Nebedirba normaliai 1.8l 406
#1
Posted 2011 February 26 - 11:30
#2
Posted 2011 April 26 - 17:49
#3
Posted 2011 April 27 - 11:18
#4
Posted 2011 April 28 - 10:34
#5
Posted 2011 April 28 - 16:26
#6
Posted 2011 April 28 - 20:55
Kaip konkreciai pasireiske netraukimas? Gal kartais trauka atsirasdavo mazdaug nuo 2500 sukiu? Nes pas mane butent taip ir yra.man tai pat silta prastai trauke, tai temp daviklis buvo kaltas
matomai uzsilus iki darbines temp - vietoj ~90c - siusdavo i kompa kitokia temp..
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#7
Posted 2011 April 28 - 21:26
taip, butent bukumas budavo prie zemu rpm.. ipac tai jausdavosi startuojant (nuo sviesaforo ir pan..)Kaip konkreciai pasireiske netraukimas? Gal kartais trauka atsirasdavo mazdaug nuo 2500 sukiu? Nes pas mane butent taip ir yra.man tai pat silta prastai trauke, tai temp daviklis buvo kaltas
matomai uzsilus iki darbines temp - vietoj ~90c - siusdavo i kompa kitokia temp..
tai pat rekomenduociau prasiplaut ORO temp davikli (toks burbuliukas pries pat sklende) - su karbiuratoriu valikliu nupursk, - jis gali apsinesti tepalu (is alsuoklio) - to pasekoje tai pat pradeda gryba pjauti.
apskritai patarciau nusipirkt ta karbu valiklio flakoneli - ir nusiimt sklende su visais davikliais, - kekviena davikli gerai praplaut ir vel viska graziai surinkt.
zodziu issivalius visa sklende, nuplovus visus daviklius, ir pasikeitus antifryzo temp davikli (kuris siuncia info i pc) - gryzo visi kw, ir susilus - nedinginedavo trauka.
Edited by Alusgeras, 2011 April 28 - 21:31.
#8
Posted 2011 April 28 - 22:36
#9
Posted 2011 April 28 - 22:57
#10
Posted 2011 April 29 - 06:06
LEV jokiu budu negalima tampyt ir spaudyt to stumokliko, nes jis vaikscioja plastmainio slieko pagalba. O ji tampydamas tiesiog galejai sulauzyt. Tvarkingas LEV neturi turet laisvumo ir virsuneles konusas turi but tikslus. As ziema ji pakeiciau i nauja, nes senasis turejo laisvuma. Pakeitus variklis gazavosi, bet savaime praejo po triju uzvedimo pagazavimo uzgesinimo ciklu. Tiesiog kompas turi pasigaut jo padeti pagal kitus daviklius.na as nuploviau ta oro temp davikli irgi tai is didelio juodo burbulo liko lankelis ir viduryje raudons burbuliukas
ploviau ir ta LEV bet nzn ar del to kad ji ploviau ar del dar kazko man pradejo apsukos laisvos grybaut kai issukau as ji tai jis buvo isvaziaves laukan iki galo, pameginau as ji pastumt ir patraukt laukan bet nejudejo visai tai toki ir palikau tai siandien ant laisvu pradejo silta gest
Gal kazka su juo neta padariau O del davikliu keitimo tai nevisus zinau kaip patikrint tai todel keiciu pagal kaina nuo pigiausiu
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#11
Posted 2011 April 29 - 07:33
Edited by Fixy, 2011 April 29 - 07:35.
#12
Posted 2011 April 30 - 21:55
#13
Posted 2016 January 23 - 23:44
o gal apsviestumet kur tas LEV daviklis> ?
#14
Posted 2016 January 24 - 16:54
Laisvos eigos vožtuvas. Tai įrenginys atidarantis droselinę sklendę.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users