 - 13:09

Siaip saldo dyzelio tik uzkurus is vis negalima gazuot ar HDI ar TDI ar kita koki dyzeliam tai pirma peilis.
  • 0




5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users