pasiskaityk baltarusiskus forumus ir pamatysi kiek vargsta su purkstukais ir reguliatoriais...Zinoma net ir ten reikia pasirinkti degaline,nes ir ten gali uzsipilti nuodo i varikli...vazhineju geri 3 metai vien su Alekso Lukoshiaus saliarka.
neturejau vargo nei su 406 pezukais nei su C5 citrina 2.0 Hdi, jokio vargo.
Buvote kas nors baltarusijoje? matet kiek ten prancuzu vazhineja? kiek 406? 307? 407? ir 607? vazhineja??? Ogi gal 3 kart daugiau nei pas mus. Ir jie tikrai nevazhiuoja i LT Uzsipilti salierkos.
buvo jau daug kartu diskutuota ir panashiai shia tema.
Pilkis baltarusishka tik ziurek ish ko imi(pardavinej amaishyta su benzu arba transformatoriu alyva).
2.0 hdi bendros problemos
#1861
Parašyta 2011 vasario 12 - 22:55
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1862
Parašyta 2011 vasario 13 - 20:34
kiek ieskojau http://peugeot-club.by/ tinklapyje, nieko blogo neradau apie ju naudojama dyzeli/benzina, nebent neradau gal kas dar paieskosit?pasiskaityk baltarusiskus forumus ir pamatysi kiek vargsta su purkstukais ir reguliatoriais...Zinoma net ir ten reikia pasirinkti degaline,nes ir ten gali uzsipilti nuodo i varikli...vazhineju geri 3 metai vien su Alekso Lukoshiaus saliarka.
neturejau vargo nei su 406 pezukais nei su C5 citrina 2.0 Hdi, jokio vargo.
Buvote kas nors baltarusijoje? matet kiek ten prancuzu vazhineja? kiek 406? 307? 407? ir 607? vazhineja??? Ogi gal 3 kart daugiau nei pas mus. Ir jie tikrai nevazhiuoja i LT Uzsipilti salierkos.
buvo jau daug kartu diskutuota ir panashiai shia tema.
Pilkis baltarusishka tik ziurek ish ko imi(pardavinej amaishyta su benzu arba transformatoriu alyva).
#1863 Svečias_kaimynas13_*
Parašyta 2011 vasario 16 - 21:11
metalo drozles? as kai keiciau filtra ant dugno buvo rudu siuksliu. nemanau kad tai metalas.mjker-uk, idomu butu suzinoti kiek tavo 407 prabeges? Asmeniskai as buvau nekarta pas Sauliu ir su savo liutu, daug jo klausinejau apie man patinkancius 607 ir 407 modelius, tai kai papasakojo apie 407 -tus, net pakraupau. Pas juos silpna vieta yra auksto slegio kuro siurbliai, kiek pamenu Siemens gamintojas, jam berods garantija suteikiama 80 000 km, ir poto darosi liudni reikalai, ji mechaniskai uzlusta, ko pasekoja rauna pagrindini varilio dirza ir vat tada problemos dar baisesnes prasideda Nezinau ar as cia aisku i tema, bet kai tu keitei kuro filtra, ar atkreipei demesi isemes filtra ir pasisvietes su prozektoriumi paziurejai ar matos ten metalo drozliu? jei ju yra tai uzuojauta, reiskia prie mirties jau eina siurblys, kodel as tai rasau, nes pats asmeniskai esu si isgyvenima patyres ir smarkiai materialiai nukentejes. O kiek zinau 407 modeliuose jie mirsta visi, isimciu nera ir kas zino sias silpnas vietas, stengias 407 dyzelinu atsikratyti. Tikiuos ne tame beda tau bus, bet realiai galvojant jei masina trukcioja, reiskias problema yra su kuro padavimu, jo stoka ar panasiai. Jei istikrusju rasi tikra gedimo priezasti tai parasyk kas buvo, tikrai idomu kuom tavo liutas serga. Man tokios bedos su trukciojimais VW PASSATE, TDI 2004 metu budavo,bet sia liga isgydyti pakadavo tik kuro filtra pakeist ir visi trukciojimai prapuldavo. Tikiuos parasiau ka nors naudingo
kas per siuksles?
#1864
Parašyta 2011 vasario 18 - 10:26
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2011 vasario 18 - 10:26
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1865
Parašyta 2011 vasario 18 - 14:36
Šį pranešimą redagavo sstatkuss: 2011 vasario 18 - 14:45
#1866
Parašyta 2011 vasario 18 - 14:44
naudokis paieska,jau tokiu temu prigaminta,net galva skauda,ta pati per ta pati skaitytiSveiki, turiu 406 99' 2.0hdi, jei viena diena nepasildau, kita diena ryte nebeuzkuriu(suka suka, 5-7 kartus kol akumas issikrauna). Tikrinau akumuliatoriu, sake tipo nedyzelinis jis - per silpnas dyzeliui, bet geras. Seip manau jei akumas butu blogas - neturetu jegos pasukti, bet suka tik neuzsikuria. O biski trumpesnis laikas praeina kai nekuriau tai kuriasi bet ilgiau kaip pasuku. Zvakes sildau 3-5 kartus ar 2 kartus reiksmes nesudaro... Kas galetu buti?
#1867
Parašyta 2011 vasario 18 - 14:50
#1868
Parašyta 2011 vasario 18 - 14:53
tu genijus! idomu, ka langviau padaryti ar viena tema perskaityt su simptomais, ar dafiga temu su dafiga simptomu? mars ieskot temos ir skaityti nuo pradziu!Kad zinok nera visu vienodos problemos, jei vienam neuzsikuria tai kitam del tos pacios priezasties nebus.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#1869 Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2011 vasario 18 - 15:15
#1870
Parašyta 2011 vasario 18 - 20:16
reikia akumu geru ir dacika ziurek sone tempereturos bus uzlinkesSveiki, turiu 406 99' 2.0hdi, jei viena diena nepasildau, kita diena ryte nebeuzkuriu(suka suka, 5-7 kartus kol akumas issikrauna). Tikrinau akumuliatoriu, sake tipo nedyzelinis jis - per silpnas dyzeliui, bet geras. Seip manau jei akumas butu blogas - neturetu jegos pasukti, bet suka tik neuzsikuria. O biski trumpesnis laikas praeina kai nekuriau tai kuriasi bet ilgiau kaip pasuku. Zvakes sildau 3-5 kartus ar 2 kartus reiksmes nesudaro... Kas galetu buti?
Zvakes pakeistos pries menesi visos.
Kuro filtras ir neperseniausiai.
Tepalai nekeisti jau 15-20tukst.
Kai uzsikuria pulsuoja stipriai, bet tik 10sec koki po to , apsukus sokineja biski , bet nedaug.
#1871
Parašyta 2011 vasario 18 - 20:35
#1872
Parašyta 2011 vasario 18 - 20:45
analogiška situacija.parnešu akuma namo ,ryte spol abarota uzsiveda,jei per nakti paliktas suk kiek nori.....akumas metu senumo irgi alia vasarinis(akumuliatoriumeistro kontoros zodziai)sigilium 80ah 680 amSveiki, turiu 406 99' 2.0hdi, jei viena diena nepasildau, kita diena ryte nebeuzkuriu(suka suka, 5-7 kartus kol akumas issikrauna). Tikrinau akumuliatoriu, sake tipo nedyzelinis jis - per silpnas dyzeliui, .
pabandyk nakti namuose palaikyt.gal pades,tai tikrai akumas kaltas
Šį pranešimą redagavo kenis222: 2011 vasario 18 - 20:46
#1873
Parašyta 2011 vasario 19 - 00:11
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#1874
Parašyta 2011 vasario 19 - 10:24
va su tuo ,,,nesildant zvakiu geriau vedasi negu pasildzius,,,cia idomus dalykas,,taip ir neisaiskintastai akumas gali sukti bet nepakankamai. Jei tau per 5-7 kartus sukant jau ishkrauna akuma tai manau akumas per slabnas. 15-20 tukst km nekeisti tepalai irgi daro savo. Gal sutirshteje? sunkiau prasukti.
BAndyk vedant ishminti sankaba.
As turiu citroen C5(nerekit bo pries tai 5 metus su P406 -tais varinejau) tai dabartinis kibiras jei zvakes sildau kuriasi per salcius(-18 ir pan) blogai, kokius 2-3 kartus persuku. jei neshildau zvakiu tereikia 3 sek pasukti ir uzsiveda. bandyk ir tu neshildes kurti, arba akuma namo tampykis ;)
#1875 Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2011 vasario 19 - 12:33
#1876
Parašyta 2011 vasario 19 - 14:14
#1877
Parašyta 2011 vasario 19 - 15:04
Teorija kuria pasake mano meistriukas, kad variklis paskaiciuotas paleidimui nesildzius kelis kartus zvakiu. Yra paskaiciuota kad turi kurtis masina is karto, ir nereikia israsideti dviraciu.
Pritariu. Man pačiam mašina daug geriau kuriasi pirmą kartą palaukus, kol žvakių lemputė užgęsta ir burbt. Kuo labiau išradinėji dviratį, tuo giliau į mišką lendi
#1878 Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2011 vasario 19 - 18:09
#1879
Parašyta 2011 vasario 19 - 18:56
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1880 Svečias_Andriuxxx21_*
Parašyta 2011 vasario 20 - 11:30
Vartotojų skaito šią temą: 18
narių: 0, svečių: 18, slaptų narių: 0