Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#1381 Wyycka

Wyycka
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0HDI

Parašyta 2010 birželio 16 - 19:54

buciau sakes pasitikrink oro srauto matuokle, su ja idomiu bajeriu buna del traukos, bet kad sakai varei diagnostikai tai patarimas ieskoti kitu meistru ismanaciu :pug:
  • 0

#1382 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 16 - 19:55

Kol kas tik preliminarus spejimai, pagal identifikuotas problemas:
1. Rodo temperatura isiurbiamo oro 40 C , kas nera logiska, 2. Per zemas oro lygis misinyje (jei gerai supratau) rekomenduojamas 600 dabartinis 400, 3. EGR voztuvas nesudirba is pirmo karto (davus signala)
Pakankamai susijusios problemos, todel nutareme pirma pabandyti uzglusinti EGR visai. Itarimai, kad nera kaip pamatuoti itraukiamo oro temperaturos, kai jis normaliai necirkuliuoja t.y EGR atidarytas (lygtais 15% dirbant laisvomis apsukomis ???).
Ir dar 4. Interculeryje "gyvena" tepalas ir jį reikia kuo skubiau valyti - kol kas neisivaidzuoju kaip tai gali buti susije su trukciojimu.

kas liecia ,del tepalo interkulerija,pas mane irgi ten gyveno tepalas,kol nenumoviau alsuoklio,ir nenuvedziau i apacia,nuvedus alsuoklio slange i apacia,nebeliko tepalo zimiu interkulerija,tai reiskia kad alsuoklis neatlieka savo funkcijos :pug:

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 16 - 19:56

  • 0

#1383 satigiz

satigiz
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot406

Parašyta 2010 birželio 16 - 20:14

maniau dizelvita geras servisas, nes ten pastoviai masinu belekaip daug ir gan neblogai lyg surasdavo gedimus ir juos pataisydavo, bet sitos problemos nenustato :dntknw: gal galit pasiulyt ka nors daugiau kaune
  • 0

#1384 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 birželio 17 - 08:20

,tai reiskia kad alsuoklis neatlieka savo funkcijos :pug:

Tai kad priešingai
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#1385 BaltBena

BaltBena
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 110
  • Vieta:Klaipėda-Vilnius
  • Automobilis:Honda Civic FK3

Parašyta 2010 birželio 17 - 17:22

Sveiki. Pas mane P307 79kW ir nėra traukos, bandžiau biški pagainioti 0-100km/h tai vos vos per 21 sekunde tik. Toks jausmas atrodo lyg turbina nedirbtų? kame bėda galėtu būt? va video kaip lėtai bėgėjasi VIDEO

Šį pranešimą redagavo BaltBena: 2010 birželio 17 - 17:25

  • 0
2002 12 Peugeot 307 2.0HDi 110AG

#1386 Svečias_akon_*

Svečias_akon_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 17 - 18:24

Hmm nesuprantu. Mano galva, tai turbina - interculeris - isiurbimo kolektorius yra uzdara sistema t.y jei sios sistemos - grandines tarpe kazkur kazka nuvesti (ar alsuoklis visai kitoje vietoje ????) tai kur slegis ? Ka apskirtai tada daro turbina, jei ne prievarta stumia orą ? Bet cia ne esme. Reikia sutvarkyti ta nelemta trukciojima. Teiravausi kainų, temperaturos daviklis isiurbimo kolektoriuje - 180LT , oro srauto matuokle 463LT :o , siek tiek kosmosas, turint galvoje, jog tai eilines varzeles (oro srauto matuokle gal kiek ir sudetingesnis principas, nzn). Ar verta paieskoti naudotu ? Gal kam yra teke ieskot ?
  • 0

#1387 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 17 - 18:50

Hmm nesuprantu. Mano galva, tai turbina - interculeris - isiurbimo kolektorius yra uzdara sistema t.y jei sios sistemos - grandines tarpe kazkur kazka nuvesti (ar alsuoklis visai kitoje vietoje ????) tai kur slegis ? Ka apskirtai tada daro turbina, jei ne prievarta stumia orą ?
Bet cia ne esme. Reikia sutvarkyti ta nelemta trukciojima. Teiravausi kainų, temperaturos daviklis isiurbimo kolektoriuje - 180LT , oro srauto matuokle 463LT :o , siek tiek kosmosas, turint galvoje, jog tai eilines varzeles (oro srauto matuokle gal kiek ir sudetingesnis principas, nzn). Ar verta paieskoti naudotu ? Gal kam yra teke ieskot ?

tai va ,ta alsuoklio slanga eina is variklio galvutes i turbinos oro paemima o ne kur jau turbina sudaro spaudima,stovi oro filtras po to oro srauto matuokle ir po jos alsuoklio isejimas,ir per ja turbina traukia is variklio tepalo garus,tai ir tepals per ilgesni laika pradeda gyventi interkulerija,dabar nesuprantu koks oro temperaturos daviklis,jis gi yra kartu su oro srauto matuokle juk 2,2 HDI ar 2,0HDI ,ji tokia pat jos kodas 5WK9628 ,ar kalbam apie kita detale ,o ja galima nupirkti EBAI ,as nesenai pirkau ,ji mankainavo 200 lt :pug:
  • 0

#1388 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 17 - 18:56

Tai kad priešingai

ka turejai omenija,sakydamas priesingai,garus kad traukia as sutinku ,taip ir turi buti,bet kad jie virsta tepalo pavidalu,aisku jo ten nedaug ,bet vistiek nervina jo buvims interkolerija ir slangose ,as jau beveik sumastes pirkti nauja ta alsuokli ,gal be reikalo :dntknw:
  • 0

#1389 Svečias_akon_*

Svečias_akon_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 17 - 21:13

Del alsuoklio viskas aisku. Dekui uz isaiskinima. Bet... ? Kodel tai negali buti turbinos problema ? Ar tikrai visas tepalas slangose ir interculeryje garantuotai ateina per alsuokli, o ne is pacios turbinos ? :rolleyes:
  • 0

#1390 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 17 - 22:07

Del alsuoklio viskas aisku. Dekui uz isaiskinima. Bet... ? Kodel tai negali buti turbinos problema ? Ar tikrai visas tepalas slangose ir interculeryje garantuotai ateina per alsuokli, o ne is pacios turbinos ? :rolleyes:

aisku garantiju nera kad butent is alsuoklio ateina, as aprasiau tik ka pats patyriau,taip pat maniau kad turbina praleidzia temalus,bet pasirodo kad ne,as tai issiaiskinau isvedes alsuoklio slanga i apacia,bet dabar vel ikisau kur buvo,na o kaip pas tave tepala degina variklis ar ne,man tai nereikia dapilineti ,tik va tas tepalas dabar vel gyvena interkulerija,tiesiog prisirenka is tu garu :pug:
  • 0

#1391 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 17 - 23:02

aisku garantiju nera kad butent is alsuoklio ateina, as aprasiau tik ka pats patyriau,taip pat maniau kad turbina praleidzia temalus,bet pasirodo kad ne,as tai issiaiskinau isvedes alsuoklio slanga i apacia,bet dabar vel ikisau kur buvo,na o kaip pas tave tepala degina variklis ar ne,man tai nereikia dapilineti ,tik va tas tepalas dabar vel gyvena interkulerija,tiesiog prisirenka is tu garu :pug:

Jokie ten garai nekaupia tepalo,bredas visiskas...Tepalas atsiranda oro sistemoje del levos konstrukcijos pacio alsuoklio(spjaudo).Pirkimas kito,naujo alsuoklio nepades,reikia perdaryti biski konstrukcija,ir tepalo nespjaudis alsuoklis i oro sistema(patikrintas dalykas) :)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#1392 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 17 - 23:09

vožtuvo darbas įtakoja deginių temperatūrą (degimo kamerą). Ta prasme, kad jei EGR bus užglušintas bus didesnė temperatūra degimo kameroje, kas iš tikro nėra jau labai gerai.

Pritariu,kad uzglusintas EGR yra visiskas idijotizmas :good: tuo pacu ir aibe kitu problemu atsiranda uzglusinus egr(perputimas turbinos,kreivas matavimas oro srauto ir t.t) :)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#1393 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 18 - 00:14

Jokie ten garai nekaupia tepalo,bredas visiskas...Tepalas atsiranda oro sistemoje del levos konstrukcijos pacio alsuoklio(spjaudo).Pirkimas kito,naujo alsuoklio nepades,reikia perdaryti biski konstrukcija,ir tepalo nespjaudis alsuoklis i oro sistema(patikrintas dalykas) :)

nu tai apsviesk ,katen reikia dakonstruoti,apie ta majoneza skaiciau,tai gal toki atstoinika reik deti ant tos slangos kur is alsuoklio iseina :pug:
  • 0

#1394 Svečias_akon_*

Svečias_akon_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 18 - 12:21

EGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ? Dar keli faktai - pastebejimai: 1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!! 2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas 3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja. Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?
  • 0

#1395 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 18 - 13:29

EGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ?

Dar keli faktai - pastebejimai:
1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!!
2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas
3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja.

Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?

kas liecia del to temperaturos daviklio ant kolektoriaus,gal kalba eina apie turbinos slegio sensoriu,o oro temperaturos daviklio atskiro kaip ir nera,yra viskas oro srauto matuokleja,o del trukciojimo man taip irgi buvo,tai istraukiau is kuro bako siurbliuka ten stovi sietelis,jis buvo apsineses brudais,ten surinkes issitraukiau is siurblio ERG voztuva ji pravaliau,ir pasikeiciau kurofiltra,na ir dingo trukciojimas ,klaidu taip pat nemete :pug:
  • 0

#1396 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 18 - 17:26

EGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ?

Dar keli faktai - pastebejimai:
1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!!
2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas
3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja.

Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?

Egr glusinamas laikinai tik tam kad variklis nesprinktu suodziais,ligi to kol liga bus isgydyta :P Vat del ko meta suodzius(dumina),ci jau diagnozistas,meistras turejo nustatyti ^_^ Keisti..!keisti...! keisti...!? :clap: pats lengviausias budas,tik kad islaidos buna dideles :clap:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#1397 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 18 - 17:30

nu tai apsviesk ,katen reikia dakonstruoti,apie ta majoneza skaiciau,tai gal toki atstoinika reik deti ant tos slangos kur is alsuoklio iseina :pug:

Nieko konstruoti nereikia,nors ir su atstoiniku gan rimtai veikia :wh: Tamsta,kaip mechanikas turetum ir pats isiaiskini kas ir kaip :)
Sekmes :beer:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#1398 romanas29

romanas29
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:renault

Parašyta 2010 birželio 18 - 22:27

EGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ?

Dar keli faktai - pastebejimai:
1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!!
2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas
3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja.

Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?

kas liecia del to temperaturos daviklio ant kolektoriaus,gal kalba eina apie turbinos slegio sensoriu,o oro temperaturos daviklio atskiro kaip ir nera,yra viskas oro srauto matuokleja,o del trukciojimo man taip irgi buvo,tai istraukiau is kuro bako siurbliuka ten stovi sietelis,jis buvo apsineses brudais,ten surinkes issitraukiau is siurblio ERG voztuva ji pravaliau,ir pasikeiciau kurofiltra,na ir dingo trukciojimas ,klaidu taip pat nemete :pug:

diel daviklio tai tu neteisus , sitam varikliuj kaip tik atskirai stovi ant kolektoriu (zalias daviklis 2ju kontaktu)
  • 0
skype-romanas29 tel-868965783

#1399 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 18 - 23:12

EGR glusinimas, buvo vienas is pasiulymu pacio diagnostiko (gal tik tam kad patikrinti kokia temperatura rodo oro srauto matuokle esant pilnai uždarytam EGR t.y laikinai). Pagal komentarus suprantu - ne iseitis. Kas blogiausia tikrosios trukciojimo priezasties as taip ir nezinau. Keisti oro srauto matuokle ? Keisti temp davikli ant isiurbimo kolektoriaus ?

Dar keli faktai - pastebejimai:
1. Jauciamas trukciojimas tik esant apsukoms nuo 1.500 iki 1.900 !!!
2. Kuo zemesne pavara, tuo aiskiau jauciasi t.y vaziuojant 5 - 6 - lengvas siubavimas, 1 - 4 - erzinantis trukciojimas
3. Aiški priklausomybė nuo variklio temperatūros, esant aukštesnei - šiek tiek mažiau trūkčioja.

Klausimas išmanantiems. Ar tai negali būti kuro slegio reguliatoriaus ar kuro siurblio sietelio užsiteršimo priežastis ? Tokiu klaidu kaip "low pressure" ar pan lyg ir nebuvo, tačiau matau, kad prie siurblio esančio po galine sedyne niekas nėra lindes, vales arba tai yra daryta senai ? Gal vertetu man atsisukti ta nelemta zieda ir uzmest aki nors ir simptomai visai ne tie ?

kas liecia del to temperaturos daviklio ant kolektoriaus,gal kalba eina apie turbinos slegio sensoriu,o oro temperaturos daviklio atskiro kaip ir nera,yra viskas oro srauto matuokleja,o del trukciojimo man taip irgi buvo,tai istraukiau is kuro bako siurbliuka ten stovi sietelis,jis buvo apsineses brudais,ten surinkes issitraukiau is siurblio ERG voztuva ji pravaliau,ir pasikeiciau kurofiltra,na ir dingo trukciojimas ,klaidu taip pat nemete :pug:

diel daviklio tai tu neteisus , sitam varikliuj kaip tik atskirai stovi ant kolektoriu (zalias daviklis 2ju kontaktu)

aa,,aa ,tada sory,tu varikliu prigamino visokiu ir jau maisau,geriwusia butu kad parasytu variklio koda,tada lengviau butu :pug:
  • 0

#1400 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2010 birželio 19 - 00:10

Nu taip; netraukia nė velnio. Bet priežastį inetu atspėti- ką aš žinau? :dntknw: Pačiu lengviausiu atveju, bus nusismaukusi kažkuri ortakio žarna (nes turbinos švilpimas pernelyg ryškiai girdimas), o sunkiausiu gali būti užlinkusi pati turbina. Bet yra dar ir daugybė tarpinių atvejų; nuo užsikišusi kuro filtro ar perspaustų kuro tiekimo vamzdelių, ligi kelių nugrybavusių (ar sugedusių) daviklų. Čia ne internetu išspendžiamas gedimas. Žiūrėkit vietoje.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0