Peugeot 607 3.0 V6 keistas variklio garsas
#1 Svečias_Supercar 607_*
Parašyta 2011 kovo 06 - 09:22
#2
Parašyta 2011 kovo 14 - 19:13
Tepala jai reikia pusiau sintetini pilti... perliesas misinis... taip ir uzkalt senuka galiSveiki, turiu tokia problema: varikliui dirbant nuo 2000 iki 2700 aps. atsiranda keistas tarskejimas. Padidinus arba sumazinus apsukas dingsta. Taip pat kai variklio tepalas ikaista iki 90 -100 sustojus uzsidega tepalo signalizatorius ir uzrasas "oil pressure unsufficient" po to STOP signaizatorius.
Tepalai ka tik pakeisti, ipiliau 5W30, tepalo lygis geras. Gal pas kazka buvo panasi problema arba zinot kas gali buti?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2011 kovo 14 - 19:52
#4
Parašyta 2011 kovo 14 - 22:10
BUTENT, 10w4010w40 pili ir vazineji ramiai. dabar pinigus i bala ismetei
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Parašyta 2011 kovo 14 - 22:38
#6
Parašyta 2011 kovo 15 - 08:57
Sintetini gali pilti kai masina iki 100 tukstasnciu, po to pornografija.o zyzeliukui 2,2 kartais ne sintetinis ?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Parašyta 2011 kovo 15 - 11:50
na as visada pilu tik pilna sintetika 5w40 mobil super 3000 varyklis prabeges 350,000, kalbu apie 2,2 hdi,ir jokiu problemuo zyzeliukui 2,2 kartais ne sintetinis ?
#8
Parašyta 2011 kovo 15 - 12:23
ir ka is to laimi? daugiau sumoki uz tepalus o realios naudos nerana as visada pilu tik pilna sintetika 5w40 mobil super 3000 varyklis prabeges 350,000, kalbu apie 2,2 hdi,ir jokiu problemu
#9
Parašyta 2011 kovo 15 - 12:57
ar yra ar nera tos naudos,nezinau tiesiog cia kur esu pasirinkimo nera,ir pagal gamintojo normativus atitinkair ka is to laimi? daugiau sumoki uz tepalus o realios naudos nera
#10 Svečias_Supercar 607_*
Parašyta 2011 kovo 15 - 15:13
Tai va kas buvo su mano ka tik pirkta masina....Tepala jai reikia pusiau sintetini pilti... perliesas misinis... taip ir uzkalt senuka galiSveiki, turiu tokia problema: varikliui dirbant nuo 2000 iki 2700 aps. atsiranda keistas tarskejimas. Padidinus arba sumazinus apsukas dingsta. Taip pat kai variklio tepalas ikaista iki 90 -100 sustojus uzsidega tepalo signalizatorius ir uzrasas "oil pressure unsufficient" po to STOP signaizatorius.
Tepalai ka tik pakeisti, ipiliau 5W30, tepalo lygis geras. Gal pas kazka buvo panasi problema arba zinot kas gali buti?
pamatavus tepalo slegi ant karsto variklio buvo 0,02 nueme padona ir paziurejome kas ten, rezultatas toks: indeklai jau remontiniai stovejo ir klibejo i visas puses, perkaites stumoklis.
Pries parduodant man tiesiog supile medaus
Pakeiciau varikli radau su maza rida, viskas kainavo 2950 su darbais ir detalemis, dabar variklis, vaziuokle ideali, manau kad vazinesiu sekmingai....
Vakare pavazinesiu parasysiu kokie ispudziai..
#11
Parašyta 2011 kovo 15 - 16:01
Cia kur tokios V6 kainos? Paskutini karta kai klubietis pirko tai uz motora 500-600lt ejo! Vietove Kaunas Vilnius. Zinoma darbas, dirzai, itempejai apie 2k gautusiTai va kas buvo su mano ka tik pirkta masina....
Tepala jai reikia pusiau sintetini pilti... perliesas misinis... taip ir uzkalt senuka galiSveiki, turiu tokia problema: varikliui dirbant nuo 2000 iki 2700 aps. atsiranda keistas tarskejimas. Padidinus arba sumazinus apsukas dingsta. Taip pat kai variklio tepalas ikaista iki 90 -100 sustojus uzsidega tepalo signalizatorius ir uzrasas "oil pressure unsufficient" po to STOP signaizatorius.
Tepalai ka tik pakeisti, ipiliau 5W30, tepalo lygis geras. Gal pas kazka buvo panasi problema arba zinot kas gali buti?
pamatavus tepalo slegi ant karsto variklio buvo 0,02 nueme padona ir paziurejome kas ten, rezultatas toks: indeklai jau remontiniai stovejo ir klibejo i visas puses, perkaites stumoklis.
Pries parduodant man tiesiog supile medaus
Pakeiciau varikli radau su maza rida, viskas kainavo 2950 su darbais ir detalemis, dabar variklis, vaziuokle ideali, manau kad vazinesiu sekmingai....
Vakare pavazinesiu parasysiu kokie ispudziai..
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12 Svečias_Supercar 607_*
Parašyta 2011 kovo 21 - 10:26
Variklis kainavo 1000 su 20000 km rida Panevezyje. Dirzai continental gamintojo, itempejai, generatoriaus guoliai, kolektoriu tarpines, tepalai total 5w30, antifrizas, vairo stiprintuvo skystis, filtras bosh, pavaru dezes tepalas, pusasio guolis, vienas salenblokas. Uz viska 800 lt na ir visi darbai 1150 lt.Cia kur tokios V6 kainos? Paskutini karta kai klubietis pirko tai uz motora 500-600lt ejo! Vietove Kaunas Vilnius. Zinoma darbas, dirzai, itempejai apie 2k gautusi
Tai va kas buvo su mano ka tik pirkta masina....
Tepala jai reikia pusiau sintetini pilti... perliesas misinis... taip ir uzkalt senuka galiSveiki, turiu tokia problema: varikliui dirbant nuo 2000 iki 2700 aps. atsiranda keistas tarskejimas. Padidinus arba sumazinus apsukas dingsta. Taip pat kai variklio tepalas ikaista iki 90 -100 sustojus uzsidega tepalo signalizatorius ir uzrasas "oil pressure unsufficient" po to STOP signaizatorius.
Tepalai ka tik pakeisti, ipiliau 5W30, tepalo lygis geras. Gal pas kazka buvo panasi problema arba zinot kas gali buti?
pamatavus tepalo slegi ant karsto variklio buvo 0,02 nueme padona ir paziurejome kas ten, rezultatas toks: indeklai jau remontiniai stovejo ir klibejo i visas puses, perkaites stumoklis.
Pries parduodant man tiesiog supile medaus
Pakeiciau varikli radau su maza rida, viskas kainavo 2950 su darbais ir detalemis, dabar variklis, vaziuokle ideali, manau kad vazinesiu sekmingai....
Vakare pavazinesiu parasysiu kokie ispudziai..
Tai va vienu zodziu visiskai sutvarkiau varikli ir pakaba. Variklio nesigirdi visiskai, ka tik grizau is latvijos, bandziau trasoj, tai 220 vaziuoja be problemu, du kartus baudas sumokejau.
#13
Parašyta 2011 kovo 21 - 19:34
brangiai waziuojabandziau trasoj, tai 220 vaziuoja be problemu, du kartus baudas sumokejau.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#14
Parašyta 2011 kovo 21 - 19:35
niceVariklis kainavo 1000 su 20000 km rida Panevezyje. Dirzai continental gamintojo, itempejai, generatoriaus guoliai, kolektoriu tarpines, tepalai total 5w30, antifrizas, vairo stiprintuvo skystis, filtras bosh, pavaru dezes tepalas, pusasio guolis, vienas salenblokas. Uz viska 800 lt na ir visi darbai 1150 lt.
Cia kur tokios V6 kainos? Paskutini karta kai klubietis pirko tai uz motora 500-600lt ejo! Vietove Kaunas Vilnius. Zinoma darbas, dirzai, itempejai apie 2k gautusi
Tai va kas buvo su mano ka tik pirkta masina....
Tepala jai reikia pusiau sintetini pilti... perliesas misinis... taip ir uzkalt senuka galiSveiki, turiu tokia problema: varikliui dirbant nuo 2000 iki 2700 aps. atsiranda keistas tarskejimas. Padidinus arba sumazinus apsukas dingsta. Taip pat kai variklio tepalas ikaista iki 90 -100 sustojus uzsidega tepalo signalizatorius ir uzrasas "oil pressure unsufficient" po to STOP signaizatorius.
Tepalai ka tik pakeisti, ipiliau 5W30, tepalo lygis geras. Gal pas kazka buvo panasi problema arba zinot kas gali buti?
pamatavus tepalo slegi ant karsto variklio buvo 0,02 nueme padona ir paziurejome kas ten, rezultatas toks: indeklai jau remontiniai stovejo ir klibejo i visas puses, perkaites stumoklis.
Pries parduodant man tiesiog supile medaus
Pakeiciau varikli radau su maza rida, viskas kainavo 2950 su darbais ir detalemis, dabar variklis, vaziuokle ideali, manau kad vazinesiu sekmingai....
Vakare pavazinesiu parasysiu kokie ispudziai..
Tai va vienu zodziu visiskai sutvarkiau varikli ir pakaba. Variklio nesigirdi visiskai, ka tik grizau is latvijos, bandziau trasoj, tai 220 vaziuoja be problemu, du kartus baudas sumokejau.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0