2.0 hdi bendros problemos
#1381
Parašyta 2010 birželio 16 - 19:54
#1382
Parašyta 2010 birželio 16 - 19:55
kas liecia ,del tepalo interkulerija,pas mane irgi ten gyveno tepalas,kol nenumoviau alsuoklio,ir nenuvedziau i apacia,nuvedus alsuoklio slange i apacia,nebeliko tepalo zimiu interkulerija,tai reiskia kad alsuoklis neatlieka savo funkcijosKol kas tik preliminarus spejimai, pagal identifikuotas problemas:
1. Rodo temperatura isiurbiamo oro 40 C , kas nera logiska, 2. Per zemas oro lygis misinyje (jei gerai supratau) rekomenduojamas 600 dabartinis 400, 3. EGR voztuvas nesudirba is pirmo karto (davus signala)
Pakankamai susijusios problemos, todel nutareme pirma pabandyti uzglusinti EGR visai. Itarimai, kad nera kaip pamatuoti itraukiamo oro temperaturos, kai jis normaliai necirkuliuoja t.y EGR atidarytas (lygtais 15% dirbant laisvomis apsukomis ???).
Ir dar 4. Interculeryje "gyvena" tepalas ir jį reikia kuo skubiau valyti - kol kas neisivaidzuoju kaip tai gali buti susije su trukciojimu.
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 16 - 19:56
#1383
Parašyta 2010 birželio 16 - 20:14
#1384
Parašyta 2010 birželio 17 - 08:20
Tai kad priešingai,tai reiskia kad alsuoklis neatlieka savo funkcijos
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#1385
Parašyta 2010 birželio 17 - 17:22
Šį pranešimą redagavo BaltBena: 2010 birželio 17 - 17:25
#1386 Svečias_akon_*
Parašyta 2010 birželio 17 - 18:24
#1387
Parašyta 2010 birželio 17 - 18:50
tai va ,ta alsuoklio slanga eina is variklio galvutes i turbinos oro paemima o ne kur jau turbina sudaro spaudima,stovi oro filtras po to oro srauto matuokle ir po jos alsuoklio isejimas,ir per ja turbina traukia is variklio tepalo garus,tai ir tepals per ilgesni laika pradeda gyventi interkulerija,dabar nesuprantu koks oro temperaturos daviklis,jis gi yra kartu su oro srauto matuokle juk 2,2 HDI ar 2,0HDI ,ji tokia pat jos kodas 5WK9628 ,ar kalbam apie kita detale ,o ja galima nupirkti EBAI ,as nesenai pirkau ,ji mankainavo 200 ltHmm nesuprantu. Mano galva, tai turbina - interculeris - isiurbimo kolektorius yra uzdara sistema t.y jei sios sistemos - grandines tarpe kazkur kazka nuvesti (ar alsuoklis visai kitoje vietoje ????) tai kur slegis ? Ka apskirtai tada daro turbina, jei ne prievarta stumia orą ?
Bet cia ne esme. Reikia sutvarkyti ta nelemta trukciojima. Teiravausi kainų, temperaturos daviklis isiurbimo kolektoriuje - 180LT , oro srauto matuokle 463LT , siek tiek kosmosas, turint galvoje, jog tai eilines varzeles (oro srauto matuokle gal kiek ir sudetingesnis principas, nzn). Ar verta paieskoti naudotu ? Gal kam yra teke ieskot ?
#1388
Parašyta 2010 birželio 17 - 18:56
ka turejai omenija,sakydamas priesingai,garus kad traukia as sutinku ,taip ir turi buti,bet kad jie virsta tepalo pavidalu,aisku jo ten nedaug ,bet vistiek nervina jo buvims interkolerija ir slangose ,as jau beveik sumastes pirkti nauja ta alsuokli ,gal be reikaloTai kad priešingai
#1389 Svečias_akon_*
Parašyta 2010 birželio 17 - 21:13
#1390
Parašyta 2010 birželio 17 - 22:07
aisku garantiju nera kad butent is alsuoklio ateina, as aprasiau tik ka pats patyriau,taip pat maniau kad turbina praleidzia temalus,bet pasirodo kad ne,as tai issiaiskinau isvedes alsuoklio slanga i apacia,bet dabar vel ikisau kur buvo,na o kaip pas tave tepala degina variklis ar ne,man tai nereikia dapilineti ,tik va tas tepalas dabar vel gyvena interkulerija,tiesiog prisirenka is tu garuDel alsuoklio viskas aisku. Dekui uz isaiskinima. Bet... ? Kodel tai negali buti turbinos problema ? Ar tikrai visas tepalas slangose ir interculeryje garantuotai ateina per alsuokli, o ne is pacios turbinos ?
#1391
Parašyta 2010 birželio 17 - 23:02
Jokie ten garai nekaupia tepalo,bredas visiskas...Tepalas atsiranda oro sistemoje del levos konstrukcijos pacio alsuoklio(spjaudo).Pirkimas kito,naujo alsuoklio nepades,reikia perdaryti biski konstrukcija,ir tepalo nespjaudis alsuoklis i oro sistema(patikrintas dalykas)aisku garantiju nera kad butent is alsuoklio ateina, as aprasiau tik ka pats patyriau,taip pat maniau kad turbina praleidzia temalus,bet pasirodo kad ne,as tai issiaiskinau isvedes alsuoklio slanga i apacia,bet dabar vel ikisau kur buvo,na o kaip pas tave tepala degina variklis ar ne,man tai nereikia dapilineti ,tik va tas tepalas dabar vel gyvena interkulerija,tiesiog prisirenka is tu garu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1392
Parašyta 2010 birželio 17 - 23:09
Pritariu,kad uzglusintas EGR yra visiskas idijotizmas tuo pacu ir aibe kitu problemu atsiranda uzglusinus egr(perputimas turbinos,kreivas matavimas oro srauto ir t.t)vožtuvo darbas įtakoja deginių temperatūrą (degimo kamerą). Ta prasme, kad jei EGR bus užglušintas bus didesnė temperatūra degimo kameroje, kas iš tikro nėra jau labai gerai.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1393
Parašyta 2010 birželio 18 - 00:14
nu tai apsviesk ,katen reikia dakonstruoti,apie ta majoneza skaiciau,tai gal toki atstoinika reik deti ant tos slangos kur is alsuoklio iseinaJokie ten garai nekaupia tepalo,bredas visiskas...Tepalas atsiranda oro sistemoje del levos konstrukcijos pacio alsuoklio(spjaudo).Pirkimas kito,naujo alsuoklio nepades,reikia perdaryti biski konstrukcija,ir tepalo nespjaudis alsuoklis i oro sistema(patikrintas dalykas)
#1394 Svečias_akon_*
Parašyta 2010 birželio 18 - 12:21
#1395
Parašyta 2010 birželio 18 - 13:29
kas liecia del to temperaturos daviklio ant kolektoriaus,gal kalba eina apie turbinos slegio sensoriu,o oro temperaturos daviklio atskiro kaip ir nera,yra viskas oro srauto matuokleja,o del trukciojimo man taip irgi buvo,tai istraukiau is kuro bako siurbliuka ten stovi sietelis,jis buvo apsineses brudais,ten surinkes issitraukiau is siurblio ERG voztuva ji pravaliau,ir pasikeiciau kurofiltra,na ir dingo trukciojimas ,klaidu taip pat nemeteEGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ?
Dar keli faktai - pastebejimai:
1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!!
2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas
3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja.
Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?
#1396
Parašyta 2010 birželio 18 - 17:26
Egr glusinamas laikinai tik tam kad variklis nesprinktu suodziais,ligi to kol liga bus isgydyta Vat del ko meta suodzius(dumina),ci jau diagnozistas,meistras turejo nustatyti Keisti..!keisti...! keisti...!? pats lengviausias budas,tik kad islaidos buna didelesEGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ?
Dar keli faktai - pastebejimai:
1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!!
2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas
3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja.
Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1397
Parašyta 2010 birželio 18 - 17:30
Nieko konstruoti nereikia,nors ir su atstoiniku gan rimtai veikia Tamsta,kaip mechanikas turetum ir pats isiaiskini kas ir kaipnu tai apsviesk ,katen reikia dakonstruoti,apie ta majoneza skaiciau,tai gal toki atstoinika reik deti ant tos slangos kur is alsuoklio iseina
Sekmes
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1398
Parašyta 2010 birželio 18 - 22:27
diel daviklio tai tu neteisus , sitam varikliuj kaip tik atskirai stovi ant kolektoriu (zalias daviklis 2ju kontaktu)kas liecia del to temperaturos daviklio ant kolektoriaus,gal kalba eina apie turbinos slegio sensoriu,o oro temperaturos daviklio atskiro kaip ir nera,yra viskas oro srauto matuokleja,o del trukciojimo man taip irgi buvo,tai istraukiau is kuro bako siurbliuka ten stovi sietelis,jis buvo apsineses brudais,ten surinkes issitraukiau is siurblio ERG voztuva ji pravaliau,ir pasikeiciau kurofiltra,na ir dingo trukciojimas ,klaidu taip pat nemeteEGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ?
Dar keli faktai - pastebejimai:
1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!!
2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas
3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja.
Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?
#1399
Parašyta 2010 birželio 18 - 23:12
aa,,aa ,tada sory,tu varikliu prigamino visokiu ir jau maisau,geriwusia butu kad parasytu variklio koda,tada lengviau butudiel daviklio tai tu neteisus , sitam varikliuj kaip tik atskirai stovi ant kolektoriu (zalias daviklis 2ju kontaktu)
kas liecia del to temperaturos daviklio ant kolektoriaus,gal kalba eina apie turbinos slegio sensoriu,o oro temperaturos daviklio atskiro kaip ir nera,yra viskas oro srauto matuokleja,o del trukciojimo man taip irgi buvo,tai istraukiau is kuro bako siurbliuka ten stovi sietelis,jis buvo apsineses brudais,ten surinkes issitraukiau is siurblio ERG voztuva ji pravaliau,ir pasikeiciau kurofiltra,na ir dingo trukciojimas ,klaidu taip pat nemeteEGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ?
Dar keli faktai - pastebejimai:
1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!!
2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas
3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja.
Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?
#1400
Parašyta 2010 birželio 19 - 00:10
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0